Blog
A régi tulaj állítása szerint a nála töltött 3 év alatt egyszer sem töltetett utána, ez ma be is igazolódott. Elég gyengén fújta már a hideget, kevés volt benne a gáz. AC miatt egyébként is rá szerettem volna nézetni. A pollenszűrőt cserélni kell, a töltés után is elég gyengén fúj.
Tegnap volt 8 éve, hogy vettem a Spidert...
Ma összeszámoltam, hogy hogy is állunk a km-ekkel:
Alfa Romeo 146 1,6TS GWJ 593 182 500 km 1453 nap
Alfa Romeo 147 1,6 TS Distinctive IUX 710 127 000 km 952 nap
Alfa Romeo 156 1,6 TS Distinctive JNN 820 54 000 km 308 nap
Alfa Romeo 156 SW 1,9 M-JET Dist. KMW 012 183 805 km 1454 nap
Alfa Romeo Spider 2,0 TS LHU 600 51 390 km 2919 nap
Alfa Romeo 159 2.0 mjet LUX 640 190 700 km 1807 nap
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDm2 NCZ300 76 312 km 589 nap
Alfával összesen: 865.707 km
Alfás napok: 9.482 nap - A Spiderrel minden duplán számított :-))
Alfa + OFF összesen: 1.148.667 km
A nagy autó alatt fetrengések közepette feltűnt, hogy a vezető oldali első kerék belülről tiszta zsír, a csöveken pedig le van rakódva ugyancsak zsír tetemes mennyiségben. Rövid keresgélés után meg is lett a bűnös, a féltengely gumiharang volt kilyukadva. A hiba szerencsére időben észlelve, alkatrész megrendelve, gumiharang City előtt 2 nappal cserélve, mindenki boldog! :D
Jó tanács, ha valaki cserélni szeretné: A féltengelyt ha kihúzod elkezd kifolyni a váltóolaj. Azt azért fel kéne fogni valamibe ha épp nincs kéznél szűk 3 liter belőle otthon :D (zárójeles megjegyzés, lassan az is cserés...jobb a békesség) Egyedüli problémát (a kerék levételén kívül amit kb kamionkeréknyomatékkal húztak meg) az okozta, hogy nem volt meg a váltóolaj feltöltő csavarja. 1,5 órás keresgélés után lett meg, az akkumulátor alatt. Olaj visszatöltve, gurulás City-re :)


Két hete kaptam egy kavicsot.Be is repedt az üveg majdnem a közepéig.Hurrá.Két héttel a city előtt.Felhívtam a kecskeméti szélvédőst akit ismerek.Másfél hétre tudtak időpontot adni,ugy el voltak havazva a jégverés miatt.Nem érdekes.A cityre épp kész lesz.Kinai üveget tetettem bele.A szitanyomása nem annyira szép mint a gyári,viszont a tetején az árnyékolás az valami királyság.
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1499627456-10503-blog.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1499627517-10503-blog.jpg


Bejelentettem a biztosítónál is. Elég volt egy email hozzá.
Pár órán belül meg is jött a törlés visszaigazolás. A bónuszt majd át lehet vinni a következő autóra.
Délelőtt bementem az okmányirodába és lejelentettem az eladást.
Kaptam egy stemplit és egy aláírást az adás-vételire.
Mindezért háromnegyed órát álltam sorban...
Van egy kis probléma néha az autóval, de úgy tűnik meg van az oka. :) Korábban nagyobb gyorsításnál ritkán leesett a turbó nyomás de check engine lámpa nem égett.
Láttam egy sérült gumicsövet (képen), amit mutattam szerelőmnek (meg másoknak is), de nem voltak benne biztosak mi lehet.
Szerelő szerint vákuum cső és kanyarított is egy darabot egy hosszabb darabból ami a műhelyben hevert, hogy az majd jó lesz. A régin volt egy bilincs, de nem kell az, úgyis vákuum van itt. A régi csövet valószínűleg valami megrágta és egy kis lyuk okozhatta a hibát. (A motor be van fújva nyest riasztó anyaggal.)
Ma gyorsításkor stabilan elment az ereje végül check engine lámpa is kigyulladt. Gondoltam, francba, a Tbi se megbízható már... Végén kiderült, hogy az "új" vákuum cső lecsúszott a helyéről. Mivel preferálom a gyári megoldásokat asszem mégis csak jobb lesz egy gyári cső.
