Fórum >> Típusok >> Stelvio

jati1592024-03-29 19:57:38 // 2334
Köszönöm az infót!
Liquid2024-03-28 12:54:35 // 2333
Aliról nem és nem is vennék ilyet, van jobb :)

eng-custom start-stop

A blogomban benne van.
Tommi2024-03-28 11:12:34 // 2332
Részemről nem biztos, hogy az Aliról rendelnék ilyet... :) Egyébként én is utálom a start-stopot, de induláskor egy gombnyomás és kiiktatva, szerintem ez még mindig kényelmesebb és biztonságosabb, mint egy bizonytalan cuccal esetleg tönkrevágni az autó fedélzeti rendszerét. De nem vagyunk egyformák... :)
jati1592024-03-25 21:43:49 // 2331
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy vett e már valaki ilyesmit?
Nem vagyok híve a start-stopnak…

https://www.aliexpress.com/i/1005004401980096.html

Köszönöm!
Liquid2024-03-24 16:27:16 // 2330
Úgy döntöttem itt a nyár, vagy legalábbis vége a télnek és a "kisfelnis-virsligumis" időszaknak :)
Liquid2024-03-22 15:20:50 // 2329
Király! :)
Liquid2024-03-22 15:20:06 // 2328
ismeret / tapasztalat nélkül szivattyús :) De csináltál Te már ennél jóval komolyabb dolgokat is :)
Le kell venni igen, illetve nem teljesen. Szemből nézve a jobb oldali doblemez mögötti csavar maradhat a helyén, de igazából az már nem oszt nem szoroz. (Amennyiben ugyanaz mint a Stelvio-é)
Tommi2024-03-22 13:33:32 // 2327
Ma nekem is beugrik a "pajzs" :) Hollandiából rendeltem a JTD brigádtól, a budaörsi szervízben szerelik be (más miatt is vinnem kellett az autót, így legalább egy füst alatt ez is meglesz).
Shadin2024-02-21 17:46:08 // 2326
Lökhárítót szivattyús leszedni? Mert le kell ugye?
Tommi2024-02-21 16:00:17 // 2325
Ezzel már szemeztem én is, hogy működik pontosan?
Liquid2024-02-18 21:57:42 // 2324
ma beszereltem az AntiTheftArmor-t
Tommi2024-02-16 09:34:21 // 2323
Akksi-para megoldva, hétfőn voltam Budaörsön és kicseréltettem egy újra. Áprilisban lesz 5 éves az autó, szerintem egész jól bírta :)
Tommi2024-02-08 16:45:19 // 2322
Egész normális cikk :)

A tetőablak kezelését nem értem, simán megy az odapillantás nélkül is... :)
Kazes☻2024-01-23 00:00:01 // 2320
2106. hsz. :)
G-MANN🍀2024-01-22 20:36:58 // 2318
Liquid2024-01-20 17:09:38 // 2317
Mai extrázás :)
USB-C aljzatok a hátul ülőknek.
Kazes☻2024-01-16 13:51:54 // 2316
Nem semmi sztori! :-o
RomeoOne2024-01-16 13:49:07 // 2315
Nem is kérdés, hogy a radaros módszerrel lopták el ilyen könnyen, szóval megtérülő beruházás lehet a védelem.
RomeoOne2024-01-16 13:47:26 // 2314
A Q-s fb csoportba posztolta az egyik tagunk... Én is fontolgatok valamit, mert idén mennék olaszba.
Kazes☻2024-01-16 12:53:57 // 2313
Ja, hát azt eladtam! 😏

Thx! 🙂
Liquid2024-01-16 12:50:32 // 2312
az :) Lali hol a vas? :D

Antitheft armor
Kazes☻2024-01-16 12:46:27 // 2311
És ezmiez... ha szabad érdeklődni?! Telón csak annyit látok, hogy valami vasdarab lehet... 😁
Liquid2024-01-16 12:38:39 // 2310
de lehet :)
mindenesetre nyugodtabb leszek, remélem okkal
Piritu - 1.000.0002024-01-16 12:36:39 // 2309
Nem vagy kissé paranoiás? :-))
Liquid2024-01-16 11:46:25 // 2308
Ma érkezett :)
Liquid2024-01-08 16:14:31 // 2307
Csöri is azt mondta, hogy teljesen nem tölti fel az aksit, bármennyit használjuk is, 1-2 havonta rá kell tenni a töltőt.
Liquid2024-01-08 16:13:22 // 2306
Ilyen cuccot rendeltem.
Jelentősen drágább, de plug-and-play :)

Ez úgy működik, hogy gyújtás után "megnyomja" a start-stop kikapcsoló gombot.
Liquid2024-01-08 16:10:40 // 2305
wow, ezt anno nem találtam meg
Tommi2024-01-08 13:23:32 // 2304
Köszi :)
Tommi2024-01-08 11:01:58 // 2302
Köszi a tippet, ez a start-stop blokkoló hogyan működik? :)
kapeka (Nagyvad)2024-01-07 22:13:23 // 2301
Nekem is gyári még (2018), párszor reklamált az alacsony feszültségre, de beszereztem én is egy start-stop blokkolót, így már nem terhelem feleslegesen. Bemérettem akkumulátorosnál, majdnem gyári értékeket hoz, még nem cserés. Viszont az intelligens töltés nem úgy működik, mint a régebbi autókban, ha nincs nagy fogyasztás, nem is tölt úgy a generátor. Ergo így is kell néha csepptöltőzni, ha az ember nem használja folyamatosan.
Sajnos más márkáknál pontosan ugyanez a helyzet, 3 évesen már cserélni kellett a Fordomban. Szerintem egyébként nem az akksi hibája a jelenség, jó a Varta, csak nem EFB, hanem AGM kell, az jobban bírja a gyűrődést, ettől a Ford is megjavult. S ha cserélek a Stevióban is, biztosan AGM-et teszek bele.
Liquid2024-01-02 18:20:47 // 2300
Nálam tudtommal még gyári (2017.07). Ha nem használnék csepptöltőt akkor már múlt ősszel ki kellett volna cserélnem. Nálam elég sokat áll garázsban (nincs bezárva), ritkán városozok. A start-stop mindig furán működött, ki is iktattam :) Ha jól csalódom akkor a start-stopot szimplán inaktiválja, nem szól érte. Párszor nekem is írta hogy alacsony a töltöttség, még az elején mielőtt elkezdtem rendszeresen csepptölteni.
Rengeteget keresgéltem de nem tudtam egyértelműen kisakkozni, hogy milyen aksi van benne. Valószínűéeg Exide-Premiumot fogok bele venni, és nem AGM-et, de ez utóbbin még gondolkodok. Elég sok aksi hibával találkoztam én is külföldi fórumokon.
Tommi2024-01-02 16:58:25 // 2299
Kedves Stelvio tulajok, kinek mennyi ideig bírja az akksi? :)

Áprilisban lesz 5 éves az autó és az utóbbi pár hétben néhányszor jelezte, hogy alacsony a töltöttség, de ha mentem vele egy nagyobb kört, akkor eltűnt az értesítő. Azt tudom, hogy a start-stop rendszer nagyon érzékeny az akksira (a Giuliettánál azonnal visított, amikor kezdett döglődni), itt most még nem tartunk. Illetve olvastam külföldi fórumokon, hogy a gyárilag beletett Varta akksikal néha lehet gond és inkább más márkát válasszak bele.

Kinek mi a tapasztalata? :)
Gabesz012023-11-18 10:20:39 // 2298
okay, a pontosság kedvéért ;)
TtK2023-11-17 13:29:31 // 2297
Alfa Romero :)))
pettinke2023-11-17 12:24:20 // 2296
... ez van a leírásban is... 1. pontban lenyomja és csak a 4. pontban engedi fel
Gabesz012023-11-17 07:07:53 // 2295
köszi, ha jól láttam, végig a gázpedál lenyomva volt. ?
kapeka (Nagyvad)2023-11-09 13:30:40 // 2294
Ebben van benne:
https://www.youtube.com/watch?v=opbJcsVBE14
Röviden:
1. gyújtás nélkül gázpedál le és tartva. Fék be 5x, utána 6-ra tartani.
2. Féket elengedni, de gázpedál marad benyomva.
3. gyújtásra tenni, féket 5x benyomni, 6-ra tartani, minimum 5-10 másodpercig.
4. Féket és gázt elengedni, gyújtást le. Kész

Nem egyszerű, de nálam működik.
Gabesz012023-11-09 06:50:52 // 2293
Hali, hogy sikerült?
kapeka (Nagyvad)2023-10-29 12:39:03 // 2292
Megválaszolva saját kérdésem, kb. a 85. verzióval, de megoldottam... :-)
kapeka (Nagyvad)2023-10-23 15:41:05 // 2291
Sziasztok!
Nyilván a legutóbbi olajcserénél nem lett nullázva a számláló, megjelent az olajcsere figyelmeztetés. Van olyan, akinek sikerült már eltüntetni? Youtube-on találtam pár verziót, de egyik sem működött. Létezik, hogy csak MES-sel lehet megcsinálni? (2018/210CV).
csoti632023-10-14 22:24:56 // 2290
Természetesen többször lett mérve ( hideg állapotban ) és a szervizben is visszamérték egy “hiteles mérővel” mindig + 0,2 bar …..
pettinke2023-10-14 19:59:06 // 2289
a) egy időben mérted a kézi mérővel és nézted a Connectet? arra célzok, hogy menet közben melegen símán emelkedik 0,2 bar-t a nyomás
b) mi számít "hiteles nyomásmérő"-nek?
Liquid2023-10-14 16:28:33 // 2288
ha mindig fix. 0.2 az eltérés mindegyiknél, akkor azzal lehet együtt élni. Legalábbis én pont lexarnám :)
csoti632023-10-14 15:18:12 // 2287
Egységesen +0,2 bar azért elég sok !
Liquid2023-10-14 14:59:08 // 2286
Ennyire pontosan nem nézegettem, de kb.-ra azt mutatta eddig nekem a kijelzőn, amit mértem kézzel. 2017-es.
csoti632023-10-14 13:28:44 // 2285
Stelvio my22-nél a connectben kiolvasható guminyomás érték, elöl és hátul is 0,2 bar-al nagyobb mint a tényleges - hiteles nyomásmérővel - mért! ( A My Alfa Connect app-ban ugyanígy ) Tapasztalt már valaki ilyet ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.