Blog
Elővettem újra az autót. Kb május óta nem ment, de lassan újra itt a tél. Az első szervíz egy váltóolaj csere volt, mert kb 70ezer km-el ezelőtt lett cserélve és egy ideje már terveztem. A leengedett olajnak kb olyan színe volt mint amikor beleöntöttem, fémreszeléket sem találtam.A fórumok alapján túl kell tölteni a váltót, ezért 2,8 liter olajat öntöttem bele. Egyelőre jól működik a híres M32-es váltó, pedig 282ezer km-nél jár az autó.

P0115 hibakóddal ismét kigyulladt a checklámpa (Vízhőmérséklet jeladó). Vettem helyben egy ERA, zöld jeladót. 19-es kis villással kényelmesen hozzá is fértem, másnap délelőtt kicseréltem a ház előtt. Helyben járatva szépen felmelegedett üzemi hőfokra, illetve megszűnt a hibajelzés is. Megnyugodtam, hogy megoldva a baj. Késő este azonban a hosszabb úton sajnos észrevettem, hogy nincs fűtés, illetve a mutató is fekszik szinte teljesen, épp csak 1-2 vonallal mozdult el felfelé lakott területen araszolva.
Az alsó és felső vízcső is egyformán melegedett, gyanítottam, a termosztát is megmakacsolta magát. Úgy is volt, nyitva állt be.
Kapott egy Gates-et, hazafelé illetve reggel munkába menet is a megszokott volt a visszajelző mutató mozgása, atom volt a fűtés.
Remélem idénre ennyi a költség. Kicsit unalmas.



Jobb oldali féltengely csere,felső lengőkar csere(Fastoriginal) szilentek zsírzása.
Reggel kisütött a nap, menni kell.
A találkozó Várpalotán adja magát, elgurultunk.
Végre csináltam egy képet Veszprémben a helikopterrel. Innen is pacsi a Giuliás cartársnak aki éppen ott volt :-)
Várpalotán sikerült a fenntartott parkolóba beállni.
Sokat beszélgettünk, ittunk egy fincsi kávét és még a napsütésben fedetlen fővel hazagurultunk.
Jó nap volt.




Műszerfal búbok
Fiat500 N,D,F,G,R 1957-1977
AR 1750 GTV, GTJ 1967-1974
AR 156 1997-2005
AR 159 2005-2011




25.08.26.-án fékfolyadék csere. DOT-4 222...km.
Dave Garage










