Blog
Jó rég óta nem irtam.
Nem volt nagyon lelkierőm frissiteni a blogot, ugyhogy most egyben leirom mik is történtek.
Az autó még mindig qva jó! Imádom, egyszerüen megunhatatlan. Ez a design meghaladta a korát jócskán.
Foglalkozom vele szépen:
-Főtengely Ékszij tárcsa és segéd meghajtó szij csere
-Klima kompresszor csere
-olajcsere
-új felni / pirelli gumi szett
-mivel nekem rozsdamentes/nyilt rendszerem van és kicsit szagos volt, tetettem bele egy specko katalizátort, meglátjuk milyen.







Ami cserélve lett:
- WR Forward olaj (még 17ezer volt az olajban a comp szerint.)
- olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- egr fedél
- hűtővíz
Mindez 171.158 Ft-ért...





Kattogó bal első ajtóhatároló cseréje egy vadi újra. Rendeltem.
Valami idétlen sufni tunningos embléma nélküli pajzs volt az autón lefotózni is elfelejtettem , az kompletten első nap ugrott a kukába és cserélődött gyári újra (16.000-),majd kicsit políroztattam az első fényszórókon ,hogy kilássanak az izzók.. (12.000-)



Miután kicseréltem a termosztátot ,következésképpen felmelegszik a motor ,nem kapcsolt a hűtő ventilátor csak 100 foknál, mivel a két fokozat biztosítékai rendben voltak a gyanúsított a hűtő ventilátor előtét ellenállása lett. A gyanúm be is igazolódott. Nem tudom (vagyis hogy tudom ki szervizelte korábban ezt a kocsit legyen elég annyi Dunakeszi) a többire rá lehet jönni , vezetékkel kókányolta az ellenállást , még szép ha nem jó az ellenállás érték ,az lett volna a csoda ha jó lett volna.
Cseréltem újra, láss csodát 90-92 foknál bekapcsol a hiányzó 1-es fokozat.



A korábban említett anomáliáknak véget vetett egy teljes kuplungszett csere. Valeo került bele.