Blog
A vezető oldali első ajtón voltak enyhe, a lakkfelszínt érintő horzsolások, karcok. Becsiszoltam, kifényesítettem.
A sárvédő alján színnel bedörzsöltem az aprócska lyukakat, a felesleget levitte a polír .
A bal oldal nagyon rendben lenne, de a napon két karc még észrevehető . Majd később.




A klíma rendszer átnézésre került, cserélve lett egy O gyűrű és fel lett töltve a gáz. Át lett nézetve az autó egy hosszú, 2000 km-es németországi út előtt. Kiderült, hogy a főtengely szíjtárcsa ismét cserére szorul a hosszbordás szíj automata szíj feszítőjével együtt. Vélhetően a lassan csere érett kettős tömegű okozza, hogy most már másodszorra kell őket cserélni 1-1,5 éven belül. Így cserélve lett a főtengely szíjtárcsa és a szíj feszítő is, valamint az első-felső lengőkar szilent is. Kettőstömegű és kuplung felkészül...
Lezajlott a teljes folyamat, minden a helyére került. Az autó azóta is hibátlanul működik. Néha roppan valamelyik csukló még, ha olyan állapotba kerül, elviszem majd újra, ebben is maradtunk. Egyelőre nagy a boldogság. Bár húzós ára volt.
Remélem még sok-sok kilométert megyünk majd együtt.
Mint minden évben , most is meglátogattuk a Szalki szigetet. :) Nagyon jól éreztük magunkat, láttunk sok szép autót, találkoztunk sok ismerőssel.
Köszönjük a szervezőknek a fáradtságos munkát :) Megérte !
Jövőre is megyünk mindenképpen de már sátorral ! :)








Tavaly csak , bőrápolást kapott a vas, ezért úgy gondoltam hogy itt az ideje egy kicsit alaposabb tisztításnak is. Meg is rendeltem gyorsan az Auto Glym leather cleaner-t. Ez a cucc tök jó. Kárpitra fújva kis ecsettel felhabosítottam és gyönyörűen kihozta a piszkot . jo alapos tisztítás után letöröltem , majd mehetett a tavalyról már ismert balzsam. az eredmény tökéletes. megérte rászánni az időt.
Most már szép tiszta , és matt a bőrkárpit. minta új lenne . :)




Idén is részt vettünk Alfacityn.Haleszéknak köszi a szervezést,Koziéknak meg hogy becsövezhettem hozzájuk a sátorba meg hogy pecsételhettem 😁



Holnap lesz 5 éve, hogy megérkezett hozzánk Chili, nagyon megszerettük és nagyon bevált. Napi használatú autó, kell vele foglalkozni, hogy jó formában maradjon. Ma is csinosítottam rajta, kipöttyöztem 3 kavicsfelverődést amit találtam rajta, kapott egy motortér tisztogatást (nedves rongyos törlést, én nem mosok motort). A rendszám dolog mellett még volt egy dolog ami rég zavart. A két első oldalsó index be volt ragasztva, mert valaki letörte a rögzítőfüleket róla. Nyilván amikor a jégeső után javították, ide nem telt az igényességből. Mostanra elkezdett itt-ott elengedni a ragasztás, nem nézett már jól ki.
A két gyári új index lámpa persze 3 éve a fiókban pihen... nosza most ezt is kicseréltem. Megnyugtatóan normálisan néz ki végre a helyén a két irányjelző.
Ezen kívül az éves szokásos pollenszűrő csere, klíma tisztítás is megvolt. Fél órás munka, megéri.
Ezzel kapcsolatos tapasztalat: A Febi aktív szenes(nek kinéző) pollenszűrő egy nagyon más minőségi kategória, mint amiket eddig használtam. Vastagabb, plusz réteg van az aktív szenes szűrőanyagon, robosztusabb az egész. Kicsit nehéz begyűrni a helyére, mert vastagabb is. Viszont befér, és egész biztosan komolyabban szűr, mint a gyári dobozos amit eddig használtam.
Utolsó képen a két doboz cucc amit még beépítésre/betöltésre vár.
U.i. A Firanto javítóstiftet nagyon tudom javasolni! Van ecsetelős része a nagyobb plezúrokhoz, és egy hajszálvékony fém cső vég is van rajta, kavicsfelverődést pöttyözni. Nagyon jól, könnyen használható, és pontos a szín.







2
500
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- 155
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV