Blog
2 évvel ezelőtt az első lengőkarok közül csak a bal felsőt hagytam ki a cseréből. Ahogy felkerültek a 17es kerekek kezdtem 1 kicsit vadabbul közlekedni és egyre jobban hallottam a kopogást. Ráadásul súlypont változáskor is ilyesztően kattant a gömbfej. TRW-t raktam be. Kb 2 óra alatt megvolt a művelet, viszont az eltelt 2 év alatt elfelejtettem hogy kell cserélni és a stabpálca megszivatott 1 kicsit :)


Itt volt az ideje...
Új olajat, olajszűrőt és légszűrőt is.
A csomagtér tetőről sajnos a lakk elkezdett leperegni, valószínűleg naptejjel kellett volna kenegetnem mert megégett szegény bőre és hámlásnak indult. A kis foltok egyre nagyobbak lettek, ennek hatására úgy döntöttem, hogy autófóliával javítom a jármű külsejét. Vettem is szép metálkék fóliát. A csomagtér tetőt leszereltem és kiszedtem belőle a lámpákat és a zárat, lemértem az 1.8 felirat helyét és simára csiszoltam. A fóliát elkezdtem felrakni, de gyűrődött, hólyagosodott... Hiába volt segítségem, fél óra alatt nagy nehezen kb. 10cm-es sávot sikerült nem túl szépen lefednem. Megelégeltem, letéptem és összegyűrve a kukába küldtem a meggyötört matricát.
Vettem gyorsan két flakon mattfekete spray-t és ideiglenesen feketére mattult a csomagtértető. Majd kevertetnem kell Azuro Fantasia metal-t, hogy egységes legyen a külalak, addig is marad ez...
Azt hittem, hogy az autó fóliázás könnyebb lesz, mint a festék szórás...









Olaj (selénia 10w60) + olajszűrő (mann)
km állás 199.582
Mivel egyre beljebb fogott a kuplungom és már a pedál sem jött elsőre vissza, kicseréltem a főmunkahengert. Valeo volt bent, szépen lefittyedt mikor lekötöttem a pedálról, de az olajat nem engedte. Textar került be, légtelenítés és olyan mintha új lenne. 156570 volt a km állás.



Sikerült leszakítanom a motorvédő pajzsot. :(
Bekell rendelnem egy ilyet: haspajzs
10.000 KM után olaj + szűrők cserélve. Két új hátsó gumi felrakva, mert a régiek külső szélei kopottak voltak (Uniroyal Rainsport 3) A bal hátsó rugó el volt törve, az összes cserélve Einbach-ra.
Giuliettával mentünk, pár érdekes dolgot is láttunk.
Megtett út: 3.197 km
Átlagfogyasztás: 5,9 l/100km
Átlagsebesség: 91 km/óra
Utazás időtartama: 35 óra 6 perc





210 km-t kocsikáztam Göttingenbe hogy ezt a Vasat megnézhessem. A tulajt felhívva megtudtam hogy az autót egy helyi kereskedésben lehet megnézni, mert ő nincs otthon.
A kocsimustra előtt a falu szélén egy kis szállodában aludtam. A vacsorára kapott gröstli nagyon jó volt. Mondjuk a búzasör is. Szóval tele pozitív élményekkel vártam a találkozást.
Másnap reggel legurultam a kereskedésbe.
Az autó olyan régóta áll a kereskedésben (magán ember hirdeti), hogy már rendesen beszőtte a pók.
A pók a pókot :-)
A kocsi sajnos télen is volt használva, az alja ennek megfelelő. Érdekes, hogy a kerékagyak vastagon rozsdásak. Tető lehangoló állapotban, a belseje szintén.
A kereskedő állítása szerint felé se néz senki, amikor én is kerestem a kulcsot, nem is tudta hogy melyik autóról is beszélek. Pedig nincs 20 autó a telepen...
Szintén ő mondta, hogy a tulaj helyett ő takarította ki a kocsit, mert olyan állapotban volt.
5.450 Eurót kértek érte.
Kár volt ennyit kerülni...








1
530
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10