Blog >> 166
Megvolt a kötelező olajcsere 360ezer km-nél... Azóta volt már egy, csak azt elfelejtettem beírni.
Cserélve lett az ablakmosó motorja, ennyit bírt a gyári(22 év).
Motor bölcsőstől, futóművestől ki..... Cserélve a vezérlés, a kuplung, az első felső lengők, első rugók, főtengelyszimering! Ha már így még lett bontva... Szelepfedél tömítés, szívósor tisztítás->ennek tömítés, veztengely szimering, szervóolaj, váltó olaj!!! A turbó hibátlan, megnéztem én is. Ahogyan a kettőstömegű is(ennek csavarjai cserélve és tömítve) ! Ennyit számít hogy ésszel használom az autót????... Hmm, lehet!
344ezer km...
Végre felkerült a nagyfék, bár ezzel a felnivel alig látszik. A nyergek újrafújva, felújítva, új fék csövek, új fékfolyadék, új trw tárcsák új textar betétekkel. Az anyósoldali ajtóhatároló is cserélve újra. Új felső turbócső mert vagy 10 centis repedés volt rajta. Új alsó és felső kuplungmunkahengerek mert a pedál kezdett beesni.
Olajcsere minden szűrűvel!341. 000 km
Hideg motornál nagy volt a vibrációja a motornak. Kiolvastam a korrekciós értékeket, és az 5. hengernél kiugróan magas volt. Mindegyik porlasztót bevizsgáltattam és a három gyengébb fel lett újjíttatva.
325 471km
Motor beindult, majd lefulladt, és kigyulladt a motorhiba lámpa. Hibakódok a P0235 és P0069. Irány a szerviz. A fojtószelep szolenoidja adta meg magát, de cseréltettem a MAP szenzort is, bár nem volt köze a lerobbanáshoz. 321 000km
Hogy ez még az autómentőn is gyönyörű!
A kompresszor típusa DENSO 7SBU16C, cikkszám:447220-8153
a csapágy méretei pedig: belső-35mm, külső-52mm, szélesség-22mm.
Már több éve, hogy vettem két brembo nyerget. Nemrég jutott eszembe, úgyhogy a Bányai Garage lefújta nekem az új giulia döglégyzöld színére!
Nekem telitalálat... Ez a szín... Ha rásüt a nap elképesztő!
Feladta a harcot az akksi.... KB 5 évet bírt!
Kapott vadi új 100Ah-sat!