Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2025-09-16 09:47:12 // 40051
Texas...
Shadin2025-09-16 09:43:36 // 40049
Szerintem gyönyörű és pot passzol :-)
SD2025-09-16 09:19:55 // 40048

Auuuuu :D Miért!!!!??? Neeee, miért nem vesz az ilyen inkább dévu-t vagy szutyukit...
Shadin2025-09-15 15:16:38 // 40047
A motort muszáj szervizmódba tenni, mert utána fog ráállni az új pozícióra a vastagabb betétek miatt. Szerintem felesleges rizikózni. Fék szerviz módba, gyújtás le, betét csere, majd gyújtás után fék és kézifék egyszerre visszaállítja a rendszert alaphelyzetbe.
Mondhatnám, hogy a betétek, tárcsa, nyereg csere utánkell/lehet kalibrálni/állítani ezek cseréjét a korrekt fék működés végett.
Piritu - 1.000.0002025-09-15 15:15:35 // 40046
A helyi szerviz fogja csinálni mert nem tudom kiszámlázni
Csak kíváncsi voltam hogy meg lehet-e oldani….
Meg.
:-)
Piritu - 1.000.0002025-09-15 15:11:21 // 40045
Találtam egy érdekes videót. Itt nem gatyázik, leveszi a motort, amig visszatolja…
Shadin2025-09-15 10:54:30 // 40043
Nem igazán, a kézifékmotor szerviz üzeme csak egy dolog, de attól még a hidraulikus dugattyút is vissza kell nyomni, csak tök egyszerű, mert nem kell tekergetni közben, hanem pont úgy mint az elsőt, visszatolod. Én mielőtt még szétszedem, egy csavarhúzóval a nyereg és a régi betét közé téve visszat szoktam tolni, így nem kell segédeszköz hozzá. Persze a tartálykupakot le kell szedni és ha túl sok benne az olaj akkor kell helyet csinálni a visszatérő folyadék számára.
leopop32025-09-15 08:49:35 // 40042
Szerintem sem lehet annyira rossz, bár a videóban úgy gondolom a vezérlés is el volt rakva 😅
leopop32025-09-15 08:46:06 // 40041
Na ezt már sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom 🤣
leopop32025-09-15 08:45:11 // 40040
Jaja ez is lehet mert méretben azért kicsi a Junior a Tonale pedig normál méretű.
A lízing érv is okés szerintem, én Facebookon szoktam látni külföldi fórumokban, hogy szép számmal veszik és szeretik is a Tonelét.
SD2025-09-15 06:06:13 // 40039
Továbbítva:) Most már tényleg én is ráindítok itt is a rossz idős évszak:)
SD2025-09-15 06:04:15 // 40038
igen visszatekeri a kéziféket teljesen.

De ugye ez egy QV ez ott külön nyereg.
A mienken a normál dugattyút is mozgatja, a nagyban nem változik, de érdemes egy Braga service videót még megnézni hogy ne hibakóddal menj utána szervízbe.

De már nem varázslat megoldható:)
Piritu - 1.000.0002025-09-14 20:03:45 // 40036
Hátsó fék cserekor hogy lehet visszaállítani hogy legyen hely az új betétnek?
quash2025-09-14 19:47:27 // 40035
Elküldöd nekem is?
quash@quash.hu

Ha simán lehet nyomtatni, akkor ez pikk-pakk megvan! :D
SD2025-09-14 18:25:56 // 40034
nekem ez elég jól körüljártnak tűnik: https://youtu.be/0rH9AxVkeLQ

Ebből számomra nem az tűnik ki hogy gyári hibás lenne, inkább hogy 200+km után előfordulhat hogy porlasztó és szivattyú csere szükséges.

Reggelente csörgő hangja van... = Hát indítsák délután! :D:D:D
SD2025-09-14 18:21:31 // 40033
Küldve, tényleg még én sem nyomtattam ki:D

Elvileg ezt tudja:

Atesz822025-09-14 12:15:57 // 40032
sziasztok! eltudná nekem valaki küldeni ezt a 3D file -t?
(juhaszatesz1@gmail.com)
RomeoOne2025-09-12 11:17:26 // 40031
Én inkább arra tippelnék, hogy ez még méretben nem olyan kicsi és újabb (vagy legalábbis későbbi modell), mint egy Giulia/Stelvio a nyugaton szokásos 3-4-5 évre belízingelt autók között ez tart most abban az időablakban, ahol a lízingelt autók zömét adja az Alfánál.
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-12 11:12:07 // 40030
Jó a marketingje a CP4-nek, ettől még problémás, rengeteg BMW-vel van gond miatta.
24 órát persze kibír 🤣
leopop32025-09-12 08:49:25 // 40029
Nem csodálkozom a Tonale nagyon jó lett. Lehet benzinesként, plug in hibridként, dízelként venni így mindent lefed a full elektromoson kívül amit amúgy sem szeretnek az olaszok.

Őszintén szerintem 1000x jobb lett mint a Junior, pedig én azzal is nagyon meg voltam elégedve a teszt során.

Régebbi alfákon csodálkozom, hogy nem volt túl sok.
RomeoOne2025-09-11 14:13:58 // 40028
Egyébként tapasztalat az olaszországi Alfás helyzetről:

Messze a legnagyobb számú modell a Tonale volt. Szinte minden második sarkon szembejött egy. Szerintem az összes Alfa fele, amit láttam, Tonale volt.

Láttam pár Junior-t is. Giulia és Stelvio is akadt azért, főleg Stelvio. Giuliettából volt még sok.
A régebbi, 159, 147, 156-os Alfából viszont már nem lehetett túl sokat látni. Persze azért akadt régi Spider is, 75-ös is, régi Giulia és mindenféle egyéb finomság is :)
RomeoOne2025-09-11 11:55:21 // 40027
Új kedvenc képem a Giulia-ról:


A többi a blogban :)
leopop32025-09-11 08:44:27 // 40025
Biztos hogy nem rossz a 2.2 jtd kb úgy kell elképzelni mint a 2.0 jtd-t. Még a hibái is majdnem ugyanazok.
leopop32025-09-11 08:32:57 // 40024
Ugyanezt gondoltam én is csak te gyorsabb voltál :DD
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-10 15:07:15 // 40023
A 159-ben még a három dugattyús, radiális Bosch szivattyú van. A Giuliában sajnos a Bosch CP4. Az Alfánál kevesebb a dokumentált eset (még), de pont ez a jelenség, hogy knyírja a komplett befecskendező rendszert. Elkezded beírni a gugliba, hogy Bosch CP4, és az automatikus kiegészítési javaslatok a "lawsuit" és az "issues" 😅
Csak elég egymás mellé tenni egy radiális régebbi nagy vasdarab Bosch pumpát, és ezt a kis játékpumpát, egyből látszik hogy valami itt kérem el lett spórolva. 🤔 Plusz tervezési hibás is.
SD2025-09-10 10:58:10 // 40022
másfél éve 5.5m az meg már gyanús kategória.. :D
Zselé2025-09-10 10:31:54 // 40021
Nem tudom, ez a 2.2 milyen. A 159 2.0jtd 405.000-nél még gyári volt - és szerintem most is az. A befecskendezők, nagynyomású, turbó, minden original.. még a DPF is alatta van.

Körülötte volt már mit cserélni persze... (EGR, szívósor, stb...)
Zselé2025-09-10 10:29:01 // 40020
Mi kezdődik? :D 3 éves a story, és kb. 1,5 éve már megjelent ugyanez a cikk - csak gondolom, nincs mit írni ezeknél a neves magazinoknál :)
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-10 09:50:06 // 40019
Aztán persze lehet hogy csak a kerék előtt a reléket kéne kicserélni...Bár 230e manapság egész jó egy dízeltől 😅

Öcsém majdnem vett egy ennél sokkal kevesebbet futott itthon dokumentált futású dízelt (95e?). A márkaszerviz átvizsgálás után nem javasolta megvenni. Porlasztók, turbó határeset volt szerintük. Ezek a cr dízelek már nem azok amik 300k-nál kérnek egy porlasztó cserét és go tovább. Egy dugattyús szirszar nagynyomású van bennük, ugyanaz, mint ami halomra öli a dízel BMW-ket.
SD2025-09-10 05:58:48 // 40018
Apa kezdődiiiik…

Alsópolcos, 200+k futott chiptuningolt.. spanyolból, hitelre.. az hogy drága lesz az biztos most már, de hogy jó-e.. na az lenne a kérdés.. típusismeret nélkül a szervíz is futhat lukra..

Ejj.. végül is ha vesz 2x ennyiért és azt kell megcsináltatni.. az is benézhetett volna.. ha nem tákolt akkor jó is lehet utána.. 200k-nál porlasztó fej, és szivattyú nem is kirívó.. :/
G-MANN🍀2025-09-04 21:35:04 // 40017
🫣😅
SD2025-09-04 15:24:04 // 40016
a másik már régi volt, alig húzta a belét, ezért kellett cserélnie, harmadszor:D
B3WiN2025-09-04 11:05:38 // 40015
Öszintén én nem bánom, hogy lemondtál róla. :D De az biztos, hogy végtelen türelmed van autóválasztás terén 😅
G-MANN🍀2025-09-01 16:04:06 // 40014
az biztos, de majd megoldjuk, ha nagyon hiányzik :-)

(oldalamon írtam, hogy ebbe az Intensa-ba is kell még utólag pár gyári apróság, ami kimaradt, sőt, azóta találtam még egyet :-))
G-MANN🍀2025-09-01 15:58:42 // 40013
Igen, én nekem Tributo volt egy álom kombó :-), csak van ez az üvegtető bekattanásom, ami nem volt rendelhető Tributo-hoz, így most ezért lesz Intensa (ha legyártják...)

viszont ezért várt meg Téged Pappasnál ez a piros :-)
zgi5212025-09-01 14:45:14 // 40012
azért az analóg műszerfal továbbra is hiányozni fog -sztem :)
B3WiN2025-09-01 11:05:47 // 40011
Igazából felszereltségben ugyanaz mint a Tributo volt, csak a dizájn elemek különböznek.
Peti16V2025-08-31 22:04:47 // 40010
Az előzőben benne volt a sportfutómű, Dynamicban aktiválódott, ég és föld volt a normál es a sport beállítás között, nagyon hiányzik a mostaniból…
leopop32025-08-31 18:29:21 // 40009
Azért ezek nagyon finomak 😁👌🍀
leopop32025-08-31 18:28:33 // 40008
Akkor nem csak én alkalmazom ezt otthon 😁😅🤣
G-MANN🍀2025-08-31 09:04:11 // 40007
Egy-két extra meg külön tetszik, hogy benne lesz, ha egyáltalán legyártják 😅🫣

*939 Részlegesen önzáró differenciálmű
*SDD ALFA Active Suspension - sportfutómű
G-MANN🍀2025-08-31 08:57:52 // 40006
Sztm inkább bazári lett ez a felni, de a többi tetszik ( szép a kormány és ülés sem sima fekete Veloce, hanem díszítővarrassal, ahogy a bőr műszerfal és ajtó kárpitok is), én sima Sprintet Veloce üléssel nem szerettem volna, performance dark felni meg akad még otthon 1-2 szett😁
(Giulia Intensa felni egyébként élőben tényleg inkább szolídabb bronz - nem arany - és a fazon is szebb, mint pl Junior vagy Tonála 19 Intensa felni, sztm)


33 Stradale kormány 😊
WarbiRunner (Gyuri)2025-08-30 21:31:08 // 40005
Az Intensa pirosban azokkal az arany szélű felnikkel elég különleges kombináció. Hajrá, hátha összejön 😄
Olxander2025-08-30 21:06:38 // 40004
Sziasztok. Új vagyok Giulia téren.
2016- os 2.2 diesel giuliám van, és a kerdésem az lenne, hogy szoftverét lehet e frissíteni, ha igen, honnan tudok friss szoftvert letölteni, ami jó hozzá?
Verzió:
MV- 001.011.014
TV- 001.011.014
Köszönöm a segítséget!
G-MANN🍀2025-08-30 18:21:41 // 40003
Valamiért nincs piros szín és a gyár is leállt augusztusra. Így szeptember vége az előirányzat. Már Németeknél sincs piros Giulua Intensa üvegtetővel (én azt szeretnék), ritka lesz ez, mint a piros holló (fekete van Pappasnál, de az nem én vagyok), illetve van Piros Giulia Q Érden készleten, már azon is elgondolkoztam 😁, az ott van, piros és hozható (mindennapokra Q4 Veloce sztm praktikusabb lenne, ezért még tartom magam, de már piros Giulia elvonási tüneteim vannak)
Kazes☻2025-08-30 13:03:27 // 40002
Grat! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.