Blog

>> Tuning és extraZolika03 // Alfa 147 TI // 2019-04-25

Az 1 éves paragi dobnak brutál hülye hangja lett, így az lett lecserélve egy jobb minőségre.

 

Eltelt a 10ezer km, eljött az idő olajat cserélni. 10W-40 full szintetikus Castrol került bele, illetve új olaj és légszűrő. Hozzáteszem, hogy a légszűrőt elég lett volna 20ezer km után is lecserélni.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2019-04-24

Bányai's Garage műve, szín az én agyszüleményem. Sanyinak volt dolga a felnikkel, szeretett nagyon amikor csinálta. Thx Sanyi JTD :)
Kocsi Csörinél, várok, várok... :P :D

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2019-04-24

Erősítő és kondi csere, Zealum került bele. Empi hajt empit, rodek meg a szettet. Hátsó ajtóból kukába kerül a melyközép mert asszem elhalálozott. Meg fejegység csere lesz mert egyik oldali usb nem adja le a jelet.

 
>> EseménytheBanyai // Alfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2019-04-24

Nem tértünk haza üres kézzel. Jól esett.
Második helyet sikerült elhozni. (Legszebb olasz autó kategória)

 

Már tavaly megleptek vele, most tökéletes lesz. 😁

 

- tankolások száma: 192
- km óra állás: 154.441 km
- össz. menetidő: 2.107,20 óra (87,80 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 9.184,70 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,37 Ft/km
- életkor: 1.240 nap
- átlagos napi futás: 124,55 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,08 %

 
>> SzervizAtesz89 // Alfa 159 2,4 jtdm SW // 2019-04-23

Nos amit az autóról tudni kell 2008.12.17 én gurult le a gyártó sorrol. Aztán egy osztrák tulajdonosa volt 2017-ig ezután került Győrbe az Arabona kereskedésbe egy két javítási számlával. Amit lehet tudni róla,hogy a 100 ezres nagyszervíz 2013 ban vezérléscserével megtörtént. Azután került az előttem lévő úriemberhez Tibai Sándor személyében 2017.02 hónap környékén 151000km-el 2,3 millió forintért. Amiket ő cserélt az idő alatt még nála volt dióhéjban 2017.02-2019.04:
-Porlasztók bemérése, javítása 85000Ft.(2017.05.08)
-Yatour virtuális cd váltó 27000Ft.
-Váltó átmosatás,ehhez 15liter váltóolaj ment el,adalék,munkadíj 116000Ft.(2017.06.02)
-Manky féle chip + dpf és egf ,örvénylapátok mozgatómotorja off 80000Ft. (2018.01.29)
-Stabilizátor pálca, TRW tárcsa+ textar betétek elől/hátul, futómű beállítás, féltengely szimering csere ,csomagtartó teleszkóp 184500Ft. (2018.02.27)
- D.Z Tuning &service-nél komplett vezérlés csere gyári alkatrészből,elasztikus szíj,feszítő görgő , kipufogó rezgés csillapító KM:195000 , 140000Ft. (2018.04.05)
-Új gyári hengerfej (250000Ft.), új szívósor( 65000Ft.) hengerfej+ szívósor tömítés,fagyálló,olajcsere,vízpumpa csere(110000Ft.) össz..: 425000Ft. (2018.07.09)
- GT colors ablak fóliázás (2018.07.09)
-Felújított Garett 210 lovas turbó. kb100000Ft. (2018.?.?)
Nos az autó előélete itt véget ért. Remélem én is olyan jó tulajdonosa leszek mint az előttem lévő, és sose kell nélkülöznöm ha javításra szorul. :)
Innentől az én foglalkozásaim kerülnek fel :)

Hurrá!

 
>> SzervizBardo146 // Alfa 146 1.6 T.S. // 2019-04-23

Az utóbbi hetekben többször felvillant a befecskendező hiba lámpa, és az alapjáratnál is tapasztalható ingadozás, melyet ki szerettem volna vizsgálni. Jorjie cartárs Kazeséknél belenézett Multiecuscannel az agyába, és olyan hibakódot kaptunk, aminek jó néhány oka lehet. Törölve lett, de pár nap múlva ismét előjött. Saját erőből egy pillangószelep tisztítás, légtömegmérő ellenőrzés, csatlakozó tisztítás megtörtént, aminek az eredménye, hogy az alapjárat stabilabb lett, de a hibajelzés nem szűnt meg. Szatmárinál ma a gyári Examinerrel kiolvasásra került ismét a vezérlő, és itt egzaktabb eredményt kaptunk. Fázis jeladóval van gond. Indításnál játszik szerepet, így ott tapasztalható lesz ha az állapota romlik. A cseréhez sajnos meg kell bontani ismét a vezérlést majdan...
Az alapjárati motort is egyúttal beállította az Examinerrel. Ott helyben stabilnak mutatkozott, meglátjuk a gyakorlat mit hoz.

Update 2019.05.29. Az alapjárat nem ingadozik azóta sem. Ez is pipa.