MY21-hez képest jobb váltás karakterisztika N-ben is! Gázreakció gyorsabb!
Valahogy masszivabbnak érződik az egész! Sztm nehezebb az autó a sport futómű és állítható lengéscsillapító miatt, de mégis jobban ugrik, agilisabb.
Csomagtér kárpit sokkal merevebb, szigeteltebb, alsó borítás is erősebb és tart!
Nagy sebességnél csendesebb, nem zavaró a szélzaj. Tetőnél nincs zavaró szélhang 180 fölött sem (a német autópályán természetesen).
Első led lámpákat még szokom, ígérem elolvasom egyszer, hogy mi mindent tud, de elsőre a MY21 xenon szerintem jobb volt. Távolabbra világított és a kanyar funkció is álom volt.
Adaptív tempomat tetszik!!
Táblafelismerő hangját gyorsmenüből minden indítás után kikapcsolom, így az igazi.
Sávtartó is gyorsan kikapcsolható.
Ráfutás érzékelő teszi a dolgát, jól stresszelhető, nem zavaró a működése, bìrja az ingergazdag helyzeteket, eddig csak kedvesen csilingelt.
A kapott tájékoztatást alapján már az importőrnél az autó, jövő héten érkezik a kereskedőhöz.
Nagyon várjuk!😁
Legyen így! 😉
Az autóval kapott gumik profilmélysége és mintája kiváló volt, de a használat során a 2014-es gyártás miatt sajnos elkezdett repedezni. Elöregedett.
Gyors csere mellett döntöttem.
Vredestein Ultrac +
225/45 R17 méretben







A nap híre!
Logisztika és érkezése még nem ismert. 😁



























