Blog
Most, hogy végre van időm kicsit blogolni jöjjön a fekete leves, még pedig a lakatolás... A probléma adott volt, már csak egy jó lakatos kellett, manapság sajnos nem szívesen vállal senki sem ilyen munkát, de hála egy kollégámnak sikerült találni egy lelkiismeretes szakit. Körül kérdeztem, hogy mire számíthatok és mondjuk úgy, hogy nem ért váratlanul, amit a lemezek alatt találtunk, de azért kellemetlen volt látni. Most hétvégén nagyjából elkészült a bal oldal, a következő etapban a jobb oldalt vesszük kezelésbe aztán a végső simítások és alvázvédelem. Szerencsére a jobb oldal közel sem ennyire vészes, de azért ott is lesz munka :(





Sikerült jó áron hozzájutnom egy donorautóhoz amiben sport csomagos belső tér (és még sok minden) van-volt. Egy másfél napos szét-össze művelet során kicseréltük a teljes belső teret, valamint a fűtés előtét ellenállását és a ventilátort is. Ja és a két első hangszórót a műszerfalban. Most nem csak szép az enteriőr, de van fűtésem minden fokozatban és még csendes is. Csodálatos :) Ezúton is köszönet Süni cartársnak a segítségért.





9 hónapja vagyunk együtt. Ez idő alatt belekerült 16.000 km viszonylag problémamentesen. Egyszer álltunk meg ez idő alatt az aksi miatt, aminek az életkora (autóval egyidős volt) elkerülte a figyelmemet vétel után. Az elektronika viszont jól vizsgázott. Mikor észrevette a gondot, hagyott továbbmenni a szerviz felé, és sorra kapcsolta le a komfort eszközöket (rádió, kipörgésgátló, légzsák, kilométeróra és fordulatszámmérő... ) Ezen kívül tökéletesen elégedettek vagyunk vele, és a többesszám fonton, feleségem is imádja. A megjelenése, mérete, beltere, egyszerűen minden. Tökéletes családi autó egyenlőre 1 gyerekkel.
Ma DPT találkozón voltunk. (DunaPartiTalálkozó) :D :D ...egy személyben , illetve egy autóval ketten a feleségemmel. Hihetetlenül ki vagyunk éhezve valami alfás progira. Csattogott a fényképező a vas gyönyörű volt az idő káprázatos, mintha Ő is érezte volna, hogy itt a tavasz és felvette a legszebb ruháját. Büszkén, méltóság teljesen vonult végig az OFF-os autók és gazdáik irigy pillantásainak kereszt tüzében, mintegy telivér csődör, galoppozva büszkén fejét rázva amint megcsörrenti díszesen csillogó zabláját, hogy még jobban felhívja magára a figyelmet. . Nem mondok nagyokat....mindenki megnézte.



A Jármű alapjárat ingadozással, leállással és minden egyéb kellemetlen szituációval lepet meg mostanában. Ebből elegem lett és kénytelen voltam 1.5 hétig OFF os al melózni járni-de mindegy nem ez a lényeg -. Közben sanyi155 kétszer végzet hibakód kiolvasást és törlést -melyet ezúton is köszönök-. A két kiolvasás között eltelt pár nap és csak a holtponti jeladó jelenetkezet mindkét alkalommal, más egyebek mellet.
Valószínűleg korábban-az első gyanús jeleket tapasztalva - Én még tudtam bonyolítani az amúgy is necces helyzetet, azzal hogy alkalmaztam egy LMM és egy Pillangószelep tisztítást is, -rájuk is fért-majd ------pillangószelep resetelést------ cartárs javaslatára
"Fölösleges" költekezésbe és bizonytalan eredményű alkatrészcserékbe ez utal sem akartam belebonyolódni így elsőre a legolcsóbb lehetőséget próbáltam ki. Bontóban vásároltam egy holtpont jeladót 3000 Ft-ért . Röpke 2 óra alatt ki vettem a régi HOFFER márkájú holtpont jeladót ami kb 10 000 km bírt ,és be is építettem a bontott BOSCH t, és ezt követően biztos ami biztos megcsináltam még egyszer a pillangószelep resetelést. Úgy tűnik ez meg is oldotta problémát.
Mivel tavaj nyáron sikeresen kátyú káros lett a balos első Pirelli P Zero igy uj gumi után kellett néznem és ha már venni kell akkor négy lesz és uj és nem 235/40 18 hanem 225/40 18 sok gumit meg néztem de végűla Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 re esett a választás! Hétfön vagy szerdán érkezik és megy is fel a Nagy Vadra!!!

Eljött az idő, amikor ismét 2 év elteltével, műszaki előtt áll a vas... Épp tegnap vettem elő ismét teli álmából és nagyon meglepődtem, amikor megláttam a kilométer órát... Közel 2 év alatt, mindössze 700Km-et (nem, nem írtam el. Tényleg hétszáz és nem hétezer, vagy hetvenezer :-D) mentem a GTV-vel... Hát nem használom szét az tuti :-))) azt hiszem 20 év múlva sem lesz gond az állag megőrzéssel, ilyen komoly igénybevétel mellett :-)))








Mai nappal megjött Albaalkatrésztől a Selenia 20k és hozzá egy UFI olajszűrő, vasárnap le is cserélem őket. Egyben rendeltem barátom 147hez új féktárcsákat, betéteket, meg Tutela-t a váltójába, a futártól természetesen megkaptam, hogy milyen drága ez az Alfázás, mert Sejáttoledóba deolcsó volt :D
Hátsó fékbetét + tárcsa + fékolaj cserélve.
Stab.rúd cserélve, motortartó, váltótartó bakok, kitámasztók cserélve (újra).
A jobb oldali féltengely szimering is cserélve lett, váltóolaj szintén, a többi szimering meg már korábban cserélve lett.