Blog
A mai napon Dunakeszire látogattunk,és a Németh szervizben
cserélve lettek:
- vezérlés(görgő, feszítő ,vízpumpa)
- termosztát
- cooler tisztítás
- a hűtők közti évek folyamán lerakódott piszok is el lett távolítva
Km:263760
Végre a nevemre került!
Az eredetvizsgán egy elírásból kifolyólag,elég körülményesre sikerült az átírás,
de aztán minden tisztázódott,én pedig újra Alfa Romeo-tulajdonos lettem! :)
Ezen az esős napon lett az enyém 12:30 -kor.
Km: 263088 (valós)
Mivel kellett nyári gumi, mojoltam rajta hogy vegyek új felnit és rá gumit vagy húzzám át a téli gyári 17 es kerekekre a nyári gumikat. Miután új felnit csak horror árban találtam igazán szépet ~700 EUR, így a régi felnik mellett döntöttem. Ha már gyári felni, legyen szép... felnik lecsiszolva és nagy szemcsével újrafényezve: 20,000 per garnitúra. Nem lett tökéletes, de szép lett, ennyiért meg pláne megérte. Új Michelin 225/45 R17 es gumik, 60,000 per garni baráti áron.



első blogbejegyzés amióta átvettem a kocsit, 2014.03.10: 1 stabilizátorpálcát kellett cserélni a jobb első lengőkarnál, Bárdinál 4,100 Ft. Szentmihályi non stop kicserélte egy másik 4,000 ért. Nem nagy történet.
a mai napon elkezdtem szét bontani a pici Alfim nagy meglepetés nem ért ösz visz 1részen találtam rohadást, viszont 1du el ment a bu.i fas..pó rozsdás csavarok kiszedésével....


Történt hogy múlt héten megállt alattam a szamár. Rángatás majd eldobta az alapjáratot és lefulladt. Beindítottam, járt 1-2 másodpercig majd lefulladt. Köszbaszdmeg. Este meló után hazahúztuk. Először megpróbáltam az ecu resetet kevés sikerrel. Majd megpróbáltam Mreni tanácsára beindítani LMM csati nélkül, beindult, járt, persze nem volt szép az alapjárat de az mindegy is. Bontott LMM jött pénteken (most csak erre volt pénz). Kicseréltem rádugtam, minden fasza minden ok.
Persze a házon lévő szám nem stimmel hiába egyeztettem le az eladó Cartárssal (akit egyelőre nem nevezek meg). Mindegy most az a lényeg, hogy járóképes, aztán majd meglátjuk.....
Végre sikerült szeretnem egy szett új mozgókúpos kerékőrt!
Nem egyszerű feladat, főként a mozgókúp végett, másrészről pedig az 1.25ös menetemelkedés miatt.
1.5el Dunát lehetett volna rekeszteni...
Egy szó ,mint száz, végre megvan, postával 4ezerért. Azért barátibb, mint 9.000 máshol.
Most már van aki vigyáz a japan racingre :)
A képen a felni elég retkes (pedig hátsó), háát igen. Fehér felnit mazohistáknak...... :)))


Még tavaly láttam,hogy létezik mikor megvettem a multimédiás fejegységet. Tudtam hogy kell nekem ilyen :) Megrendeltem,és 3 hónap várakozás után megérkezett.
Szerencsém volt,mert Pityukoma is mostanában rakta be,és frissen leírt blogjából tudtam puskázni. ( Utólag is köszi )
Szóval beraktam,nagyon tetszik,még a piros lámpánál is kinyitottam az ajtót :D
Hátsóba is rendeltem,de oda még át kell kábelezni,mert ott nincs kilépőfény gyárilag.
Költség minimális,3000 ft volt 1 pár,mert afla159 cartárssal rendeltünk 4et :)
Kisebb sérülés volt csak,rátenyereltem a forrasztópákára,de ez is a trehányságomnak köszönhető :)
Ja és még volt egy kis ijedség. :
Véletlenül összeért a kilépőfény két csupasz kábele,ez kiverte a biztit (amit nem vettem észre) és amikor beakartam indítani,se kép se hang. Azt írta ki,hogy nem ismeri fel a kulcsot,és a biztonsági rendszert. A víz levert. Bújtam a füzetet,fórumon is kértem tanácsot,akksit is töltöttem,de semmi. Másodszor néztem át lépésről lépésre a bizti táblát,és akkor vettem észre az egyik kiégett biztit. Olvasom,h az melyik...hát a gyújtáskapcsoló és még valami biztije...na azt csaptam ki mikor összeért a két kábel . Egy újabb tanulság :)


Megtörtént az olajcsere, Zé.-nek megint hatalmas köszönet :) A szokásos Comma Eurolite került bele