Blog
Tegnap végképp meguntam a várakozást és felraktam a nyári kerekeket, a hajnali 11 fok pedig azt mondta jól tettem. Újra mondhatom : Bellissimo :) Előző hét vasárnap legyőztem a lustaságom és beállítottam a motorháztető illesztést, végre patent :) Mellesleg a szeptember 11.-i találkozásunk óta közel 6000 km-t tettünk meg együtt, és csak apróságok voltak. Kiégett helyzetjelző, kontaktos rendszámtábla világítás, a ködlámpák valamiért nem mennek, de nem is érdekel, úgysem használom :) Szóval abszolút meg vagyok elégedve, Alfa amore :)

Sziasztok képzeljétek el a mai fejleményeket...
Végezve a reggeli próbával kimenet hogy kivegyek innivalót a csomiból amikor nyitom az anyós ajtót észrevettem vmi nem odaillőt az ablakokon.. Mint kiderült (mert kamerás bizt. rendszer működik a próbahelyen) egyik kollégámnak reggel nem tetszett az autóm így egy laza mozdulattal odalépett és egy igényeset ráturházott a jobb első ablakomra...
Miután visszanéztük a felvételeket és kérdőre vontuk Azt mondta véletlen volt... Miután csak azért kítért az útról hogy útba ejtse az autómat amit ormótlan módon megszentségtelenített, ezek után ki hiszi el...
Amúgy egy Vál-i gyerek...szégyen, undorító és értelmi szintje a béka segge alatt van...
Fényképet nem mellékelek mert nem volt gyomrom megorökíteni...
Szemet szúrt ,hogy nagyon megviselt már a 156 felirat az Alfán így kapott egy másikat :) köszönöm a bontósnak aki grátiszba odaadta nekem (egy VW generátor mellé...:))
Képeken a volt-lett állapot !


A héten levágjuk egy másik bontásra ítélt 155ről az elekromos tető ablakot ami majd az Én pici autóm fogja díszíteni.
a mainap leszedtem a jh sarvedot bal hatso ablak be kabelezve



Sajnos tudjuk ugye hogy manapság nem figyelnek egymásra, és a másik ember dolgaira úgy mint rég.
Mivel a belvárosban dolgozom rendszerint parkoló valamerre, de általában a 8ker ingyenes részein amik nincsenek úgy elromolva.
Általában olyan 9 körül parkolok le és 17-18 között indulok haza. Egy alkalommal arra lettem figyelmes hogy szeretett autóm nem úgy néz ki mint amikor ott hagytam, a bal hatsó sárhányótól az egész sarkán egy óriási horzsolás. Se cetli, se telefonszám...sehol semmi ilyenkor még idegennek is fölösleges lennem nincs mire. Csak szomorú voltam hogy ennyit ér az valakinek amiért kitudja hogy én mennyit spóroltam, gyűjtöttem, nélkülöztem...
Nálam más autója olyan tabu mint más barátnője.
Remélem hogy ti is így gondoljátok ;-)

Az a helyzet, hogy elég régóta cégautókkal járok. Eddig 2 saját Alfám volt (amikor nem céges autóm volt), amit mindig gondosan óvtam. S most mikor olyan céghez kerültem, hogy megválaszthattam milyen autót akarok, jött a döntés, hogy Alfát. S akkor még nem tudtam, hogy amellett, hogy szeretem az autóm milyen nyűg lesz az egész.
Az első szervíznél kiderült, hogy a flottakezelő pont leszarja márkaszervízbe viszem-e vagy sem. Én ragaszkodtam hozzá, annak árán is, hogy mindig Veszprémbe kell Pestről vinni az autót (mert csak ezzel a szervízzel vannak kapcsoltban). Bevállaltam. Másfél éves az autó most van benne 90e. Eddig bajom nem volt, csak a kötelező szervíz, fékek, izzók. De hogy egy szervízben ennyire trehányak legyenek ez kiverte a biztosítékot.
Történt, hogy csütörtökön elvittem kötelező szervízre izzó cserére, mert kiégett az országuti. 11kor közölték a szervíz kész, de hátsó féktárcsa csere kell, 3-kor jön meg az alkatrész. Ok, legyen. Programok lemondtam, várok tovább. 4 után megkapom az autót, hogy kész. Kimegyek, s még jó, hogy a központi zár felkapcsolja a lámpákat, mert ezekt elfelejtették megjavítani. Nagy kapkodás aminek ma meg is lett az eredménye. Ma már sötétben akartam a szüleimtől hazajönni Kanizsáról, de alig láttam.
Megálltam egy kútnál, és lefotóztam. Hát nem jól lett berakva az izzó.
Kicsit ideges lettem. Mert ez nem arról szól, hogy holnap visszaviszem, mert akkor megint leutazom Veszprémbe, s különben is, ha pesten van akkor se.
S hogy miért nem leszt többet Alfa cégautóm? Mert ha az Alfának nem fontos, hogy ebben a világban jóban legyen flottakezelőkkel, kiépítse ehhez a szervíz hálózatot, akkor nekem nem fontos Alfát vennem. Mert így ez szívás.
Másfél év múlva kell új autót vennem. De nem Alfa lesz.

Új kardánfelfüggesztő csapágyat (FAG), csapágyházat (Impergom) és flasnit kapott stabilan álló gyári csavarokkal. Eredmény: semmilyen fordulaton, semmilyen terhelésen nem ráz. A hajtáslánc rendbetétele ezzel kipipálva.
Akkor gondoljuk csak végig: Került bele 4 rendes, szövetes Q4 fejtámla első körben, meg egy szervotartály kupak is, mert a réginek meg volt szakadva a menete.
Kicsere összesen volt 10 perc, de közben még a kutyával is labdáztam.
Viszont így most nagyon szépen mutat a Q4 ülés hátul.
A következő az lesz, hogy az első üléseket elhozom Marklarlandból és átkárpitozódik a Buksi-féle B1. Aztán kész a legmenőbb 155 szett :) Ajtókárpitokon még gondolkodom, de fekete padlókárpit is be kéne, hogy kerüljön. Ha már a műszerfal fekete...
Update: Elhoztam azokat is... Be is teszem amint lehet.
Szárny is folyamatban, illetve nyári felgenek rendbetétele, meg nyári gumik...
A vásárláskor az autón nem túlzottan szép ATS felnik voltak elég ronda felni kupakokkal. A tavalyi szezont (augusztus közepe- október vége) lehúztuk azzal, de eljött az ideje egy kis szépítkezésnek.
GT kartárstól rendeltem felni kupak matricákat és a mai napon nekiálltam a felni kupakokat rendbe tenni. Némi csiszolópapíros felszín egyengetés után, alkoholos törlés, majd jött a ragasztás. Előbb a matrica, utána a a védőfólia. Az eredményt a képek mutatják.





