Blog

Végre felkerültek a helyükre a küszöb spoiler-ek is ;)

>> Tuning és extraszasza(SW) // Alfa 156 SW 1,9 JTD (110LE,euro3) // 2014-03-30

Avval kezdődött a dolog,hogy úgy döntöttem túl sötét nekem a sötétkék plüss belső.Elkezdtem nézelődni világosabb színeket,először szürkében gondolkodtam.Találtam is egyet,de túl messe volt így sajnos nem jutottam el érte.Aztán rátaláltam Ferkó hirdetésére amiben Bézs ülésszettet hirdettet ami mint kiderült a másik Ferko (junóóógörl) autójából származott eredetileg.Mivel ez közelebb volt hozzám elmentem megnézni,majd meg is vettem.Utólag kiderült a B" oszlop takaró eltűnt:(Ezt még muszáj lesz keresnem!A vezető ülés kivételével a többi darabot már pár hete beraktam,de a vezető ülés némi javításra szorult.Az ülésfűtés meg volt szakadva ezt megjavítottam.A ki beszállástó az ülés oldalán a szivacs meg volt roncsolódva.Ez se volt szép látvány ezért polifoam táblából kivágtam, palmatextel felragasztottam, szikével kifaragtam,majd formára csiszoltam.Húzat vissza és végre bekerült a kocsiba.Sokkal vidámabb lett a belső,csak a gyerekek is vigyázzanak rá:)



Ami még vissza van a fűtés és a motoros deréktámasz bekötése.Ezekhez még kábeleket kell találnom,akinek van nyugodtan zargasson!

 
>> Szervizpiciny77 // Alfa 156 1.9 SW JTD M-jet // 2014-03-22

Eljött az ideje a vérfrissitésnek,Csörinél megtörtént az olajcsere,olajszürővel.
Olaj Selenia WR 5W40.
Pluszba a légszürő, gázolajszürő, pollenszürő.
Érezhető volt a változás a csere után.


Km 192000

 
>> Szervizforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2014-03-30

Már csak időt kell szakítanom a csere eszközölésére

 
>> Egyébforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2014-03-30

Sajnos Fangiótól beszerzett új jelvényem jobban kellett valakinek, így visszakerült a régi némi fóliázással.

 
>> Eseményhozo579 // Alfa 145 1.4 TS L // 2014-03-29

Ma éppen 44 lettem. Gondoltam szülinapján foglalkozzon az ember azzal, amit szeret. Kedves feleségem ma úgyis dolgozott, kiváló idő volt, hogy az elmúlt két hét alatt bontókban összeguberált dolgokat jobb sorsuk felé tereljem és beépítsem őket a kis kékbe. Sajna fiatal autókhoz szoktam bántotta a szemem az olasz nap szitta kárpitozás, a műanyagok érintésre is pizslettek az ablakkereteken és az A oszlopon. Találtam is német donort a belsőhöz (az persze szépen korrodálódott viszont belseje szinte új volt). Ma aztán izzítottam: kicseréltem: szélvédő alatti szellőzőrostélyokat, A oszlop takarókat, oldal és hátsó ablak műag kereteket, hátsó oldalkárpitokat "valódi, nembelógós" fekete műbőrösre, az összes rizsemizzót a műszerfalon és a középkonzolon. Ma jól fogok aludni. És holnap lecserélem az első ajtókárpitok szöveteit, mert belejöttem a dédelgetésbe. Persze nem volt olyan egyszerű a cserebere, mint ahogy leírtam, de kicsi zsír a csavarfejekre, némi palmatex a kárpitoknál csodát tettek a csapdák átlépésében. Üdv az olvasóknak. PS: jövő héten gépészet: féktárcsák, betétek, vezmódosító, szíj, wasserpump, olaj, szűrő,, 16-os alfa papucsok, váltóolaj, hűtőfolyadék. Azt is leírom.

 

Cserélve lettek (188e km):
-termosztát
-hátsó felső lengőkar szilentjei (MOOG)
-csomagtér gázrugói (Magneti Marelli)
-hátsó rugók (Ricambi Originali 0060687619)
-hátsó kerékdőlés beállítása (0°02`)
-klímatisztítás u.i.: Ez a termék nem alkalmas a klíma fertőtlenítésére!!! Tuti módszer az ózonos fertőtlenítés, ez a gáz megöl minden szerveset az autóban a gombáktól kezdve, az atkákon át, a bogarakig bezárólag. Ja, és szintén nem drága.
-pollenszűrő csere aktívszenesre

>> SzervizDévid // Alfa 156 2.5 V6 24v // 2014-03-29

Valami kopog a futóművemben, így felmerült, hogy a bejáratott szerelőmet meginterjúvolom, hogy át tudná-e nézni valamikor a futóművet, hogy egy későbbi időpontban megejtsük a szükséges cseréket. Mivel Kócosw barátom úgyis vitte a félig offos járművét, csatlakoztam hozzá utasként. Nagy volt a meglepetés a szervizben mikor megláttak. :)
Mivel az utolsó szervizkor azt a tanácsot kaptam, hogy a TS-emből pár ép apróságot építsek át a V6-ra, amik ezen a drágán már elhasználódtak, így a ma délután fűnyírás után szakítottam időt hogy kiszereljem a fűtőventilátort ami nyekergett, és a megolvadt hűtőtartó gumibakot. A TS ép alkatrészeivel cseréltem fel őket.

>> Tuning és extraVKG231!!! (156+75) // Alfa 155 2.0 8V TS // 2014-03-29

Ó, ezt teljesen elfelejtettem...

Asszem még 2013 elején egy Nardi fakormányt is vásároltam bele. Így már passzol a fa váltógombbal.
Sőt, így már egész király a bele :)
Drága volt, de abszolút megérte.

>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2014-03-29

Ma kiszereltem a fűtőventilátort, és egy gumibakot ami a hűtőt tartja felül. Mivel a V6-ba került bele, így a V6-ból kiépített darabok visszakerültek a kiszereltek helyére.