Blog
Na szóval egy kis tavasz köszöntő videó :) Előre szólok elégé amatőr vagyok ebben szóval úgy tekintsétek meg :D
Itt a videó ! :D
A múlt héten a regenerálási ciklus végén megjelent a műszerfalon a rettegett "Have engine checked" felirat és a sárga motor ikon a fordulatszám mérőben. Akkor kitöröltem a hibát. Majd múlt héten pénteken ismételte önmagát. Na ezt már nem lehet pillanatnyi elmezavarra fogni. FES-el kiolvastam, két hibakód volt tárolva az ECU-ban:P1205 és a P2453. A kipufogó gáznyomás érzékelő nem kap, vagy gyenge jelet kap. A külföldi fórumokat olvasgattam ahol többen írták hogy az érzékelő cseréje nem oldotta meg a problémát. Több helyen olvastam azt is hogy a nyestek szeretik elrágni a DPF melletti csövet. Nos alábújtam, megnéztem az érzékelőhöz vezető csövet. A látvány egyértelmű volt. A cső kilyukadt. Megolvadt, valószínű a múltheti regenerálás közben. Az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete 650.66fok volt. Levágtam a műanyagcső sérült részét, illetve a gumicsövet kicseréltem egy hosszabbra. Remélem nem lesz vele többet gondom. A következő regeneráció után majd ránézek az állapotára.











24.350 km van az autóban, és a téli szett most pihenőre ment.
...és ami követi: 8C stílus, sötét grafit szín. Gyönyörű és egyedi forma. Információm szerint az egyetlen 19"-es ilyen szett. :-) Brutálisan szép élőben! :-) Megérte! :-)
P Zero Nero GT gumik, 235/40 R 19" méretben.








Elkezdődött a Bordó Projektem. fényezés helyett Marklar155 egyik bontalékának elemeit rakom át a pici automra. Tetö ablak ill tető még vàrok, re elvileg.ebben a honapba az is megérkezik, il a super belsőtér sportossá alakítom faberakas karbonozása.fekete kárpitok be szerzése....


Lecseréltem a téli kerekeket nyárira, külső-belső tér takarítás is megtörtént, valamint egy wax réteg is került az Alfára!
a 145 öst azért vettem,mert már tavaly július óta kerestem a baját a 155nek... műszaki után lerohadt,egy csattanást hallottam megállt.. másnap sem indult először majd utána indult,és 2000es rpm felett csendesebb volt,mert csattogott, aztán kiderült,nincs olaj a tengelyeknél...hosszabb ideig nem foglalkoztam vele..majd nekiálltunk tengelyek ki,megjelent az olaj,összelett rakva,új vezérlés stb..aztán beindult csattogott stb,hát elérte a vég, a 2es hengernél vagy a dugattyú vagy a hajtókar megunta az életét...
Most viszont bele került másfél nap legó után a 145 ös motorja



186.850 km-nél a hátsó két gumi - ami ugye korábban előről került át oda, és használtan vettem őket - is megadta magát, az egyik szálszakadásos lett. A barázdák egyébként még teljesen jók lettek volna, de a gumi elöregedett. Így lecseréltem őket, szintén használtan vett, újszerű állapotban lévő Firestone gumikra. Darabja 6500 pénz volt.
Kicseréltem az első ablaktörlőket a TS-ére. Első indok, hogy rozsdás volt, második meg az, hogy azon ilyen váz nélküli törlő van, nekem jobban tetszik. Mindkettő gumija most volt cserélve, tehát a feladatot mindkettő teljesíti, csupán az én szemnek kellemesebb a látvány.
Pénteken sikeresen rajtahagytam a kerékőrön a fejet, ezt ma sikerült felfedeznem. Szerencsém volt, ugyanis még az udvaron leesett a csavarról, szóval azt is gondosan eltettem. Lett volna ebből is egy gyönyörű bejegyzés később...




