Blog
Mesától vettem Eibach rugókat.
Ez lett az eredmény. Sztem valami nem kóser.... Mint egy motorcsónak :)
Support 20K
Update:
Kinyomozásra került a következő.
SanyiJTD-től került elisafreaky-hez akitől Mesa vette. Kiderül ez 1.9 és 2.4 JTD-be való... vagyis dieselbe nem benzinesbe....

Első fékbetétek megértek erősen a cserére, ezért elvittem ismét A Szakemberhez a vasat plusz kimaradt a vételkor a vízpumpa cseréje mivel az Albaautó nem a GT-mhez valót küldött ezért vissza csere "természetesen" az én pénzemen a posta költség!!
Az autó szétszedésekor kiderült, hogy a szíj (Dayco) megfelelő állapotban van, de az ALBAAUTÓ által GYÁRI minőségűnek titulált feszítő és görgő teljesen elkészült 17000km után, mondanom se kell gyártás: Made in Korea!! Ezek után nem valószinű, hogy életben még egyszer rendelek vmit tőle!!
Tehát a komplett vezérlés csere mellett döntöttem...most már csak tankolni kell bele jó ideig ha minden jól megy! :)
- fékbetét (Juratek)
- feszítő, görgő (Flennor)
- szíj (GoodYear)
Anyagköltség 43K + munkadíj 22K
Ismét Sanyibá remekelt! :) Km állás: 130015
A vásárlás után elgurultunk műszakira. Sikeres akadályvétel. Köszi Sparky a soron kívüli vizsgát. Eredetvizsga is letudva.
Érdekesség: Okmányirodában valamit elírtak, mert a forgalmiban Spider 1.9 van és 1870 cm3. :)
Az adásvételit megírtuk, autót elhoztam. Gratulálok Willy az első Spideredhez. :)
2014.05.24-én Haroval mentünk el megnézni. Gyanús volt a kevés km, szép állapot és e mellé a lejárt műszaki. Telefonos érdeklődés után viszont egyértelmű volt, hogyha igaz amit a kocsiról állítottak akkor nem szabad várni a megnézéssel. Az autót nagyon egybe találtuk, a belseje szinte makulátlan, motortér tiszta, a karosszérián van pár karcolás és kicsi horpadás de egy 13 éves autónál ez elfogadható. A motorja kicsit zsákbamacska, mert olaj kevés volt benne, viszont nagyon szépen és halkan járt. Így az első számú szabályommal ellentétesen döntöttem (miszerint TS-t csak normál olajszint felett szabad megvenni), tehát jöttünk, láttunk és megvettük.



Kerékkulcs, gyertyakulcs stb. Szükségem egyik szerszámra sem volt, mert mindegyikből van, a gyári "csomagolás" miatt vettem meg.


Mai napon felkerült a fólia B oszloptól hátrafelé. :) Az elsőket nem mertem fóliázni.
A munkát Immi-ker KFT. végezte.



Sajnos a klímám már csak meleg levegőt fújt, így elvittem feltöltetni.
Hétvégén klímatisztítóval befújtam a szellőzőknél ameddig a kis cső elért.
Betettem az új pollenszűrőt, aztán hétfő reggel irány a klímás.
250g volt a rendszerben, a gép szerint 700g kell bele.
Töltés, nyomáspróba rendben, 8.6 fokot tud a rendszer.
Hazafelé kb 2-3km után egyszer csak nagy füst, szúrós szag......ejj itt baj van.
Félreálltam a kocsival, motorháztető fel akkor látom, hogy az "alien-vér" csöpög az aszfaltra.
Vissza a klímáshoz.
Mint kiderült 150g ment el belőle 550g maradt. Fogták a fejüket, hogy ezt hogy csinálta? Ilyet még nem láttak. Egy része elszökik, a többi marad??!
(A "Kicsi" jelezte, hogy neki bizony ennyi is elég :D )
Tisztogatás, nézegetés után klíma bekapcsolás.....működik.
Feltöltötték 600g-ra aztán jött a meglepi:
12°C 11°C 10°C 9-8-7-6 majd 5.6°C-nál a szerelő kihúzta a hőmérőt mivel megfelelően működik......sőt az eddigieknél is jobban!
Azóta mentem vele és érezhetően jobb mint régebben.
Csak remélni tudom, hogy ez így is marad legalább 1-2 évig.
"a kevesebb néha több"