Blog
Champion Easyvision (Multi-Clip) ablaktörlőlapátok kerültek fel.
Méretek: 580 / 450 mm
Vélemény: a Multi-Clip adaptere kissé ormótlan az előzőhöz képest, ellenben a lapátok tökéletesen illeszkednek a szélvédőre, abszolut hangtalanul és csíkmentesen törölnek.
Néha kivillant az ABS hiba lámpa a műszerfalon. Átmozgattam a kábeleket, és arra jutottam, hogy kontakthibás a jobb elején a jeladó kábele. Áthelyeztem a kábelt úgy hogy kormányzáskor ne mozogjon akkorát, azóta a hiba nem jött vissza. Majd cserés lesz ez a kábel is.




Beállítottam az utastérben a kézifék kar alatti hosszú anyával. Nem lassul az autó még így sem, lejtőn gyorsul, de végre tudok farolni a száraz aszfalton is :D Majd holnap ráemelek a kocsi hátuljára, hogy elfordul e a kerék szépen. Ha nem akkor sajnos engednem kell rajta.
19 évvel ezelőtt, 1995. május 21-én gördült le a gyártósorról és gondos gazdára talált. Azóta megtett 198700 km-t, de ugyanolyan kifogástalan állapotban van, mint akkor. Még sokszázezer km-t és boldog szülinapot!
Már pár éve nézegetem, de sehogyse, hogy rávegyem magam a felújítására. Végülis úgy adódott, hogy jött az elhatározás, amit tett követett és kibontottam a levélrácsot.
Elég megviselt volt már, így nem volt esztétikus. Volt már festve (nem nálam), így az egészet lemostam, majd lecsiszoltam P280as nedves csiszolópapírral. Mikor úgy ítéltem tökéletes lett a csiszolás, le lett fényezve matt fekete lökős festékkel. Ugyanígy a rögzítő csavarok fejei is megkapták a matt fekete színt, bár azok nem látszódnak, de na...miért is ne? :) A rögzítő bolhákat is megpucoltam, majd mentek vissza a rács aljára. Mivel a szélén lévő gumicsíkot is le kellett szednem a fényezés miatt, így azt speckó ragasztóval ragasztottam vissza. Az eredmény: mint az új :)
Összeszerelésnél legnehezebb talán a gumikéder visszanyomása, valamint az ablaktörlők rendes beállítása volt. Ez utóbbit majd esőben tesztelem, de ahogy nézem okéssak lesznek.












Kicseréltem az első és hátsó tárcsákat betéteket. Klímatöltés plusz távirányító modul beszerelés.Alapjárati léptetőmotor beszerelés és számítógépes beállítás.QH első tárcsa,Mintex betét.Textar hátsó tárcsa textar betét.
Alacsony fordulaton rángat. LMM csere előtt és után is.
Gyertya csere következik.
4 db új nyárigumi került fel az autóra. (Debica Presto)
Na meglettek az új emblémák előlre, hátulra. Mit ne mondjak van egy kis különbség :).
Vateráról rendeltem Gyurmaster nevű felhasználótól.
Aztán meg itthon én szerkesztettem fel őket ;).




