Blog
MOL EVO NEO
63,81 L
előző tankolástól futott km: 857
átlagfogyasztás: 7,45 l/100 km
költség: 29 282 Ft
pontjóváírás: 0 (819 pont)
kedvezményes költség: 29 282 Ft
MOL TEMPO DIESEL
58,52 L
előző tankolástól futott km: 814
átlagfogyasztás: 7,19 l/100 km
költség: 25 333 Ft
pontjóváírás: 0 (500 pont)
kedvezményes költség: 25 333 Ft
Most először kipróbálom a selénia olajat...minden szűrő cserélve
Km: 208 000
Manky956 segítségével megnöveltük a GT teljesítményét.
150 Le - 180 Le
320 Nm - 380 Nm
Ez egy pótolt összegzett bejegyzés.
Vásárláskor nem tűnt fel a szivárgó vízhűtő, így csere.
A víz nem melegedett rendesen, termosztát csere.
Mint gyakorlott alfás vezmód csere összes szíj ,feszítők vezetők, vízpumpa,olaj és szűrők.
A szokott módon az olajleeresztő is meg volt szakadva.
A kipufogó eltört a kókányolt heggesztés miatt.
A vezetőülés el volt törve az is csere .
Akku 1 hétig se bírta , csere.
És állítólag karbantartott autó, megjegyzem nekem a halálom a sufnituningos ültetett futómű , nagy zene stb ... a többi meg le van tojva , hát ez ilyen volt.
Vízhűtő:27.000-
Mindenhova új bilincsek: kb. 4.500-
Vezérműszíj (Gates)
feszítő (ruvill)
vezető:25.000-
vezérlésmódosító:42.000-
hosszbordás feszítő:12.000- (dayco)
vezetőgörgő:6.500-
vízpumpa:12.000- (Dolz fémlapátos)
hosszbordás szíj 7.500- (gates)
2db stabpálca kb: 5.000- (melyle)
fagyálló
S Racing 10W-60 5L 14.000-
Szűrők kb : 4.000-
Váltóolajcsere (castrol) 7.000-
Termosztát 12.000-
Utasbelső: 20.000-
Akku: 17.000-
Kipufogó klinika (Kerepesi út) katalizátortól hátra minden kuka, sportdob gyönyörű dupla kerek vég: 65.000-
Ez amire egyenlőre emlékszem.





Volt a karosszérián 4 db kisebb méretű horpadás ( garázsajtó, ismeretlen tettes stb.) amik el lettek tüntetve . Valamint kapott új kuplung és fékpedál gumikat.
Nagy nap a mai, ugyanis ma délután megtettük a Párduccal az 1.000.000. saját autóval megtett km-t. Mindezt balesetmentesen, egyetlen autón okozott karcolás nélkül.
A számok:
OFF járművekkel: 282.960 km
GWJ593 Alfa 146 1,6TS: 182.500 km
IUX710 Alfa 147 1,6 TS: 127.000 km
JNN820 Alfa 156 1,6 TS: 54.000 km
KMW012Alfa 156 1,9 mJET: 183.805 km
LHU600 Alfa Spider 2,0 TS: 34.158 km eddig
LUX640 Alfa 159 2,0 JETm: 135.577 km eddig
Igaz, hogy a régi időkből néhány adat kerekítve van (le is és fel is), de a feljegyzéseimben ezek szerepelnek. Az esetleges eltéréseket ellensúlyozandó nem számoltam a bérelt kocsikkal, a szüleim és a feleségem autóival megtett távolságokat, ami becsülten is több 10e km-es nagyságrendű.
A családom újabb balesetmentes milliót kívánt.
Mindent meg fogok tenni érte...
A legfontosabb: amint a számláló átfordult, egy 147-es Cartárs jött szemben, villantott és intett. Kell jobb köszöntés? :-))))))


vettem egy kis hangerőt Csőrikébe! Egy délután ráment mire minden kábelt behúztunk és mindent a helyére kötöttünk! De azthiszem teljesen meg vagyok elégedve a munkánkkal!
Amik belekerültek Toxic 500Wattos láda hozzá pedig egy Blaupunkt 800Wattos erölködő :)


mivel a kicsiAlfa csinál mostanság fura dolgokat(reggel hidegen ha nem járatom pár percig akkor gázadásnál meg akar fulladni és durrog is...), rendeltem bontva egy vezérműtengely jeladót meg egy lambda szondát, mivel a MES azt írta, hogy ez kell a kis lelkének, hogy minden jó legyen! A lambdát kicseréltem magam(ez nem volt egy nagy dolog) de a jeladóhoz le kell venni elvileg a vezérlést ahhoz meg én nem nyúlok jövő héten elviszem a szerelőmhöz!!! Remélem most rendbejönnek a dolgok :)
Tegnap a garázsba parkolás után, amikor már ballagtam befelé a házba a kocsitól, egy puffanó hangot hallottam: visszafordultam, átnéztem az autót, de semmit nem láttam rajta. Amikor délután a városba indultam vettem észre, hogy a bal hátsó ablak kissé leereszkedett. Megpróbáltam felhúzni, de csak kattogó, súrlódó hangot adott ki magából, az ablak nem mozdult felfelé.
Ma leszereltük az ajtókárpitot, hogy meggyőződhessünk a hiba okáról: az ablakemelő szerkezetről a bovden valamiért lecsúszott, várhatóan cserélni kell.
Update 2014.05.21.: Megérkezett az alkatrész, a beépítés pár perc alatt megtörtént, tavasszal állítólag gyakori "baleset" az ablakemelő meghibásodása a téli mozdulatlanság után.