Blog
- Négy új Bosh porlasztó
- Új vezérlés, görgőkkel, vízpumpával
- Olaj csere, pollen-, gázolaj-, levegő-, olajszűrő csere
- Új termosztát jeladóval
Mindenből a gyári ajánlás, 210 E
+ Futómű átvizsgálás a Fiat Rieglernél
Csörgő szervíz forever!
megszüntették a kopogást, és kapott új tárcsákat, és betéteket az autó...
illetve már jó a jobb hátsó ablakemelő...nem volt benne motor...
- stabrúd csere
- 4 féktárcsa csere
- összes fékbetét csere
- jobb hátsó ablakemelő (vadiúj)
- üzemanyagszűrő csere
- levegőszűrő csere
el kell vinni autóvillamossági szakihoz, mert össze-vissza van kötve benne minden...
Az előző tulaj valami oknál fogva az akkutálca leszorítóját elhagyta vagy levágta , nem tudom . Ezért vettem egy bontott újszerűt kompletten (5.000-). Ha már kicseréltem gondoltam kap egy új akkut is (22.990-)



A bal oldali fényszórómagasság állító motorom néha már csak kerregve kattogva működött, nem mintha fontos lenne ,de azért nem hagyott nyugodni. Kapott két új után gyártottat , reméljük kitart.



Két hátsó lengéscsillapítót cseréltem eléggé megfáradt állapotuk miatt , az asszony keze erre is jótékonyan hatott , főleg a torony szilent tetején lévő tányér kivételéhez a lyukon keresztül. Etióp méretű a lyuk az én kezemnek.

Egy év, ennyit bír egy ablaktörlő gumi. Bármilyen márkából sajnos. Bementem az autósboltba:
-Légyszi adj nekem 2db 51centis ablaktörlő lapátot.
-Nincs.
-Akkor 2db 53-masat...
Erre nézett egyet. - Nem fog beleérni sehol?
-Nem, mert levágom.
-MIiiicsináálsz?
-Levágom, mert úgyis csak a gumi kell belőle.
-Ja... miért nem cseréled ki már rendes cserélhető lapátosra?
-Pont azért mert mindenki lecseréli. Meg akarom tartani eredeti állapotban. Jobban is néz ki, 5 perc a csere.
-Aha te tudod... csak ha kifordul a gumi, összekarcolja az üveget
-Menni fog asszem, nem lesz gond :-)



Meglett a 120 000 km, valamint 4 és fél éves a vas, szóval csereérett a vezérszíj, aggregátszíj, spannerek valamint a vízpumpa.
Hétvégi munka előtti elfoglaltság.
Elkészült a műszertartó konzol, ami nem egy rövid procedúra... :)
Be is raktam a műszereket. Elő volt már minden készítve, így "hamar" ment a dolog.
Kikapcsolhatósra csináltam, hogy éjszakai vezetésnél ne zavarjon.
EGT is megvan már, Hamutartóban lesz a helye, csak valahogy be kell faragni..
Óracsoportot is átalakítottam kicsit, mert nekem az fl számlapja jobban tetszik, de viszont az fl előtti keret mutatósabb. Ezért csak számlap csere volt (így megmaradt a km állásom), meg természetesen a belső kis króm karika is átkerült. ;) (az első kép az óracsoportról csak illusztráció, de enyém is ugyanilyen volt)
Ha már ti ülések vannak, beszereztem ti küszöböket is.
Fekete kapaszkodókat is találtam, ezek is már a helyükön vannak. Még fekete napellenzőket hajtok... :/
Ezen kívül Ajtóhatároló és hátsó ablaktörlőmotor csere is volt.
Alakulunk!!










Úgy esett, hogy feltöltötték szombaton a klímát. A feltöltés sikeres lett, viszont továbbra sem élvezhetem a jéghideg levegőt. Mivel sokat állt az autó a kompresszor beállt, a mágnes kapcsoló nem húz be. Jövő héten megoldjuk :)
