Blog
- életkor: 524 nap
- tankolások száma: 79
- km óra állás: 65.251 km
- össz. menetidő: 898,52 óra (37,44 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.900,29 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,14 Ft/km
- átlagos napi futás: 124,52 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,14 %
Felraktam az új ablaktörlő lapátokat is.


Látván hogy őszről-tavaszra az első sárvédő küszöb spoilertől kilátszó részén lejött a festék és rozsdásnak tűnt, elvittem az autót karosszériáshoz, hogy megnézzük hányadán áll a helyzet. Az alja az autónak le van kezelve, és tökéletes, viszont a két első sárvédő alja szinte teljesen eltűnt... ! A keréknél lévő betéteket leszedve hátul mindkét oldalon a torony tartók kezdődő rozsdásodást mutattak(ami szinte az összes 156-ost érinti), a kerékívről is sok helyen lepattogott a festék ezért megindultak a dolgok, illetve elől a sárvédő előtti dobbetétek is elég csúnyán néztek ki.... A küszöbök még jól néztek ki, hál istennek. Így ezeket megcsináltattam most, nagyon szép lett, viszont sárvédőt lehetetlen volt szín azonosat találni hibátlanban, de majdnem sikerült..... Ezüst-ezüst, de mégis más. Úgyhogy most "foltos" az autó, de majd a fényezést is megcsináltatom később. Ami jó hír, hogy a karosszériás szerint(szerintem a legjobbak Győrben, valler.hu) , az autón mindenhol gyári ponthegesztések vannak és a tömítők is gyáriak, így hál istennek törésmentes, ez 100%.



Egyik napról a másikra elszállt a kézifék (nem mintha nagyon sokat használnám...), mint kiderült alulról nézve a hátsó kézifékkötélből a bal oldalra menő a végén elengedett, ezért nem fogott. Wertteile márkájú lett bele és mindkét oldalra, nehogy kis idő múlva meg a másik szálljon el.
Az index nem működött, elakadásjelző szintén. Riasztó aktiválása/deaktiválás esetén villogott.
Cserélve az index relé.
Nemrég eladtam a sokküllős felnigarnitúrát, mert szerettem volna ugyanazt a gyári alut mint az ezüst nagyvadamon volt anno,a legszebbet!És Smith cartárs jóvoltából a nero dögön is ez pompázik már!Imádom...
Grazie Mille!

Sajnos az előröl jövő ropogás megmaradt , igy most egy másik szerelőhöz vittem aki tüzetesebben átnézte a futóművet.
A ropogás a jobb első lengőkar gömbfejéből jött.
Igy egy Alfaamorés kedves cartárstól beszerzett alkatrészekkel és egy jobb szerelővel a gond orvosolva lett. :)
2017 Április végén vittem újabb szervízre, olajcsere (10w60-as 9500 km után) , szűrők cseréje és újabb váltóolaj csere (egyszerre csak kb 3.5 Liter jön le, ezért cseréltük megint). Az olajat EGYÁLTALÁN nem eszi a 16éves busso motor, szép ! a váltóolaj ami lefolyt az is nagyon jól nézett ki, kíváncsi leszek mennyit fog kibírni a váltó, ebben a korban már fel szokták adni.
km állás: 206.800
Fejlesztés nem volt, tudtam beton van reménykedtem a jobb időben.
Az autó baromi jó volt, sőt túl jó,sajnos átsoroltak profi autók közé.
Legjobb idő : 402m:13.391mp 171,43km/h Videó
Döntőbe egy Honda 1.5 turbó ellen mentem , sajnos 9ezreddel ki kaptam .


