Blog

...és az 518. napon eléré a 65.000-et a számláló...

 
>> SzervizTocsa // Alfa 159 SPORTWAGON // 2017-04-06

Kicseréltük a hosszbordás szíjfeszítőt és a vezetőgörgőket eléggé dobolt már a szíjon. Most szépen fut ahogy kell.

 
>> EgyébRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2017-04-29

Kicsit késve, de ma felkerültek a nyári gumik.

 
>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2017-04-28

Valahol megvolt repedve a kiegyenlítő tartály, így sürgősen cserélni kellett.

KM óra állás: 155200
Köszönet érte: Cz Tuningmann Gábor!

 
>> EseményZselé // Alfa Spider / GTV 2.0 TS 150LE // 2017-04-29

Bár Ő még nem Oldtimer, Youngtimernek már elfér a kora miatt... Elvittem kicsit barátkozni az öregebbekkel, hamár kaptam egy meghívást a MNHJR-től, ahol a kedvezményes biztosítást kötöttem. A parkolást irányító srác az olaszok sorához vezetett, ahol egy Maserati Shamal és egy szép 164-es között kaptunk helyet. Borongós idő volt, de nem volt hideg és nem is esett, ezért hazafelé egy kellemeset cabrióztam Biatorbágyról.

 
>> Szervizpsychoati // Alfa 159 1.9 JTDM 16V SW // 2017-04-28

Ma megérkezett a hosszbordás szíj, mivel itthon voltam gondoltam gyorsan ki is cserélem.
Nem volt fennakadás :-). Gates típus ment bele. Zolcsika ezt ajánlotta és be is szerezte. Köszi Zolcsika :-) ! Már épp időszerű volt a csere. Nem tudható, hogy az előző mikor volt cserélve, de már igen fáradt volt. Elvesztette az ittélő képességét :-D. Feszítők, vezetők, egyéb forgó alkatrészek nem kottyantak, könnyen és búgás nélkül forognak. Csúcs!
Ha már a haspajzs le volt bontva megszakértettem hogy a turbo geo mozog-e rendesen. Elég könnyen lehetett mozgatni és elég nehezen hozzáférni. Ezt jónak ítéltem. Valószínűleg nem ő okozza a turbónyomás ingadozását.
Bekukkantottam a vezérléshez is, hátha látok valami meglepőt. Dayco szíjjat láttam, repedezve nincs de a felirat már rosszul látható. Ez lesz a következő lépés :-)

 
>> SzervizJorjie // Alfa 146 1.9 JTD // 2017-04-28

Kapott négy új nyárigumit, és egy futóműállítást.

 
>> SzervizArslan // Alfa 156 1.8 Twin Spark // 2017-04-28

A napokban kiégett a bal első tompított, normál Phillips H7 izzók voltak benne. Kapott Osram Night Breaker Ultimate-eket, TZolinak hála 30% kedvességgel a Bárdiból.

 
>> SzervizDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2017-04-28

Valvoline VR-1 Racing 10w60
Olajszűrő gyári
Levegőszűrő Champion
km óra állás: 168839

 
>> Szervizpsychoati // Alfa 159 1.9 JTDM 16V SW // 2017-04-27

Csütörtök. Reggel mentem a műhelybe, hogy folytassam a DPF pucolást. Vittem még magammal zsíroldót :-). Bele is nyomtam még egy flakonnal, aztán kb egy óra múlva nagynyomásúval elkezdem átjáratni. Nem kicsit durva fekete lé jött ki a rendszerből. Addig engedtem neki amíg nem lett forrás tisztaságú a kilépő víz. Kicsurgattam amit lehetett, aztán levegővel átfújtam mindent, és ment is vissza a helyére. Közben leszedtem az EGR-t is hátha full kormos. Nem volt az. Volt benne korom de nekem nem tűnt soknak. Kicsit megkapargattam, aztan vissza is tettem. MES szerint 99,964-ig nyit, természetesen hibakód nincs.
Aztán próbakör. Gondoltam lepróbálom a tegnap összerakott féket és a ma kipucolt DPF-et is. Egy lezárt német autopályán probáltam ki. A DPF pucolástól jobb lett, de még nem az aminek lennie kellene. Viszont a fék makulátlan lett. Fel is kellett mennem egyből a Mátrába is kipróbálni. Szuper volt :-).
Kicsréltem a tompított izzókat emelt fényerejüre háta a gyertyafénytől kicsit jobb lenne. Tényleg csak kicsit lett jobb. Gondoltam még egy kis fényerő ráférne a lámpákra. Eléggé be voltak mattulva, felpolíroztam őket. De akkor már az összeset elől :-). 1500-assal megcsiszoltam, aztán géppel polír. Így már nem olyan homályos a tekintete :-D. Majd egy esti autózás után kiderül mennyit ért a mutatvány.