Blog
Olajcsere (Selénia WR PE 5W30), szűrők cseréje (olaj, levegő, pollen).
Km: 178.718. (A fotó ma reggel készült, a szerviz tegnap volt)
Rugók ellenőrizve, mindegyik rendben van.
Tolatóradar újra rakoncátlankodik...a csomagtartóban van a kábelköteg hozzá, remélem az megoldja végre. Hetekig úgy tűnt elég volt a szenzor...



Csomag a Rendes kormánytól, kormány, valtogomb, valtoszoknya, kezifekszoknya. Hozzá egy alu pedalszett, taposoval, es egy momo kezifekkar.


Cserélve lett az akkumulátor, a reléaljzatok, valamint a fűtőmotor.
Ma kicsit jobb idő lett az udvaron(10fok😆),ennek örömére gondoltam neki àllok az első futómű bontásának.Ma a féktárcsa,féknyereg lett leszedve.Majd 12éve áll a Romeo ìgy a rozsda nem meglepetés rajta.



Vezerles csere+vizpumpa - Termosztat - Generator- Hosszbordas feszito es szij csere.
Also crankshaft pulley - Feltengelycsuklo jobb oldali es 3 db injektor tomites csere
160000 miles
Cambelt+WP 61325 miles 06/2009
Suspension arm (melyik?) 72551 miles 04/2010
A/C Compressor 73008 miles 2010
Alternator 85206 miles 09/2011
Battery 12/2012
Fly wheel 114950 miles 12/2013
Injector 115386 m 01/2014
Hifly tyres 116273 m 03/2014
N/S Driveshaft 116273 m 02/2014
Suspension arms 121297 m 01/2015
Cambelt+WP 127819 miles 03/2015
Air con pipe weld and regas 131204 m 06/2015
Aplus tyres 2pcs 137838 m 12/2015 1pcs 2016 2pcs 2017 215/45R17 (Aplus A607XL)
Turbo clean Alternator belt 137940 m 12/2015
2nd hand turbo 143914 m 07/2016
N/S Driveshaft 148920 m 04/2017
A hidegebb idő megjöttével furcsa hangokat lehetett hallani Alfi motorteréből, így aztán foglaltam időpontot Németh Mihály alfa doktornál, és a mai napon el is vittem megnézetni mi a szösz lehet a baja.
Elsőre a klímakompresszorra gyanakodtam és el is találtam, mert kiderült, hogy a kompresszor csapágya, valamint a felső feszítő görgő adja meg magát szépen...
Mit volt mit tenni szerelőm lerendelt egy klíma nélküli verziós rövidebb ékszíjat, amit fel is tettek segédjével, ezzel szépen "kikötötték" a rendszerből a klímát... :)
Plusz korábban lebeszéltem velük, hogy a hátsó fékbetétek és tárcsák cseréje is essen meg akkor a mai napon, így szép új hátsó fékkel várhatja Alfika az új évet.
Költségek:
Ékszíj (Gates) 7000 Ft
Féktárcsák+betétek (Textar) 20000 Ft
Munkadíj 13000 Ft
Km állás: 166000
Eljött az ideje az első nagyobb szervíznek! Eddig semmi problémám nem volt az autóval, de így szervíz után már egyenesen szerelem. :)
A következők voltak cseréljve/javítva rajta:
-Olaj, szűrők
-Váltóolaj csere
-Kézifék kötél
-Parkolószenzor meg lett rajta javítva.
Az eddigi szervizeken kívül csak egy izzó ment ki. Szerencsére a shell kúton a munkásnak kicsi keze volt :D
Jelenlegi km állás kb 264.000
Szervízbe ugyanoda vittem ahova az előző tulaj, D.Z tuning pesterzsébet. Teljesen meg vagyok velük eddig elégedve :) Sose legyen rosszabb az autó!
3
609
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Adok-veszek
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10