Blog
Az autót már kb másfél hónapja nem használtam ,mert múltkori olajcserénél láttam ,hogy kiverte a zsírt a féltengelycsukló.
Bejelentkeztem Csörihez ,autót kis családomnál hagytam Várpalotán. Javítandó tétel lett még a tolatóradar,ahol egy szenzort kellett cserélni,(szerencsére lett színazonos,igy még festegetni sem kell),plusz kértem Csörit ,nézze már meg honnan szivárog a motorolaj. Én olajdekni tömítésre gyanakodtam ,de kiderült a hőcserélőnél kellett újra tömíteni a dolgokat.Most szombaton hoztam el az autót,otthon át is raktam a téli kerekeket.
Sajnos legutóbb nem írtam a bloghoz km állást,igy nem tudom pontosan mennyit futottak a nyári szezonban a gumik,saccra kb 11-12ezret. Az egyik gumiban találtam egy csavart.de nem volt mélyen,kiszedtem,tavaszra kiderül okozott-e kárt.
A téli gumik profilmélysége több ,mint kielégítő,ezt a szezont simán bírni fogják.
Km állás a gumicserekor :284087


Új Kuplung szett
Friss váltó olaj, 2 L
Felkerül egy bontott váltó, mivel az előzőn van egy hajszál repedés az alumínium házon, az olaj feltöltő csavarnál
Bontott lendítő kereket is kapott mert a régi már oda volt












Ma volt lehetőségem sötétben esőben autópályán tesztelni a fényviszonyokat. A mai tapasztalatok alapján egyértelműen jelentős javulást eredményezett az átalakítás. AZ útra jutó fény is jelentősen több, valamint a többi közlekedő fénye sem olyan zavaró ennek köszönhetően.
Minden állapotban akadozott már a törlés, így javítani kellett. A műtét sikerült és a páciens is életben maradt.
Album
Új hátsó dob, új flexi cső.
Jobb előre kapott egy új ködlámpát, a régi lesárgult, belülről lekoszosodott. Sokkal szebb az összkép így!


Abs kocka cseréhez hozzátartozik a fékolaj csere is. Ate sl6 dot4 fékolajat kapott, ez kimondottan az ESP-s autókhoz jó.

Budapestre rendeltem a téli abroncsaim, így haza kellett azokat hoznom. Mivel 2 db nem fér be a csomagtartóba, a hátsó üléseket le kellett döntenem. A probléma akkor kezdődött, mikor kipakoltam és vissza akartam hajtani a háttámlákat. Csak a jobb oldali, rövidebb hátlapot sikerült, a hosszabbat (bal oldali és közép egyben) nem tudtam visszahajtani, mert a középső biztonsági öv fogta és nem engedett.
A probléma egyébként triviális volt. Annyi, hogy az a műanyag gomb, ami van a biztonsági övön, lepattant és ezért, mikor ledöntöttem, engedte teljesen visszacsévélni az övet. Viszont, a szerkezet úgy van kialakítva, hogy ha nem függőlegesen áll (azaz háttámla normál állásban), akkor blokkol, tehát az övet nem lehet kihúzni. Így szépen megfogta ott lent.
A javítás azonban nagy szívás volt, szét kellett borítani hátul mindent, háttámlát szétszedni, ülőlapot felvenni... El is tört az egyik bolha, amit majd pótolnak.
A szerelő visszaragasztotta a műanyag gombot és összerakott mindent. Azonban több órájába telt a dolog, ami 5 ezer forintos óradíj mellett nem csalt mosolyt az arcomra. De most már legalább jó.
Az 1-2. képen látható az említett műanyag gomb, a 3.-on pedig, hogy mennyire kell lazának lennie a háttámla előre döntött állapotában a középső biztonsági övnek.



1
489
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Giulia
- 159
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10