Blog
És kész lett. Igaz sokáig tartott és sokba is került, de megérte, mert most olyan a belseje, mintha új lenne. A kormány is gyönyörű lett és Viktorék még grátisz le is polírozták. Csak ámulok, hogy milyen szép. :-)






Elért a kézifék próbléma...Jó, igazából sz...r kézifékkel vettem meg az autót, de anno legalább még fogott most az előműszakin kiderült, hogy a jobbos totál semmit se fog.
Vásárolva és cserélve 2db COFLE kézifék bovden...nem is volt nehéz cserélni
össz 10880
Kicsit késve, de leírom!
Olajat cseréltem, s bár a KA Kft 5 literes TOTAL 5w40 helyett csak 4lityist küldött vennem kellett a helyi autósboltban olajat (-.-)
Cserélve: olaj+szűrő
DynamaXX 5w40 full sync
+Mann filter
Kész lettem végre,nem a legjobb munka az biztos.Vettem két rámpát ami 25cm magasba emeli Romeot😃.De ahoz kevés,hogy az alváz csiszolásnál ne az ember képébe menjen a kosz😕.Szerencsére inkább csak felületi rozsda volt rajta a legtöbb helyen,de a küszöböknél volt mélyebb is😂.A küszöb alatt az emelési pontoknál fel van nyomva a lemez,ennek javítását majd lakatosra bizom.
Csiszolás után bekentem rozsdaátalakítóval(Würtht),majd száradás után Fertan kőfelverődés védővel fújtam le.A végén meg szintén Würthös alvázvédő waxal fújtam le.
Levettem az összes kipufogót meg a hővédő lemezeket is.Mind felcsiszoltam és rozsdagátló alapozóval(amire 1500°ig volt irva,de nem igaz😕),majd hőálló festékel fújtam le.
Amin a flexibilis cső van abból újat vettem az Imasaftól.
Szivárgott az olaj a jobb első kihajtásnál. A szimering engedte el magát, de mivel a csapágyat is átmosta így inkább cserélve lett az is. Fotózás és netezés után kisakkoztuk, hogy Koyo 6008 2RS (RSX) kell bele, mivel külön nem kapható gyári alkatrészként, csak a szimeringek. Csapágyboltban megrendeltem. Élő Lajos végezte a műtétet.
Szétszedéskor sajnos pár fáradt patent, bolha, klipsz... megadta magát. Patentdepoból sikeresen beszereztem az újakat és minden szépen a helyére került és tart... :)

Nem lehet zárni a tanksapkát. Már ilyen állapotban volt a vételkor is... eddig. Megjavítottam, most már lehet zárni. :)
Bekerültek végre a gewindék!
Eredmégy: Brutál szép összkép, durván jó kanyar stabilitás, jelentős komfort veszteség.
Km: 228.000
Ületés mértéke a gyári magassághoz képest (elöl- hátul): 6cm - 7cm






Kecskemeten talaltam meg az alfam spontan, egy munka kozben nezegetett hasznaltauto oldalon. Elmentem egy lepukkant bontoba, a puszta kozepere, megneztem, szep allapotunak tunt. Nem volt torve, fenyezve is csak karcolas vagy parkoloserules miatt lehetett max. Az udvaron tett kor alatt mar hallottam, hogy a bal eleje kopog, jobb eleje nyikorog. Ma mar tudom, a jobb felso-, es mindket oldali also lengokarok, stab palcak voltak a ludasak.... Amikor hazafele hoztam, mar a fek elkezdett hangosan csikorogni, mintha kopna, de fekezesnel abbahagyta. Aztan kanyarban hangosabb, masik iranyba halkabb. Rejtely a mai napig, hogy mi okozhatja, ma Eger fele az autoklubot hivva se kaptam valaszt a kerdesemre. Az biztos, hogy a csere megoldja, vagy bezsirozom :) a szokasos vezerles es olajcseren is tul vagyunk mar, mindenbol a legjobbat erdemli :)