Blog
Neten megrendeltem. Az izabella utcában a Kulcslyuk zárszaküzlet kulcsszárat cserélt benne és át másolta.


Fűtés hol van, hol nincs.
A képen a bűnős. Neve: fűtés terelő lapát állító motor.
Átgurultam Várpalotára a Csörgő Autószervizbe.
Maximálisan elégedett voltam.
Amint megvan a cseredarab berakják.
Plusz: Szelepfedél tömítés is cserés.


Bekarbonozva a helyére pattintva, / nem fólia nem VTN / köszönet a Mörus Carbon Arte-nak ismét, motortér pár elemének folytatás folyamatban.


Eljött ismét a kötelező szerviz ideje. Már 14.-én illő lett volna megejtenem akkor volt pont egy évvel ezelőtt az előző, a kilométer állás is majdnem 20 ezerrel lett több.
A cumót HpeDave kolléga szerezte be nekem, innen is köszönet érte ;)
Ami lett:
olaj: Selenia WR
olajszűrő: Champion
Üzemanyagszűrő: Champion
Légszűrő: Sofima
Pollenszűrő: Kristal (aktív szénnel)
Egy balos kézifékkötél: Cofle
Egy ködlámpa: Depo
Egy kuplung oldali főtengely szimering: Corteco
Egy vezérlés oldali szimering: Corteco
És amit már ki is cseréltem az az olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő és a ködlámpa. A pollenszűrőre és a kézifékkötélre még alszom egyet. A főtengely szimering meg majd ha sor kerül a kettős tömegű cseréjére.




Volt két kavicsnyom a szélvédőmön, egy csúnya pont a látótérbe, meg egy kisebb valahol az anyósoldalon. Ma azon ritka téli napok egyike volt, hogy még világosban végeztem a dolgaimmal, és az általam már ismert, lelkiismeretesen dolgozó szélvédő javító nénihez vettem az irányt, aki a Savoya parknál dolgozik. Mivel a 159-esnek igen masszív szélvédője van, alig vitte a fúrója, és majdnem egy órát töltöttünk a hidegbe, ami nem volt kellemes, de legalább nem kell félnem a tovább repedéstől...
Ma ismét a Sprintauto Service-be látogatott Silverfox. Cserélve lett mindkét oldali féltengelyen a külső és a belső porvédő gumiharang. Ezen kívül a srácok berakták a GTA fényszórókat, amiket még korábban vettem. Egyrészt baromi jó néz ki, másrészt sokkal jobban is világít. :-)


Ma Csörinél jártam és sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Cserélve lettek az autó farán található 159 és JTDm plakettek is, mert mindkettőnek voltak esztétikai hibái.
KM: 137230


Ma hoztam el az Alfát egy meglepetés szervízről, mert hétfőn úgy döntött az autó, hogy kispolski/traktor hibrid hangot ad ki, így egy hetes kényszer pihenőre kényszerült. A fura a dologban, hogy mikor vittem a szerelőmhöz fél úton meggyógyult és újra normális hangja lett, de azért nem fordultam vissza :).
Végül kiderült, hogy a kipufogó löömlőktől a katalizátorokhoz tartó csövek eltörtek, így mind kettő meg lett hegesztve és kaptak új tömítéseket is.
Újra szép hangja van az Alfának, és készülhet a márciusi olaj/szűrő cserére, amivel egyidőben egyéb dolgok is ki lesznek cserélve.





