Blog
Elvitték motor nélkül, mivel egyben ment el és nem látom, ahogy megbontják, így nem bánt, darabjai majd tovább élnek egy testvérében :)
KUL-on kiderült, hogy folyik a hűtőm. Úgy döntöttem, hogy nem szórakozok bontott hűtővel, így cseréltük újra. Megint sokat tanultam, már nem csak utánanézek az autómnak ha leparkolok, hanem a visszaérkezésnél alá is nézek, hogy milyen tócsák vannak alatta. 😊
Végre sikerült szereznem egy gyári fejegységet és már a helyén. Az előzővel sem volt baj, de az autó vásárlásakor már tudtam, hogy amint lesz rá lehetőségem, lecserélem. A fejegységgel együtt vettem az alattalevő pohártartós részt is, mert az enyémben a kártyatartó rekeszt nem lehetett kinyitni. A cserénél kiderült, hogy a fogaskerék el volt törve és a problémát megoldották egy igényes csavarral 😊 Megint kicsit szebb lett az autóm 😊


80 km/h-nál rázott az autó, futómű át lett nézve, ott minden rendben, de az alsó motortató kuka, cserélve lett, továbbra is ráz...
És ez is megvan (:
Vezérműszíj, vízpumpa kicserélve !
INA készletet kapott, egy pár km- t most megint elszaladgálhat.
( 239105 km )
Egyébb apróságok is javítva lettek: + akksi saru, illetve egy féklámpa izzó is cserére szorult.
INA vezérműszíj készlet 30 239 Ft
Szerelő: 40 000 ft

Nos ez az izzó csere kissé megtréfált. :)
Az istenért nem tudtam kiszedni az izzót több próbálkozásra sem.
Csabi ki sokat segítve még fotót is küldött.
Végül csodák csodájára siker.
A problémám az volt, hogy a kábel rögzítő pofákhoz volt beszorítva és emiatt én azt hittem, hogy belül akad valamiért. Ahogy a kábelt felszabadítottam sikerült.
2 db xenon csere kipipálva.



sötétben egy 90 fokos jobbkanyar szélén nagy gödör. nagy csattanás, utána dübörgés...
megállás, kerék lapos. pótkerék nincs, csak defektjavító... (hogy az a jó...k....a.... annak aki kitalálta...)
mentés...irány a gumis...felni horpadt, gumi jó. Felni görgőzés, gumi vissza...
próba...
valami nem okés, mintha úszna az autó, és a kormányzás sem közvetlen, úgyhogy most irány egy futóműves átvizsgálásra...
tetejében még az ablakmosó is kifogyott. feltöltöm, egyet spriccelek...majd...illa-berek-náda-kerek...az ablakmosó folyadéknak nyoma veszett...2 liter...szóval valahol ereszt...bár tócsa nem volt a kocsi alatt...
Egy ideje már nem írtam, ami főleg annak köszönhető, hogy minden rendben van a vassal.
Azért történt pár dolog: sikeresen bőröztettem a kormányt és a váltógombot (igazán profi munkát végeztek, hamarosan csatolok képet is), illetve Ferke elvégezte a szükséges javításokat: Kaptam egy új termosztátot és 4db új izzítógyertyát. Ismét esedékes volt az olaj és a szűrők cseréje,ami meg is történt. Majdnem elfelejtettem, a fékolajat és a váltóolajat is lecserélte. Ez is profi és gyors munka volt (mint mindig). Köszönöm szépen!
Pár napig úgy gondoltam, hogy lecserélem a kocsit egy '59-re, de rájöttem, hogy nem! Még nem :) Sokat foglalkoztunk vele és még alig volt időm élvezni ezt a szuper autót, úgyhogy egy darabig még biztosan marad!
Sikeres műszaki vizsgát tett a bella!
Egy hete, ahogy a komolyabb hidegek kezdtek beállni, észrevettem, hogy hidegen elsőre ugyan, de nehézkesen röffen be az autó.
Mivel mindig elsőre röffent nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
A mai nap reggelre viszont már annyira megfáradt az akksi, hogy izzítás után a gombnyomásra egyből kialudt minden a műszerfalon, az indítómotor egyet sem tudott forogni. A komputer kicsit be is gajdult kicsit, még részecskeszűrő eldugulás hibát is jelzett (Anti-pollution filter clogged), pedig utoljára úgy lett eltéve az autó, hogy éppen befejezte a regenerálást.
Beszereztem egy új 72/680-as BOSCH Silver S4 akksit, ki is cseréltem, és az autó pöcc-röff indult, minden hiba a múlté.
