Blog
Ezt is koszonom az elozo tulajnak. Halam uldozni fogja. Ha ezt megemliti nekem akkor most nem kellene +150ezret rakoltenem a joszagra, persze en sem masztam teljesen bele a motorterbe, de akkor is nehogy mar en legyek a hibas?! Szoval sajnos a turbom beszippantotta ezt a ragasztoszalagot, ami miatt azt lehet szepen felujitani. A turbomrol nem keszult kep, elmaradt....de van egy videom a szetszedett autorol.


Sajnos ugy vettem az autot h a bal elso es a jobb hatso helyzetjelzom nem vilagitott. Nagy naivan azt hittem izzo csere es meg is van oldva, hat nem. Mentem tovabb a csatlakozokhoz. A jobb hatso kicsit meg volt feketedve. Egy csokival gyors leteszteltem es atkotottem. De nem ez a baj. Hat a fordulatszammero!!! Na de a vegen csak megoldodott!







Tutela Car Zc synt 1 liter: 2600ft
RAPRO motortartóbak: 10200ft
Birth motortartóbak: 4200ft
Arkon motortartó gumibak: 8500ft
Ritka zord egy tél az idei, jókor cseréltem izzító gyertyát, az az igazság. Tavaly kihúztuk szívócső melengetéssel, idén gondok lettek volna.
Ma reggel -17.5 fokot mutatott a hőmérő. Erre nem számítottunk, azt hittük hétvégén túl voltunk a nehezén. Erre még egy fokkal hidegebb lett. Mindenre felkészülve kimentem indítani. Arra az egyre nem készültem, hogy a kapu kinyitása lesz a neheze. Annyira összement a hidegben a vaskapu, hogy befeszült a zárnyelv. Alig bírtam kinyitni. :-)
Aztán beültem a kis TD-be. Gondoltam két izzítás azért nem árt... Aztán elfordítottam a kulcsot, vidáman tekert egyet és már járt is a motor. Semmi csörrenés, semmi köhögés, semmi szenvedés. Csak úgy beindult és járt, mintha plusz 17 lenne. El se hiszem. Jó kis autó még mindig :-)
Már egyre kevesebb meló van :) Lökhárító tartó javítás, utána lámpa csere: vissza rakom a gyári fényszórókat.









Textar fékbetétek és Brembo féktárcsák kerültek hátra! Tökéletes lett, szuper a fékhatás.
CPS érzékelő csere történt, a szerelőm szerint ritka aki az első hiba jelentkezése után egyből cseréli az alkatrészt! Én azonban kicseréltettem azonnal! :)
Nemrégiben egy instagram-os GTV fényképen akadt meg a szemem (1-2.kép)
Sötétített GTA stílusú lámpa :-) Nagyon megtetszett, ezért gondoltam megcsinálom én is.
Meg kell hogy mondjam annak idején a GTV tervezésekor még gondoltak arra az olaszok, hogy könnyű legyen eltávolítani az alkatrészeket.
Nem kellett levenni a lökhárítót a lámpa kiszedéséhez, mint anno a 156-nál.
(Itt jegyzem meg, hogy az ajtókárpitokat is csavarok tartják, nincs patent ami eltörhet)
A lámpát 3 csavar tartja, mindhárom könnyen hozzáférhető, kb. 2perc kiszedni.
Szétszedni is egyszerűbb volt, elég volt kicsit hajszárítóval megmelegíteni körbe és már lehetett is széthúzni a búrát a lámpatesttől.
A betét ugyanúgy van rögzítve, mint a 156-nál vagy a 147-nél. Csak a búra tartja a helyén, úgyhogy azt egyszerűen csak ki kellett szedni.
Csiszolás, zsírtalanítás és mattfekete festés után lehetett összerakni.
Az üveg búrát átlátszó, hőálló ragasztóval tettem vissza a helyére, hogy tuti jól tömítsen.











1
575
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV