Blog
A féknyergek nagyon rondák voltak,gondoltam lefestem őket!Győrlakk hőálló ezüstre esett a választás!Féktárcsák belső része is rozsdás volt,igy azokat is lekezeltem!



A vásárláskor már észrevettem,hogy a hátsó féktárcsák elég rossz állapotban vannak.Rendeltem TRW tárcsát+betétet (komlett gar 25000ft)
Az elsőket cserélték,no problem
A rengeteg keresgélés után végre sikerült rátalálnom.Pesten egy kereskedésben állt a kis drága.Sajnos nem sok alternatíva volt,mert mindenképp 1.8mpi-t kerestem és akkor kb 3db volt fent a hahun.Vásárlás elött azért körbetelefonáltam pár alfaszervizt,hogy mondjanak valamit infót ezekröl az autókról.Dízelt nem akartam,Jts-ekre láncproblémát mondtak,igy hát maradt az 1.8mpi!Sajna TBI-re nem volt elég a keret.Kellemesen csalódtam benne.Nem egy versenygép de ha kell megindul.Ha a különböző tesztekre hallgattam volna,biztos nem vettem volna ilyen motorral!De hála istennek nem igy történt!!:)Az autó 2008.04.hó,Magyarországi,progression felszereltségű,beige belsővel!

mivel immáron két hét leforgása alatt másodjára kellett a jobb első kereket pumpáltatni, gumisnál tettem látogatást, s megszüntetésre került a nyomásvesztés oka, az alufelni pereménél volt tömítetlenség
December 26-án reggel ez fogadott a parkolóban :( Az elkövetőben nem volt annyi tisztesség, hogy a szélvédőre rakjon egy telefonszámot. Ez ebben a hónapban már a második eset. Megérett a világ a pusztulásra :(



Még korábban írtam, hogy szivárog a hűtővíz valahol. Ma megnéztük, az egyik bilincsnél darálta el a gumicsövet, picit visszavágtuk és újra húztuk a bilincset.
Légzsák hiba kódok kiütve. Még a korábbi hűtő csere alkalmával ázott be a panel, ami cserélve lett de a hibakódok akkor nem lettek kiütve, ezt most pótoltuk.
Jelenlegi hibalista: nincs

Pár hete ,erősebb fékezés ,vagy gyorsabb kanyarvétel alkalmával elkezdett sípolni a fűtőmotor. Fórumon megkérdeztem ,hogy kell kiszedni .Kolci cartárs válaszolt is ,ezalapján neki álltam ,hogy megnézzem mi baja.
Nagyon jó helyre rakták ,kb öt perc és az ember kezében van a kis motor. Az utastérben ,a kesztyütartó alatt van két db anya(17-es dugóskulcs),ezeket kicsavarva eltávolitható a kárpitburkolat. Alatta már látszik is a motor. Az első képen látható müanyag légcsatornát két db T20-as torx csavar fogja.Utána a motornál levő csavart is el kell távolitani 5.5 mm-es dugóskulccsal. Ezután a motort el kell forgatni ,és oldani az elektromos csatlakozót,és kiemelhető a mókuskerék😃
Maga a motor nem szerelhető kivitelü,nincs benne csavar,az öntvény ház van összekalapálva.Elvileg azért szét lehetne szedni.Én ezt most nem tettem meg ,csak kitakaritottam,és befújtam a bronzperselyeket Würth HSS 2000 zsírspray-vel. Meglátom használ -e.Ezután gyorsan össze is szereltem az autót.
Egyben ez jubileumi szerelés is volt,ugyanis pont ma 8 éve regisztráltam az Amorére! Még legalább ugyanennyit!😃




Ebben a szép időben végre fel kerülhettek a matricák, melyeket GT mester faragott ki nekem. Egy kis egyedi forma ennek az egyedi machinanak :-)


Na, nem csak a zár volt...egy hét garázsban kempingezés után méla hörgéssel megadta magát az akksi, csere. Gyorsan kellett, kicsit vettem, fogalmam sincs beférne e a nagyobb, legközelebb megmérem, úgy tünt fél centivel kisebb ahely, mint kellene.