Blog
Ismét neki kezdett rángatni. A diag nem mutat semmit. Tehát meki álltam ismét a vákum rendszernek. Vákumpumpa, vákum tároló plusz a leálítószelep vezérlö és a vákumcsövek cseréje. Még szerencse hogy van bontott motorunk igy lehet probálkozni. És ha már így bele mélyedtem akkor már az egr szelep is kapott egy fém lemezt, nehogy kipufogó gázt juttason a szívó részbe. Összerakam és jó lett.
Ma sikeres műszaki vizsgát tetűnk,természetesen csont nélkül átment a kicsike.Ezt azért irom igy,mert egy kis félsz mindig van bennem bármelyik autómról van is szó,nehogy épp a vizsgán találjanak valamit.Pedig mind megbizható műszaki állapotban volt/van.
A vizsgáztató megjegyezte:"Ez szinte új autó!"Megmondom őszintén,jól esett!
U.i.: a vizsga előtt a szerelömmel átnézettem,gépre is rakta és mindent rendben talàlt.
Január vègén megyünk az èves szervízre.A szokàsos dolgok cserèjén kívül tervbe van vève az Egr hűtőfedél cserèje (2.0 Jtdm talàn egyetlen hibàja,segítőkèsz cartàrsak szerint 80000 km-enként ajànlott a cserèje,így megelőzhető,hogy a a hűtőfolyadèk lassú eltűnèsével megfőjjön a motor).

Utolért az EGR hűtő fedél repedés, így hát kicseréltem.
Hülye nagy szívás, de elkészült. Járulékos veszteség a nívópálca töve kimozdult, (eltört?) és folyatja az olajat. Fasza.
Album...



Újabb 10.000 km letudva, a szükségesen cserélendő olaj és szűrő megtörtént (pontosan 173.408 km-nél), valamint kb. harmadszor rögzítésre került az utólagos (amúgy gyári) jobb oldali küszöböm (km: 174.406). Az árban minden benne van, anyagdíjakkal, munkadíjakkal. Még tervben váltóolaj, illetve fékolaj csere van, de lehet, hogy az már csak jövőre, a májusi műszaki előtt. Közben meg már - családdá bővülve a kislányunkkal - nagyon vágyom egy 159-esre...:-)



Az autón egy Remus sportdob volt nekem ez nem nagyon tetszett így hát vissza került egy gyári végdob :)
Az autón mikor hozzànk került Novitec sport légszűrő volt rajta én viszont vissza alakítottam az összes csövet és légszűrőházat sikerült beszerezni igy minden sikerült aránylag könnyen. :)
Kapott a gép 2db új semperit Téli gumit 185/65 r15-öst! :)
Picit folyatott az Olajhűtő olaj csere után és hajszálnyi repedések voltak rajta nem volt érdemes javítani már öreg volt ezért egy új állta a helyét!:)
180.000km-nél sikeresen le lett cserélve a komplett vezérlés,olaj és termosztát is.