Blog
2018.02.27-én megtörtént az átírás mivel száraz volt az út így hajlandó voltam átgurulni az eredetiség vizsgáló állomásra , minden rendben lezajlott. Kellemest a hasznossal száraz utak lévén lemostam az alját gondosan ki tudja mennyi só maradvány maradt vissza rajta az előző tulajtól. Két óra szabad levegő után mehet vissza a garázsba.Várjuk a négy napos ünnepet reméljük idő kegyes lesz és kezdődhet a nagy tisztogatás.
Meg jött a multkoriban sikeresen eltört vízérzékelőm.Egyúttal berendeltem a hosszbordás szíly szettet is a lassan esedékes cseréhez.Az érzékelőt ma be is szereltem,mivel belefért a napirendbe.
Elég ritkán használom a hátsó ablakokat,de a minap megpróbáltam megmozgatni őket és igen csak nehézkesen sikeredett fel-le közlekedniük. Mindkét hátsó ablaknál befújtam WD40-el a vízlehúzó és az ablak közé és párszor megjárattam, negyedik járatás és fújkálás után már lényegesen fürgébben jártak. Évente egy párszor ezt meg kell csinálni így mindig megmarad a kenésük és a sima járásuk, attól nem tartok, hogy a WD40 bármi bajt is csinálna az ablakemelő szerkezeténél, ha van hozzá megfelelő vékony hősszabitó tökéletesen alkalmazható, megkeni, vizet kiszorítja. Utána persze ablakpucolás.
- Nem gagyi, eloxált alumínium.
- Giulia QVdesign.
- Nem komplett gomb, csak egy lemez, amit ragasztással tudunk rögzíteni.
Link, ahonnan beszerezhető


Tavaly szeptemberben, pont egy héttel a KUL elött, egy figyelmetlen tolatás miatt összetört az Alfi hátulja. Első ránézésre nem tünt olyan vészesnek, de később kiderült, hogy sajnos komoly a sérülés. Pont oldalról nyomta meg a nyulványt a Golf ami elé kitolattam, elment a hátulja 3,5 centimétert, megtekeredett a hátfal, a fenéklemez és a csomifedél is és persze a jobb hátsó sárvédő is kuka. Profi karosszériás hozta helyre, majdnem a komplett hátulját cserélve, egy örökkévalóságnak tünt mire kész lett, csak akkor dolgozott rajta amikor ihletet kapott, de megérte kivárni, igényesen meg lett csinálva, ponthegesztéseknél lefurva ahogy kell. Majd fényezés, ülések, hátsó szélvédő, kárpitozás, emblémák visszarakása után ismét az utakon.





Kaptam a -15ben egy error hibaüzenetet, amivel a tudtomra adta,hogy az izzítás valamelyik eleme nincs a helyzet magaslatán.
Gondoltam,hogy nagy gond nincs ,mivel tökéletesen indult a kocsi a legkeményebb hidegekben is.
Ki lettek véve a gyertyák, 1 Bosch, 3 Beru. Szerintem kitaláltátok ,hogy melyik romlott el. Kapott egy Berut ,mert idegesített a csipogás, meg az Error hibaüzenet.
Kedvességgel egy 5-ös.
Én cseréltem.
244.400km.



Üdv!
Nagyon lassan haladtunk, de végre használatban a GTV. Még lesznek utólagos munkálatok, de jövőhéten elméletileg elérkezik a bejáratást követő első olajcsere.
Nagyon várom a zánkai rendezvényt és remélem ott leszek végre!!!
Ciao!
Valeo lapátok 1,5 évig bírták, Én keveslem, más szerint teljesen normális. Most kipróbáljuk a Marellit.
Első tapasztalat nem túl jó. Csíkot húz a bal. Hajlítgatás. Ezután a jobb alul szélen nem töröl. Tüzetesebb szemrevételezésre láttam, hogy meg kell fordítani, a rögzítőn a logó fejjel lefelé van a lapát leszorító él irányához képest.
Így már jobb. Bal csíkot húz, de legalább csak felfele, vissza nem. Így marad.
4 hónap után, egyik napról a másikra hangos, nem töröl, elpattog.
Kuka. Többet ilyet nem veszek.
következő ismét valeo lesz
