Blog
2018.02.10-én utána néztem a dolognak és nem tetszett amit láttam
2018.02.12-én rendeltem
2018.02.19-én meg is jött.
Ma eljött az ideje a cserének.
A szétszedés és összerakás már gyorsan ment. A visszarakás előtt a motort megjárattam egyet a kerti traktor akkujáról. Szépen fut.
A régi, még használható fogaskereket lezsírozva bezacskóztam és beraktam a motor mögé. Ha kell kéznél van és gyorsan cserélhető.
FONTOS! Kímélési lehetőségre találtam. Ha az ember a bovdeneket leköti, akkor az egész benyomható és egy osztásnyit fordítható. Pont annyit, amennyit jár. Nem is kell szétszedni hozzá.
Nem ugyan ott terhelődik a fogaskerék esetleg tovább használható.












- tankolások száma: 136
- km óra állás: 110.419 km
- össz. menetidő: 1.501,83 óra (62,58 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.588,68 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,58 Ft/km
- életkor: 827 nap
- átlagos napi futás: 133,52 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,57 %



Újabb 2 évre a forgalmi engedélyt megkaptuk.
Természetesen nyáron érkezik a nagy szerviz.
A 2din-es gyári rádió helyére újra gyári navi kerül végre.
A középkonzol és a kábelezés alapból navi-s, nem értettem vásárláskor se, miért lett kicserélve a navi...
Rég jelentkeztem, pótolom az elmaradást.
Eljött a vezérlés + vízpumpa csere ideje 225.000 km-nél.
Nagygenerál a kis k*rvámnak :D
Ebben a nagy hidegben megtörtént a nagygenerál, olaj, összes szűrő, vezérlés, vízpumpa, és termosztát csere (mert rakoncátlankodott). + egy kis bónusz, repedés volt a katalizátoron, aviheggesztés következett. Tesóm és barátja (mindkettő autószerelő szóval bíztam benne hogy nem lesz kókánybété) végezte a folyamatot. Köszönet nekik. :)
Költségemben sok alkatrészre speciális akciót kaptam, + nincs benne a munkadíj!







A történet úgy kezdődött, hogy egyik nap nehezen indult a kocsi. Na mondom lassan lehet venni új akkut. Aztán a lassan gyorsan lett, mert másnap már be se indult. Tűzoltásként beletettem a GTV aksiját (az ilyenkor úgysincs használatban).
Beindul, örül.
Aztán jött a másik pofon. Nem emel ki a kuplung.
A hiba hamar meglett. Az alsó munkahenger megadta magát. Gyorsan rendeltem egy újat (TRW), kicseréltük, megint jó a kocsi. Egész könnyű lett a kuplungpedál. Talán sose volt ilyen könnyű, mióta megvettük a kocsit.
km állás: 196.852km


A légzsák takaró az utas oldalon a műszerfalon le volt esve, mert a patentok tönkre mentek. Patent vásárlás és csere után kicsit ugyan eláll még de legalább a helyén van.
A csomagtér ajtón semmilyen lámpa nem világított, a hiba az átvezető kábelban volt, forrasztással és szigeteléssel ez is kijavítva.



Tegnap végre sikerült hozzájutnom egy szép szetthez. Heggesztve nem volt se görgőzve. mind a négy nagyon szép futású. Vár még rájuk egy alapos takarítás mert iszonyat fékporosak de ezt már csak jó időben állok neki megcsinálni. Most már jöhetne a jó idő!


Sajnos a generátorom egyik napról a másikra, minden visszajelzés nélkül megadta magát. Szerencsére épp "szervizidő" volt, úgyhogy a szokásos olajcsere mellé beiktattuk a generátor cseréjét is.