Blog
Az autón cserélték a kormányművet, stab rúd, stab pálca 1db, jobb felső lengőkart és a flexi cső szétment a leömlő mögött, 1db magasnyomású cső, jobb oldali féltengely kompletten. Féltengely gumiharangok jók és helyükön vannak.
Hűtősor keresztartóját (ezek mint a saloon bontásából) valamint intercooler csövek aba bilinccsel rögzítve és nem gyorskötözővel és volt egy jó állapotú levegőszűrőházam amin a fülek is megvoltak.
És kaptak még új fékcsöveket, új fékolajjal, hűtőfolyadék pótolva.
Ami hátramaradt az már tavasszal jön csak.
Fényszoró,kipufógó és küszöbspojler csere és átírás

Elérkezett, az idő, hogy egy JTD-vel kevesebb legyen.
Ez a választás fekete saloonra esett.
Futott :165000miles
Állapot: - turbó és vezérlés cserélve 133000m, rendszeresen karbantartott olaj és szervízzel.
- kettőstömegű, váltó 154000m cserélve
- kormánymű, jobb oldali féltengely sw-ben él tovább.
A motor, váltó és sok alkatrész el lesz téve későbbi felhasználásra.
Amit lehet és kell az SW-k hez megtartom, de van elég alkatrész eladásra.
Itt a vége.
Alfacityre menet már rakoncátlankodott a jobbos féltengely, akkor kitakarítottam és megzsíroztam, idáig bírta. Egy hete újrazsíroztam, hátha segít, de már semmit nem ért. Hoztam a tatai bontóból egy patent állapotú féltengelyt, TZoli rendelt nekem féltengely anyát, egy liter Tutela 75 zc synth-et, mert alul olajos volt minden, adott egy szimeringet is, arra emlékeztem hogy ott enged. Végülis szimeringet nem cseréltem, tökéletesen száraz volt, valószínű hogy a nyelestengelynél ereszt. Olaj számottevő mennyiség nem hiányzott, beleöntöttem a liter újat, meg a leengedettből egy litert, átszűrve mert még csak 9-10 ezer km van benne. 244 367 km volt az óra állása. Képen mellékelve a jobbos szimering száma, mert mindenhol csak a balos van feltüntetve.




- tankolások száma: 30 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 15.487 km
- életkor: 116 nap
- össz. menetidő: 219,77 óra (9,16 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 1.210,37 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,46 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,38 Ft/km
- átlagos napi futás: 133,51 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,89 %



Idén télen a 147 selespeed felnit egy 147 Q2 felni szettre cseréltem, amit Bányai Sanyi (Bányai's Garage) újított fel. 2 gumi egy 4 évszakos (215/45R17) szett volt a másik kettőn egy más méretű (205/45R17) gumiszett volt, így ezt lecseréltem, és ugyan olyan márkában új 4 évszakos szettet vettem hozzá. Azóta már volt néhányszor -10 fokos reggel, és nincsenek negatív tapasztalataim ezekkel a gumikkal.



Az enyémben is berepedezett a könyöklő műbőr borítása. Aliról rendeltem 0,3-0,5mm-es fekete bőrt, ami túl vékonynak bizonyult, ezért egy textildarabot ragasztottam hozzá.
-maradt egy könyöklőre elegendő bőr, ha valakit érdekelne





Mivel nagyon tetszett a kocsi úgy ahogy volt, az a döntés született, hogy a V6-nak is úgy kell kinéznie mint a TS-nek. Ennek viszont ára volt. Az összes olyan “extra” ami tetszett átkerül az új szerzeményre. Ennek eredménye egy gyári kinézetű GTV.
Visszakerült bele a szürke tetőkárpit, a gyári 16”os alufelni, a gyári fényszóró, a sárga oldalindex, lekerül róla a Zender szárny.
Ezek nélkül mérsékelt áron kerül eladásra. 🙂😢 Remélem jó gazdira talál.
Km állás: 113.836km
Az idén 458km-t sikerült menni vele.







Üdv!
Sajnos a korábban hallott fura hang ismét előjött a motorból, így biztonság kedvéért vissza vittem az autót Csörihez.
Komolyabban bele nézett és meglett az igazi probléma, ami nagy szerencsémre nem lett "tragédia".
Valószínű ezért kellett állítania a vezérlésen.
A képek mindent elmondanak...
Azóta is szépen jár és a hangok is nagyszerűek!
A szervizzel teljesen elégedett vagyok.
Ezúton is köszönöm Csöri!!
Km: 132332




