Blog
Naposra fordult az idő, úgyhogy szokásunkhoz híven megkerültük a Balaton.
Indulás előtt teletankoltunk, így 82.935 lesz az idei kezdőpont üzemanyag szempontjából.
Ma 1.324 napja van nálunk PHuBi és tankolásig 27.435 km-t tettünk meg együtt. Összesen 2.200,72 liter benzint töltöttem bele 873.956 Ft értékben.
Szóval a Tour de Balaton.
Badacsonynál mentünk fel a 71-es útra és a szokásos menetrenddel ellentétesen kerültünk. Tihany előtt nyitottuk a tetőt, majd felmentünk a visszhang dombra.
Innen Füred volt a következő állomás ahol a Halászkertben megvettük az ebédet, amit visszavittünk az Ötvös Csöpi emlékpontra és ott jóízűen elfogyasztottunk.
Innen megkerültük a Balcsi északi végét és ellátogattunk a balatonvilágosi kilátópontra, ahol tavaly év végén is voltunk.
Többet már nem álltunk meg.
Siófok (itt nagyon sokan voltak a kikötőnél ezért nem álltunk meg), Fonyód, Keszthely, Ederics, Sümeg (nem sokkal utána csuktuk a tetőt), Sárvár és a garázs.
363,4 km-t mentünk a tankolás után, előtte még 3-at. PHuBi kitűnően működött. Érzésre rugalmasabb lett a motor, a vezérlésváltás után meg még vadabb. Eddig nem volt ennyire érezhető a váltás. Annyira tetszett a dolog hogy egyszer sikerült leszabályozásig elforgatnom. A sebességfokozatot nem írhatom le, mert az vádemelési alap lenne :-)
Az igazi teszt a hazaérkezés után két órával történt.
Olajszint ellenőrzés...
...és nem fogyott semmi!
Érdemes volt dolgozni!











Már működik a műszerfalvilágítás, az elektromos ablak és tükör, meg a központizár is! :)
Kapott 4 új gumit, mert totálisan kuka gumikkal vettem, és a fékek is eléggé le voltak már gyötörve róla, ezeket is cseréltem elöl-hátul. Elöl 330mm-t kapott.
Lecseréltem a fékfolyadékot is az egész rendszerben.
Vettem egy jobb első dobbetétet is, mert el volt törve és zavart. Autodoc-ról utángyártott, nem fűztem hozzá sok reményt, viszont kiválóan passzolt, és az anyaga is elég vastag, kemény. Így most műszakilag-esztétikailag is tip-top. Pár apróság van még tervben.
312.000 nél történt a csere.





Csináltam rá egy teljes fényezést. Ilyen sem volt még nálam, gyári színét kapta vissza. :D Küszöbökön volt kis lakatolni való. Kerékjáratokat is mindenhol feldrótoztam ahol kell, 2k epoxy, rücsi mindenhova. 1liter üregvédőt is elfújtam. 2 elemet cseréltem, nem érte volna meg javítgatni. Így most szép egységes, búcsút mondtunk a kavicsfelverődéseknek, belekókányolgatásoknak...
Felniket is újra fújtam, fegyveracél metál lett, matt lakkozva.
Illetve a féknyergek is kaptak szép új piros fényt.





Rendeltem az első szélvédőre egy dizájnos napvédőt.
(A Giuliettába is rendeltem, de abba sajnos nem lett jó...)

Raktam egy gumi vízelvezetőt a hátsó szélvédő alá.
A cél az, hogy a kosz ne rakodjon be oda a résbe, és ne follyon ki onnan a dzsuvás lé. Idővel majd elválik, hogy ez egy hasznos dolog, vagy éppen elzártam egy természetes vízelvezetést.
D profil szigetelést kapott a motortér szinte körbe. Így utólag ezeket egy kicsit másképp vágtam volna. Illetve Z profilt az első ajtók első élei. (A D és Z profilú szigeteléseket már két hónapja felragasztottam, nagyon jól bírják...)
Cseréltem a biztonsági öv csat lecsúszás gátlóját, mert el volt törve. Pont mint a gyári.












Sárga hátteres kígyó leszedve, szolidabb ezüst színű került fel. + lejött a lóhere is, mert ez nem quadrofoglio verde...ahhoz meg ne kelljen szerencse, hogy A-ból B-be elvigyen....:) . Kezdünk felnőni...


Több fórumon is olvastam, hogy késői szériás Busso V6 computere tönkre tud menni a nagy melegtől, amit a hátsó hengersor kipufogója állít elő.
Korábbi V6-oknál ben volt az utastérbe az utasülés lábánál az ECU. Nem is értem miért nem volt ott jó helyen.
Szóval kipufogó hővédő lemezből gyártottam egy kis terelőt. Lehet hogy nem ér semmit, de a lelkemet megnyugtatja, hogy csináltam valamit :-)

