Blog
Minden olyan hirtelen történt... bár terveztem egy ideje, hogy lecserélem a bejárós Suzit, de mindig is egy GT-be gondolkodtam. Aztán március 8.-án vittem Kecskemétre a Juliskát, időszakos szervizre, s ott állt a kiállító placcon Ő. A berendelt darabokból már csak ez az egy maradt, amolyan most vagy soha pillanat volt. Elkezdtünk beszélgetni az értékesítővel, s kaptam rá egy olyan ajánlatot, hogy nem utasítottam vissza.
2020 október 26.-án gyártották, úgy látszik, megvárta míg rátalálok :-)
Nyélbe ütöttük az adás-vételt, s a kötelező körök után márc. 25.-én hazahoztam.
Első gumikat idén szerettem volna lefuttatni. Nagyok is méretben, azért már öregek is és a jobb első kezd repedezni a mintában (195/55 r16). Az első kettő gumi így csere lesz. A hátsókat újan vettem 1-2 éve. (195/50 r16)










Teljes vezérlés szett cserélve / Conti /, vízpumpa / Hepu /, szíjak, görgők, hűtőfolyadék / Paraflu /, szervo olaj / Motul /, fékfolyadék, Bosch alsó holtponti jeladó, short shifter beszerelve, Zender küszöb spoiler szett felszerelve, balos küszöb javítva és fényezve.
Komplett blokk ellenőrizve, minden ok.
/ DZ Tuning & Service 2021 03 20-03 28. /
Mivel ott kellett hagynom ezért Zoli biztosított 1 csereautót természetesen Alfát, 1 Spidert:-)
KM állás:177572
Hazafelé megmozgatva rendesen:-)












Ma megjött végre a kábel szettem. Jorjie barátomnak köszönhetően aki meg rendelte nekem Amerikából 🙂
Most már én is tudok olvasgatni meg törölgetni 😁
Hallod Buksi komám 😛🤣


Az első féknyergek, csonkállványok és kőfelverődés gátlók nagyon rozsdásak voltak ezért fúróba fogható drótkoronggal, Dremelel köszörűvel és drótkefével leszedtem a rozsdát, RO55 rozsdaátalakítóval lekentem, majd Hammerite fekete kalapácslakkal lefestettem. Elvileg festhető rozsdás felületre de törekedtem a minél jobb előkészítésre. A leírás szerint 8 évig védi a fémet.
Kicseréltem a tárcsát és a betétet is a korábban megvettekre.



