Blog
Ma Erhard 242 (Dark Side) cartárs feladta a csomagom. Selénia20K AR + összes szűrő. Hétfőn ha igaz már itt is lesz. Költségem: 14000+1700 posta
Az elmúlt napokban feltűnt, hogy lóg a gumi a vezető oldali ablaktörlőről. Ma vettem egy pár flexibilis gumi lapátot. Nem egy drága cucc, attól függetlenül talán kibírja valameddig. :D Kipróbálni nem tudtam, az autó tiszta nem vizezzük össze a szélvédőmosóval. :)

Eddig a hátsó szélvédő adott neki otthont, az ablaktörlőmotor mögé dugva. Tette mindezt azért, mert a rendszámtáblatartó keret magassága meghaladja a részére kialakított hely magasságát. Amíg az előző tulaj által felszerelt csodálatos krómozott keretben feszített, mindez fel sem tűnt, ám amikor Amore-s keretre szerettem volna kicserélni, akkor szembesültem vele, hogy a négy sarkán felfeszült a keret, és a festéket meglehetősen megkoptatta. Sokáig hezitáltam, hogy milyen módon legyen a rendszámtábla rögzítve, és végül a ragasztás mellett döntöttem. Kifúrni mégsem fogom, az hogy néz ki? Idő híján csak most jutottam el odáig, hogy vettem kétoldalas ragasztót, és felhelyeztem a rendszámot. Így azért szebb, mint keretben. A szegecselésről ne is beszéljünk.

Kicseréltettem a szakszerűtlenül beszerelt nem belevaló izzítórelét. Az elektromosanszerelő fiatalember szívott vele egy keveset. Előásott a fiókja legaljáról, egy még általa talán sosem használt korabeli irodalmat, és az abban foglalt útmutatások alapján kibogozta az elektromos káoszt. Az áldásos tevékenységének köszönhetően az autó kiválóan izzít, ahogy kell, és a relé csere következtében az akkumulátor sem szívódik le. Csodálatos!
Úgy döntöttem kicsit feldobom néhány alap alfás kellékkel. Egyenlőre 3 db-ot tettem rá. Döntsétek el a képek alapján, hogy megérte-e? :D
Matrica (10db) 1000 Ft
Utazás a reklámstúdióba kb 1500 Ft











Végre!!! :)) Az előző tulaj által okozott horpadások, karcolások ELTŰNTEK ;) teljes kaszni fényezés és polír történt, köszönet érte G-MANN-nak és Bazsinak.
Ezen kívül megtörtént a segédlengőkarok cseréje is, erre február óta készülök, nincs több nyekergés, csak halk suhanás, amennyire ez egy diesel autóval kivitelezhető :)

Az mp3 lejátszó után feleslegessé vált a CD tár megléte a csomagtartóban, így úgy határoztam, hogy kiveszem azt véglegesen. (Kicsivel több hely is lett a csomagtartó térben.) CD tár kábele végig a bal oldali belső küszöblécek alatt futott, így azokat ki kellett kapni a helyéről. Ha már kiveszem a küszöböt, akkor 2 legyet kellene ütni egy csapással alapon, fém betétes belső küszöb kerüljön a helyére. 3 ajtós 147esbe könnyedén lehet fém küszöböt szerezni, viszont 5 ajtósba, kevésbé. Rohodi Mihály segítségével sikerült 4 db új küszöblécre szert tenni, amit Hozé és Hozé papa jutatott el hozzám. :) Fólia a nyaralás végéig rajta marad! Sok ki-be szállás miatt addig is védje valami. Utána lekerül a fólia.









A legnagyobb rekkenő hőségben leengedtem a jobb oldali ablakot de nagy szomorúságomra vissza már nem akaródzott neki menni :(
Kicseréltük a gombot de nem azzal volt a gond,mert úgy sem működött.
Azért sikerült felhúzni kézzel besegítve. Valami szorulása lesz :(
Mikor vettem a hangszórókat, megláttam a polcon, nagyon kedvező áron a tolatóradart, utolsó darabként árulták, ma meg is vettem, és be is építettem. A tolató lámpának a vezetékére csatlakoztattam, könnyű dolgom volt, mert már előbbre eltávolítottam a kárpitot a csomagtartóban a készülő mély láda miatt, de erről majd később.
A vezetékeket a rendszámtábla világítás vezetékei mellett lehetett befűzni a kasztniba. Közben meg is halt a balos rendszámtábla világítás izzója, így azt is kicseréltem. Összességében 1,5 óra alatt be is szereltem, kicsit magasabbra került mint a gyárilag elhelyezettek , de nekem így is tetszik :))






A végeredmény a következő: bontott karter 30.000. De összekötöttük a kellemetlent a hasznossal, mert régóta húzódó problémák is javításra kerültek,mint a nyeles tengely szimmering, kuplungtárcsa és Béla közölte a rossz hírt: sürgősen cseréld a vezérlést és a főtengely szíjtárcsát.