Mutasd

>> Szerviz2025-06-15

A kiegyenlítőtartály kupakja alatt szivárgott a víz. Nem ott ahol túlnyomás miatt el kéne engednie, hanem a menetnél. Kicseréltem a kupakot, de ez sem segített, a hibakép ugyanaz maradt. Rendeltem egy új tartályt Alfistiről 129 EUR-ért. Sajnos már nem lehet akárhol kapni.

 
>> Szerviz2025-06-15

5 éve volt cserélve a fékfolyadék, ezért újra cseréltem. A féknyergekben nem volt nagy különbség a színében, de a kuplungmunkahengernél jóval sötétebb volt, pedig azt is cseréltem 5 éve, ráadásul a felső munkahenger is akkor volt cserélve.

 
>> Szerviz2025-06-15

Fékezésnél úgy éreztem hogy romlott a fékhatás a korábbiakhoz képest. Eddig egy kb 40-50%-os TRW fékbetét volt beépítve, de kb 10 éves volt és mivel a külső féltengelycsukló bilincse laza volt, és kifolyt belőle valamennyi zsír, ami feltehetőleg néha rácsapódhatott a tárcsára, megérett a cserére. Ha már vettem újat akkor a Brembo XTRA betétet rendeltem, mert nincs túl nagy felára, de a súrlódási együtthatója magasabb. Sajnos Brembo XTRA féktárcsa nincs hozzá. Jelenleg a tárcsát nem cseréltem, mert minimális válla van.

 
>> Szerviz2025-06-14

Indulásnál és megállásnál egy koppanást lehetett hallani, menet közben a talpamnál kisebb vibráció előfordult. Kézzel mozgatva a féltengelyt a belső csuklónál volt lógása. A zsír is valamennyire kifolyt belőle, de volt még benne is bőven, nem ez okozta a problémát.
Megvettem a külső gumiharangot is, de azt nem cseréltem ki, mert semmi baja nem volt, csak kapott itt is új zsírt.

 
>> Szerviz2025-06-05

2010-ben vettem az autót, de nem kaptam meg hozzá a vonószemet. Eddig nem zavart, de azért most már vettem egy újat hozzá. Remélem nem hoz balszerencsét.

 
>> Szerviz2025-06-02

Az eddig használt ATE hátsó fékbetét még 50%-os volt, de már kb 10 éves. A tárcsának szinte abszolut nincs még válla ezért ezt nem cseréltem.

 
>> Szerviz2025-06-02

A könyv szerint 40 ezrenként kellene levegőszűrőt cserélni, én kb 20 ezrenként szoktam. Olajcseréhez nem kötöm mivel évi 3-4 ezer km-t megy maximum az autó ennek ellenére évente cserélem az olajat, de a szűrő 5 éve került bele.

 
>> Szerviz2025-05-10

Egy ideje hallottam hogy a flexicsőnél kifúj a kipufogó. Ez kissé meghamisítja a kontrollszonda jeleit is, ezért a csere mellett döntöttem. Az eredeti (valószinüleg már cserélt) darab ovális alaku, mindkét végén ovális csatlakozással. Én csak kör alakut tudtam venni, ezért ezt egy satu segítségével oválisra kellett alakítani és az első oldalon élbe hegeszteni, a hátsó oldalon ráhúzva hegeszteni. Szerencsére nincs még a cső elrohadva, ezért egy alapos tisztítás után könnyen hegeszthető. Mivel ebben nem vagyok gyakorlott, ezért beletelt egy kis időbe, de sikerült tömítettre megcsinálni.
A kész leömlő kapott egy hőálló festést is.

 
>> Szerviz2025-05-08

A hátsó szélvédőm már kis túlzással abszolút nem volt átlátható. Volt otthon egy tartalék még gyári fóliás, de ez pedig be volt már repedve.
Egy kamionponyvákkal és teraszponyvákkal foglalkozó cégnél van ismeretségem, és ők bevállalták hogy megjavítják a tartalék darabot. Körbe lett vágva az eredeti és ehhez lett hozzá varrva az új víztiszta átlátszó ponyva. Beépítve nem is látszik hogy javított, csak nincs benne a gyári logó.
A másik darabot is meg szeretném majd csináltatni velük és elrakom tartalékba.

 
>> Szerviz2025-05-03

Sajnos múltkor a telefontöltő beépítésnél leszakítottam a fóliát ezért vennem kellett egy másik bontott darabot. Találtam egy Spiderből valót, bár drágább volt, de így nem kellett a kettőből egyet csinálni. A 156-osé elvileg nem tudja azt a funkciót, hogy tetőnyitás után ha automatán áll a ventilátor vezérlés akkor lekapcsolja a levegőbefújást, majd tetőcsukás után vissza.
Volt egy olyan problémám is az eredeti darabbal hogy nehezen fordult a hőfokszabályzó emellett nem is mindig tartotta a hőmérsékletet, de ez valószínűleg a poros hőmérő szenzor miatt lehetett.