Blog
Elég gyakran kiégnek a mellső helyzetjelző H6-os izzók, és nem a legegyszerűbb a cseréjük, ezért beszereztem LED izzókat, s ma ki is cseréltem őket. egy izzón 5 db LED található. 5,8 EUR-t fizettem a két db-ért.



Ma véget ér a küszöböm kálváriája is. Még a hátsó lökhárító készülése közben (volt időm bőven:) találtam a főnix tuningnál egy olyan pár küszöböt, ami nagyon hasonlított az Autodelta 147-es küszöbeire, fél áron volt, így le is csaptam rájuk. Több próba, és formára alakítás után múlt héten került a fényezőhöz, egy hétre rá meg az autóra. Nem vagyok tökéletesen boldog, mert nem hibátlan, de nagyon tetszik. Ősszel jön a BlackLine felni, és gyakorlatilag kész az álom külső, már nagyon várom.




Néha mikor alacsony sebesség magas fokozat és erőteljes gázadás hármasa találkozott, be-be csörrent, mint régen a Lada ha 86-os benzint tankoltam bele. Idegesített, és hogy kiűzzem a csörgőkelgyót vettem egy kopogásérzékelőt, és kicseréltem. Most jó.
Meg rájöttem, ha nem lennének ezek a Bosch alkatrészek az egy qrva jó autó lenne, és talán költeni se kéne rá :-)


Ma délelőtt sikerült elérnem a forgalmazó céget. Elmondtam nekik, hogy hogyan jártam tegnap a Tescoban. Nem értették, szerintük a saját verziójuk a helyes, miszerint kötelesek kicserélni. Adtak egy telefonszámot, a területi képviselőét, aki kapcsolatban áll a Tescoval. Felhívtam, beszéltem vele. Értetlenül állt a történtek előtt. Azt mondta, hogy tavaly szeptemberben, azaz lassan egy éve megváltozott a törvény, már nincs szükség bevizsgálásra, ki kell cserélniük, és kész. Na, így legalább már tudok mire hivatkozni, irány a Tesco!
Bementem ismét akku nélkül, hogy mindenkit helyrepakolok. Viszont a mai vevőszolgálatos képben volt, mondta, hogy természetesen semmi probléma, cserélik. Egyből megnyugodtam. Kiderült, hogy készleten is van még egy, vihetem az akksit.
Németh Lajos és Willy a segítségemre voltak szerszám, illetve szállítás ügyben, úgyhogy délutánra már bent is volt az új akku. Bízom benne, hogy ezzel most már tényleg nem lesz gond, még ha ismerem is a csere menetét!
Phontól sikerült jó áron 2cm-es nyomtávszélesítőket csavarokkal venni. Ma délelőtt be is szereltem. Ez már kellett, mert a nyári felnik kicsit mélyen ültek a karosszéria alatt.
Sajnos munka közben felfedeztem, hogy jobb elöl a féltengelynél ki van szakadva a gumi. Hát ezt sajnos cserélni kell.



Befejeződött az átalakítás, megkapta a rácsot (köszi Vittorio!!!) és felkerült a helyére... Szerintem jó lett! :-)




Kicsit lefutottam a Barum Bravurákat,így valamit kellett rá vennem,nem akartam sokat tökölni,meg a gumisnál volt is raktáron és viszonylag értelmesen nézett ki így felkerült, 2db Hankook Ventus S1 EVO 195/50-es méretben,várom a fejleményeket eddig nem mutatkozik rossznak...:) 27ezer szereléssel centírozással
Szegény úgy kopogott mint a lovaskocsi,a talpas feladta a harcot...1 óra alatt kicseréltem itthon,viszonylag olcsón megúsztam:)
Már át léptük a 400 kmet együtt és meg van az Alfás érzés benne! Az amikor N-ből át tolja az ember D állásba DNA kapcsolót az valami fantasztikus ugyan 166-ban is van az STR gomb az is csodákat művel a vassal de itt minden feszesebbé és sportosabbá válik az autóban ! És ekkor kezdetét veszi az örömautózás és a kanyar vadászat !
És nem kevés neki ez a 120 LE sem nagyon jól mozgatja a (bódét)! Bár pályán 150 körül már nem olyan virgonc mint 100-ról de ott sem vallót szégyent! És épp úgy skeráznak előle az emberek mint a 166 elől nesze neked maci arc lufaxt! Nem biztos hogy vissza viszem hétfőn teszek egy visszautasítatlan ajánlatot! .....Na ez volt a vicc része majd egy két év múlva az 56 helyett!
A fogyasztását sem mondanám olyan vészesnek ország út öröm autózva kanyarokat keresve 50% pálya 40% és Pest dugó 10% erre jöt ki komp szerint 7.5Lit/km szerintem az 1.6 TS is meg evett eszik ennyit! KELL EGY ILYEN AUTÓ