Blog
Beepult vegre a rendszer, remelem sosem kell kiprobalnom elesben...
Es bekerult az LPG is. Ezt viszont alaposan ki akarom probalni :)))
AC-Stag 300 Plus, a km ora allas: 151100km...
Amugy a valos km allas: 172000km. A beszerzett VAG-Com kabel tobbek kozott ezt is megmutatta.
Meg azt is hogy lambda szonda csere var ram...
Ma neki álltam szétszedni a vasat!Nagy céjaim nincsenek!Szeretném hallani egy szép Q4 hangját a garázsomban!Bár ataláltam jó pár olyan hibát,ami nem volt jelen az alkudozásnál!De erre még nincs késő visszatérni!Pár kép a eddig feltárt bajokról!










Újabb fogyasztásmérés, az eredmény: 6.1. Ebben viszont egy deka autópálya sincs.
Más:sikerült szert tenni egy Jbl CS 60.4 típusú erősítőre.

Tegnap este hazafele jövet kiégett a bal első lámpában a tompított izzója.Ma reggel kiszereltem,hogy megnézzem milyen kell pontosan.Majd célba vettem az autósboltot és beszereztem rögtön kettőt vmi "longlife" Hella izzóból(H7 12V 55W),mivel rövid időn belül a másik oldali is ki fog égni-valószínüleg.
Kellemes meglepetés volt,hogy tök könnyű volt kicserélni az izzót.Jobban hozzá lehetett férni mint a 156-nál:-).

Egy kavics rápattant a bal első lámpaburára. Nem törte be teljesen, szét sem repedt, csak lett rajta egy elég nagy ronda kavicsnyom. Beszereztem a BKV bontóban egy másikat 10 ezerért, majd a kiváló Szamosi szervizben grátisz beszerelték gyorsan.
Cserére érettek a hátsó tengelyen a Good Year Hydragrip abroncsok, 2008. évi gyártásúak voltak, leszolgálták az árukat.
Tavaly már ezt a típust nem lehetett beszerezni ezért az Optigrip-re váltottam.
A mai napon beszereztem két új abroncsot, ezek kerültek előre, s a tavaly júniusban beszerzettek kerültek hátra.


68000 km
A nyári gumik felrakásával egyidőben a hátsó két csapágy cseréje, és a "hamárottbontunk" jegyében a féktárcsák és betétek cseréje.
66000 km
Az első két tárcsa és betét cseréje vált szükségessé, mert fékezéskor igencsak rázott az eleje. Amit ez kész volt egyből hallható volt, hogy valami zúg hátul: a csapágy. Egyúttal a kézifékkötelet is cseréltük, mert telente csak egyszer lehetett behúzni és az első tavaszi nap melege kellett a kiengedéshez....
72500 km
Keserédes beavatkozás vált szükségessé, miután a remek budapesti utaknak köszönhetően egy azonosítatlan fix tárgy szövetig hatolt a jobb első gumiban. Miután a Kumho Ecsta ára barátságos volt, így mindjárt négy gumit vásároltam. Az új gumik csendesen, zajtalanul futnak és a rugózás is lágyabb lett. Mivel a régiek (Vredestein Sportrac 2) még elmentek volna két évet, így keserédes a történet.
Mind a négy ajtót lehet kívülről-belülről nyitni, igazi élmény odamenni a kocsihoz és csak úgy beszállni a vezető oldali ajtón mindenféle trükk nélkül. :D