Blog
Mindenféle olajok (motor, szervó, váltó) és szűrők (olaj, levegő, üzemanyag) cseréje.
Az autó határozottan vészüzembe került, ez nagyjából viselkedésben azt jelenti, hogy úgy húz mint egy szívódízel, nem működik a tempomat, sem a klíma.
A kiolvasás többszöri sikertelensége után átkerült egy másik helyre, ahol sikerült kiolvasni, P0190 Rail szenzor hibát jelzett. Pár nap munka után kiderült, hogy azzal nincs baj.
Nade mielőtt kiderült, mik történtek?
Rail szenzor csere, nyomáscsökkentő tisztítása, kábelek kimérése esetleges szakadás keresése.
Végül kiderült hogy az ecu megsérült, és nem küld test jelet a szenzornak.
Kapott a szenzor egy direkt testet, amitől az autó újra jól működik.
A hibakód valószínűleg törlődött, ezt kiolvasás hiányában csak abból tudom következtetni, hogy a tempomat újra működik.
Köszönet az elméleti segítségért GTPetinek, Warbinak, és a gyakorlatban pedig ki másnak mint ZÉ és Thomasnak.
A gyári lökhárító lecserélésre került. még nincs teljesen befejezve az utódja, de már jó úton halad, ideglenesen be lett festve feketére késöbb ha elnyeri teljes formáját akkor mejd le lessz fényezve.



A mai nap nem telt el eseménytelenül...Ricsi bepisilt...:S
A képeken látható tócsát egy óra alatt sikerült prezentálnia majd utána 1 liter vizet kért....Persze amennyire tudtam szárazra töröltem az akut területet,
10 km-el később már látható jelei vannak a folyás helyének....a hűtő adta fel a harcot...
Persze nem a bordáknál,valahol alul folyik....
Remek, hosszú hétvége,kéne a vas erre most itt rosszalkodik nekem.... :S
Holnap hűtő javítós később meg csere...



Ma megvolt a tervezett olaj + olajszűrő + légszűrő csere. Gyári szűrők kerültek bele. Az ECU-ban a szerviz intervallum lenullázásra került a diagnosztikai programmal. Legközelebb 30K múlva fogja dobni a menü: "change engine oil" jelzést, de azt nem várom meg max 15K és csere.
Itt a tavasz. Múlt hétvégén Szolnokon már Spiderrel voltam. Hamarosan "kisebb" tavaszi renoválás következik - de csak miután a GTV újra a forgalmat róhatja.