Blog
hátsó bal ajtó kilincs cseréje: 5eFt
jobb oldali levegő nyilás cseréje:2eFt
felsö turbócső csere: 18eFt
alsó turbócső csere: 25eFt
szűrők cseréje: 11eFt
olaj csere: 11eFt
151ekm!!!!
kuplung munkahenger csere:7eFt
EGR szelep tisztítása
munkadíjj: 4eFt
összesen : 33eFt
A vezetőülés jobb oldalán található hűtő/fűtő levegő befúvó egyik kis rácsdarabkája hiányzott már amikor az autót megvettem.
Most sikerült egy bontott,de jó állapotú darabot beszerezni,így kicseréltem a régi sérültet .
Nem volt nehéz mutatvány,mert a szerelési útmutatóban találtam erre vonatkozóan egy ábrát.
Na elkészült a könyöklő átbőrözése.Mivel nem sikerült az ülésekkel egyszínű bőrre akadni,ezért kénytelen voltam egy pár árnyalattal világosabbat vásárolni ami majd át lesz bőrfestékkel festve(ezzel még most nem foglalkozom). A beszerelés nem volt egyszerű ,meg kellett vele szenvedni. A váltógomb marad az eredeti fekete bőr.


km állás:188912
Alsókuplungmunkahenger:8600ft
de sjanos még mindig nincsenek fennt,ugyanis a nyereg csavarjai imbuszok,be vannak rohadva,és ahogy elkezdtem engedni el is kenődtek,ugyhogy most várok egy heggesztőaparátra,és belehegeztek egy egy imbuszkulcsot,és akkor talán ki tudom varázsolni őket...
hol is kezdjem? valamikor úgy 2008 magasságában jött egy olyan ötletem, ami megvalósítás után fél órával megbántam. nem, ez nem jó kifejezés, mert nem bántam meg, mert kellett, csak valahogy nem tetszett a 33-on. de azért rajta hagytam, mert a szüleim vették nekem, szóval nem volt kedvem bárhogy is megbántani őket. így maradt.. de idővel, amikor kezdtem észre venni, hogy az emberek röhejesnek tartják, meg kötekedtek belém, hogy vajon mi van az autón a listáról, meg bla bla bla wannabe streetracer, így négy év után úgy döntöttem, hogy jobb lessz nekem nélküle.. 10 perc alatt az autó visszanyerte a normális alfa kinézetét, és nincs többé "hülyegyerekautója". néhány kép a megszabadulás pillanatairól:




Megoldást jelentett a légzsák átvezető gyűrű cseréje, de a digók aztán tudnak tervezni. :) Lehet vele szenvedni rendesen!!!



