Blog

>> Egyébforrasr // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2012-07-02

Noha nem teljesen olyan mint az a szürkeállományban bevillant korábban, ennek ellenére megszépíti a belsejét a technikának. Kár hogy feketébbek a patentok a kelleténél...

 
>> EgyébAndy145 // Alfa 145 1.6 Twin Spark // 2012-07-02

2011. 11.18.-án adtam el az autót, melyet jelenlegi tulajdonosa árul, itt az amorén is. Az autó fent van a használtautó.hu-n is, ahol a tulaj azt írja, hogy két éve gondos tulajdonosa az autónak, ami nyilvánvalóan lehetetlen, max. pár hónap ez az időintervallum.
A vezérlést még a férjem cseréltette le, jelenleg az Alfarium-ban dolgozó egyik szerelővel, és a km óra állás szerint tízezrenként sem lehetett olajat és szűrőt cserélni, mert annyit nem is futott az autó. Kb. 133.000 km-el adtam el.
A vezérlést illető blogbejegyzés elolvasható lentebb, egy másik blogban.
Eladni sem volt egyszerű, többször megnézte a jelenlegi tulaj, variált, alkudozott, majd az eladás napján kevesebb pénzzel jött, mint amiben megállapodtunk, szerintem nem volt korrekt, akkor kellett volna kidobni őket a lakásból...már sajnálom, hogy nem tettem.
Egyébként az autó korábbi tulaját is ismerem, és szomorú látni, hogy más emberek érdemeivel így kérkednek.

 
>> Tuning és extraCsöri // Alfa Spider / GTV Spider 2.0 TS // 2012-07-05

Ez egy be nem tervezett project volt. Nem akartam bőrt a Spiderbe, mert a fene se akart izzadni, meg különböző kényes helyeken nyáron megégni, mikor az autó a tűző napon parkol.
De...
Kaptam egy telefont, hogy van egy NULL km-es 2002-es Spider amit most kezdenek szétszedni, és véletlenül bőrős. Ráadásul piros bőrős. Innentől kezdve már nem érdekeltek a bőrrel kapcsolatos előítéleteim és lecsaptam rá. Természetesen megvettem a komplett belsőt a rosso szőnyegekkel és az ajtókárpitokkal.
Az eredménytől kicsit féltem, mert sárga Spidert nem láttam még piros béllel, sőt ha jól tudom nem is lehett rendelni ezzel a színkombinációval. Minden esetre az eredmény nagyon komoly lett. Most olyan az autót vezetni, mintha egy új kocsi lenne.

 
>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive // 2012-07-01

Bár elsőre tökéletesnek tűnt az új alumínium QV embléma íve és a gyári ragasztó minősége, de egy hét után a gépszörnyet a barlangból elővéve vettem észre, hogy elengedte a ragasztó. A háromszög fekete műanyag alapja ugyan tökéletesen odaragadt a sárvédőre, de arról levált az alumínium lap. Sajnos teljesen le kellett vennem és új ragasztóval visszaragasztani a fekete alapjára. Most tökéletesnek tűnt, remélem holnapra nem jön le, mert akkor vissza kell majd vinnem a komplett emblémákat és kérnem kell helyettük újakat! :-)

 
>> EseményRoll1983 // Alfa 156 Sportwagon 1.9 JTD 8v // 2012-07-01

Miután ki lett cserélve a turbócső már másnap indultunk is pihenni Egerszalókra. Az út során jó pár Alfással találkoztunk, összesen 550km került az autóba természetesen minden probléma nélkül. Az autópályán egyetlen olaszt se láttam a leállósávban, németet annál inkább. :) Ha már arra jártunk megnéztük az egri várat és a Szalajka-völgyet is.

>> SzervizZsolt85 // Alfa 156 SW 1.9 Jtd Distinctive // 2012-07-01

Az olajcsere megtörtént egy meleg nyári napon. Selenia WR diesel ment bele + egy olajszűrő.
Km: 160500

 
>> SzervizRB // Alfa 156 2,0 TS selespeed // 2012-06-30

Kicsit hosszabban és jobban kerregett már a motor egy bizonyos alkatrésze mint eredetileg ildomos lett volna neki, ezért hát a gondolatokat tettek követték és midőn minden összejött átvette helyét egy vadonatúj ámde ugyan olyan funkcióval bíró alkatrész. ;)

 
>> SzervizHL_75 // Alfa 75 2.0 Twin Spark // 2012-07-01

Mindkét hátsó rugó felső gyűrűje eltörött. Baloldali alja 2. körben pozícióba téve hogy tányérra felfeküdjön.
Féltengely gumiharang csereérett.
Kipuff meghegesztve.

 
>> Szervizmsd // Alfa 147 1.6 TS 16v Distinctive // 2012-04-27

Alig vettem meg pár hete az autót, amikor egyszercsak borzalmas hangja kezdett lenni. Mondanom sem kell, hogy az örömöm nem volt felhőtlen, de szerencsére kiderült, hogy csak a katalizátor csatlakozója esett szét, ami viszonylag kis költséggel javítható. De ha már úgyis a kipufogósnál volt rákerült egy új hátsó dob és egy díszvég is, hogy örülhessek is valaminek. :) A dob nem gyári, de "gyári hangzású" és sokkal jobban el lehetett dugni a szem elől, mint az eredetit, ami főleg szétrozsdásodott állapotban nagyon odavonzotta a tekintetet.

 
>> Szervizgstup // Alfa 156 1.6 16V TS // 2012-07-01

Kompresszor csere megtörtént.(Thx Ell cartársnak).Gázfeltöltés is volt.Most már fújja a hideget.Jobb hátsó ablak emelő csere.