Blog
Elkészültek a célszerszámok a vezérműtengelyek rögzítéséhez. CAD file-ból egyedileg számítógép vezérelt CNC-n maratva, és a mérőórához a megfelelő közbetét legyártatva (felső holtponthoz).
Lehet kezdeni a műtétet...

Nagyon jó kis találka volt (jó helyszín-idő ,ötletek,programok:minden elismerés a szervező tagoknak ),már előző nap megérkeztünk és kipihenten indultunk neki a következő nap "megpróbáltatásainak".
A Shop aznap nagyon sikeres volt ,ismét sok cartárs-nak szereztünk boldog perceket az Alfás termékekkel :)
Ráadásul egy vadi új Lancia Ypsilon twin air-el mentünk az eseményre ami tesztelés céljából volt nálunk,ebben sem csalódtunk !





Végre volt időm installálni az új vízhűtőt (Nissens 61847 alu-hűtő). Ugye ez nem volt hibás, csak legutóbbi szervizkor láttam meg, hogy már nem mai gyerek, megérett hát a cserére.
Időközben megszületett a diagnózis is, mivel minden más rendben, a vízpumpának kellene rossznak lennie. De hát még nincs egy éves! Hát nem tudom, majd meglátjuk, de akkor most célszerszámot kell varázsolni.
Egész télen nem használtam a kicsikét, garázsban telelt, csak nagy ritkán (száraz időben) lett beindítva. Most hoztam haza, és mit ad isten majdnem megforralta a vizet :(
Nem akartam kínozni, inkább hazavontattuk. Kapott egy új termosztátot (Behr C67983), de nem az volt a bűnös, úgyhogy továbbra is pihen. A vízhűtő sem hibás, de legközelebb cserélem, már látszik rajta a kor.
Ez is megérett a cserére, betöltöttük a 120k-t. A vezérlés módosító azért kicsit dobott az áron :(
Régóta vágytam egy euroringes autózásra... Ez ma is a "szokásos" kacifántos úton, de megvalósult! Kisérőim csodálatos feleségem és a kis pöttömök voltak, akik nem sok érdeklődést mutattak apjuk szenvedélye irányában... :-)
Délután verőfényes napsütésben kezdtem neki a körözésnek.
Mivel az egész délután a rendelkezésemre állt, először a fennt lévő utcai gumikkal mentem ki a pályára. Kerestem az íveket, de a gumik nem akartak engedelmeskedni.
Cserélnem kellett, a tavalyi rallye-slickek kerültek föl. Na, az már egy más történet volt!
Innentől már fordult a kocsi és a féktávon sem kellett attól tartanom, hogy a kavicságyban végzem....
Legjobb időm 1.26.00 lett, ezt az időt és a 1.26.2-t többször is megfutottam. A legjobb -optimális- köridőm 1.25.7 lett volna, de ez sehogyan sem jött össze! :-)
A további köridőkből már látszott, hogy a gumik lassan befejezik földi pályafutásukat, lassan, de biztosan koptak szarrá szegények... Ennyi volt, ismét visszakerültek a Kumhók és a szokásosan "adrenalinos" és vidám hangulatú 134 km-es hazaút következett. Az autó jól bírta a strapát, az első spojlerem kapott egy rázókövet szemből, de szerencsére nem tört el és remélem, hogy a futómű sem ment el nagyon!
Folytatás szombaton a Slovákiaringen!! :-)




Elsö futómű alsolengőkar szilentek, első felső lengőkar mindkét oldalon.
Rászolgált a nevére ez a kiváló Sonax termék (ExtremWax) mivel tavaly augusztus óta védte, óvta a karosszériát a naptól, esőtől, fagytól azonban mostanra teljesen "eltávozott" a fényezésről így időszerűvé vált az ismételt kezelés! Három óra alatt sikerült is felhordani szerencsére kéznél volt a polírgép! A szélvédő is kapott egy spec Nano-bevonatot most már onnan is pereg a víz esőben nem is kell nagyon használni az a ablaktörlőt!


