Blog

>> SzervizTtK // Alfa 159 SW 1750 TBi // 2014-04-25

Olaj, szűrők cserélve, folyadékszintek ellenőrizve. 145800 km.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2014-04-25

Ez csak az I. fejezet, mivel a poliuretán szilentek nem értek még ide.:)

 
>> Tuning és extraAdiArsenal // Alfa MiTo 1.4 T Distinctive 155LE // 2014-04-25

Bekerült előre-hátra Novitec ültetőrugó és 2x15-ös nyomtávszélesítő szinten előre-hátra, nagyon sportosan néz ki vele a MiTo és természetesen megtörtént az ilyenkor kötelező futómű beállítás is!

 
>> SzervizLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2014-04-25

Kézifék gumiharang csere. Régi lefoszlott, kapott wartburgét. Amúgy csak kompletten cserélhető gyárilag. 2xgumi harang 600ft. (5 kép)
Shadin159 féle megoldást alkalmaztam egy az egyben. Leirás a blogjában.
Szerelés menete (Shadin159)
Porvédő gumi

 
>> SzervizLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2014-04-25

Nagyon csúnya volt már felim (így vettem kocsival), gondoltam olcsón felújitom amig nem veszek valami nagy kereket. Haverom elvitte hogy lecsiszolja és lefesti. Egy hét múlva viszajőtt egy darab félig lecsiszolt felnivel , hogy csiszóljam le mert erre nincs ideje. Kénytelen voltam én lecsiszolni mivel már belekezdett. Két hétig szivtam vele. Sok ív miatt elég szar volt lecsiszolni. Homogfuvózni nem akartam mivel olcsó megoldást kerestem a nagykerékig. Végül 22000 ft-ba volt a végeredmény +10000ft-ba fel-le gumizás. Szint nem sikerült eltalálni. Leszedve nem nézett ki rosszul, de a kocsin "csúnya szürke" szinű lett. Így rajta már nem olyan szép. Egyenlőre így marad. Tanulság: Olcsó húsnak híg a leve! (Cserébe féken nem spóroltam)
(Elötte:1-3 kép, lefényezve 4-5 kép)

 
>> AutóápolásChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2014-04-25

...azaz miért nincs nekem basszus?! Ja, mert nincs is ami adja....

Februárban, amikor először ültem Peti GT-jében, feltűnt, hogy a gyári Bose rendszere mérföldekkel jobban szól mint az enyém. Pedig elméletben ugyanaz. Eddig azt hittem az enyém a normális, aztán csak lestem amikor megszólalt a mély. Nem túl gyorsan, de kiderült mi hiányzik, a mélyláda. Hívtam 1-2 bontót, mindegyik rajtam akart meggazdagodni, 18-20k-t mondtak, viccnek nem volt rossz, de ha nem ragaszkodnék a gyárihoz, ezért már egy komolyabbat is lehetett volna venni. Egy kis segítséggel azonban sikerült találnom, Exbléx GT cartárstól (ezúton is köszi!) vettem, baráti áron kínálta, az egyik ismerősöm pedig el is tudta hozni pestről. Rögzítettem a helyére, bekötöttem, gyönyörűen teszi a dolgát. Remélem az előző tulaj, aki kilopta belőle a ládát, eltörte azóta a kezét...

Költségem: 12.000.-

>> SzervizLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2014-04-25

Inditó gomb feliratja picit kopott, így egy alkoholos filctollal feljavitva. Egy éve csináltam útoljára, tehát ennyit bír. Nem tökéletes , de csak így kinagyitva látszik.

 
>> EseményChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2014-04-19

Első Alfa talim. Jó volt, szép volt, csak az idő volt egy kicsit csúnya. Pepeginoval és párjával indultunk útnak, 2db GT-vel.
"Ha már itt vagyunk, pózoljunk mi is, ne csak a verdák..." :P

>> SzervizLexlutor // Alfa 159 1.9 Jtdm Sportwagon // 2014-04-25

Eljött a fékcsere ideje. Elől kb. még 2mm volt rajta és a tárcsák vastagsága is mérett alatt volt. Elöl Brembo tárcsa, Brembo fékbetét. Hátul Trw tárcsa ,Brembo fékbetét. Egyik se kinai, hanem a jó minőségü! Fékolajat is kapott újat. Alkatrészeket szerelő barátom hozta beszerzési áron 80.000ft +munkadij 15.000ft (kép1-4)

 
>> SzervizGrego // Alfa 159 1.9 JTDM // 2014-04-25

Átléptem a 200.000-ik km-t, de a generátor megadta magát, vettem bele gyári felújítottat.