Blog
Ismét eljött egy nagyobb szerviz ideje. Amik cserélve lettek:
- vezérlés (gyári került bele), kivétel a hosszbordás szíj és annak feszítője, mivel azok tavaly cserélve lettek.
- vízpumpa (gyári)
- termosztát (Wahler)
- vízhűtő (Nissens)
- fékbetét előre (Textar)
- hűtőfolyadék (3 liter Praflu Up)
- olaj (5 liter Selénia Racing)
- olajszűrő (gyári)
- légszűrő (gyári)
- pollenszűrő
- 1 pár ablaktörlő (gyári)
- 1 db csavartakaró műanyag patent szerű izé a jobb1 előtti műanyag fedélbe
- 28 db gyári patent a 4 ajtókárpithoz, mindkét oldali (ezeket majd magam kicserélgetem)
A munkálatokat ismét a Csörgő Autószerviz végezte.
Km: 141472
2014.04.28.
km. állás: 118.315
A szervó szivattyú hangja, és a szervó olajtartály hirtelen olajszint csökkenése jelezte a bajt! :( A gyors diagnózis hamar felállt: kormánymű - axiális csukló gumiharangoknál jelentős olajfolyás - kormánymű csere!
A kormányművet a DM auto kft-nél szereztem be. 1097 Bp. Gubacsi út. 30.
Csere és futóműállítás Fertődön a Böröndi műhelyben





Mivel a régi gyengélkedett, így kapott egy új 100 Ah-ás új aksit a kicsike.Hál istennek más bajom még mindig nincs a kocsival. Eddig a legjobb.
Úgy kezdődött elment az 1 és 2 fokozat a végállások se voltak meg.Vettem a motorra egy másik vezérlőt.Nem változott semmit a helyzet.Aztán egyszer csak meglett a végállás a szélvédő közepén.Hozzá állítottam a lapátokat.Ez után arrébb ment a végállás mire megálltam kivenni a bíztit már elfüstölt benne valami.Mivel megjött az eső keresgéltem egy komplett másik motort.Marekkal megállapodtunk és tőle rendeltem egyet.Mivel nem ért ide hétvégére körülnéztem a közelbe és találtam egy másikat szerkezettel potom pénzért.Ma elhoztam Pécsváradról megpucoltam megzsíroztam és beraktam.Végállások jók van kézi 1,2,3 fokozat.Remélem a héten megjön a Marek féle az lesz a tartalék.



Elkészültek a javítással, két nap helyett 1,5 hétbe telt ( május 1. nem számít, ünnepnap ), s a javítás összege közel duplája lett a kalkulációnak. De kész van, szép lett, olyan, mint újkorában. A ventillátoromat nem nézték meg ( szerintem kicsit hangos ), s a környezetvédelmi matricámat, amin a rendszámot a nap kiszívta, is elfelejtették cserélni. Na ja...
132058km-nél megtörtént a mai napon a légszűrő csere,most Techneco légszűrő került bele!
Szülinapomra lemostam, majd szépen megjárattam. Mondjuk pont mértek a bevezetőn, de takarásban voltam (remélem :D).

05.10-én hevesi huszárok szervezésében részt vettünk a találkozón. Ha jól emlékszem 28 alfával vonultunk fel a hevesi Spar parkolójában amit egy kellemes ebéd követett Egerben a Szépasszony völgyben. Kellemes emberekkel és szebbnél-szebb alfákkal találkoztunk. Nagyon jól éreztük magunkat.... jó volt minden....innen is üdvözlöm az összes résztvevőt. Jövőre ugyanitt...remélem. Egy pár fotó





A napokban megtörtént a klíma fertőtlenítés. Már esedékes lett volna korábban, de mindig elfelejtettem. Olvastam a fórumon, hogy többen elvégezték a jó idő elő jöttével. Érdekes szinte friss illat maradt a kocsiban a művelet elvégzése után ami rém egyszerű volt. Pusztuljatok rémes baktériumok :D . Természetesen a pollenszűrő csere is meg volt előtte. Köszönet Pityukoma kartárs részletes leírásának...sikerült kicserélni.



Nincs előzménye, egyszerűen csak nem volt még amióta nálam az autó. Gondoltam elviszem és beállíttatom. Olcsóbb mint egy új garnitúra gumi. :)
Átnézték a futóművet, rendben van, a szilentek kicsi öregek, de nincsenek kiszakadva. A 18-as kerekeimre nem tudták rárakni a gépet, így kölcsön kellett kérnem Peti téli garnitúráját, úgyhogy az került fel arra a kis időre. Éljen a narancs. :)
Futómű állítás: 5.000.-
Kerék le-fel: 1.000.-
A melót Kurityánba végezte a Gésa autószerviz. A tulaj megmutatta a limitált Porschéjét, amiből 12db készült összesen, és 2db van belőle Európában. Egyik az övé. Eszméletlen, bánom, hogy nem fotóztam le...




