Blog
ma felkerült a helyére a hátsó fékek. kézifék kötelek megrendelve, kéziféktartói lefestsve. a küszöb eddig tartott... napmegsütötte--> víz közé folyt --> púrhab megpuffadt...




Átestünk egy felső lengőkar cserén.Párban.
Természetesen Trw ment bele.
Másnap pedig kicseréltem az első ködlámpákat.
Köszönet VMÁTÉ nak.
Km:215234
Egy év kihagyás után majdnem megint nem jött össze. Két nappal a találkozó előtt lett biztos, hogy tudok menni, ha egy nap alatt megjárom oda, vissza. 850km, ám legyen.
Két éve olyan erős volt az élmény, hogy el kellett jönnöm ismét.
Nem bántam meg. Az idő, ahogy kell (és szokott), kellemes, napsütéses őszi ajándék nap volt a természettől.
Rögtön ismerősök, barátok fogadtak, jó volt megérkezni. Igazából lett volna egy kis dolgom 4 óra autózás és 7 deci ásványvíz után, de erre itt nem volt idő :-) Hazacsörögtem hogy landoltam Kaposújlakon, és pár pillanat múlva már ALFA159 Tomi szörnyetegének a hátsó ülésén kapaszkodtam. Erős kezdő élmény volt egy ilyen találkozóhoz. Három menet. Az utolsó nitro-val, Falkokc ellen (szintén nitro-val). Huhh...The Fast and the Furious. Ennyi jutott eszembe :-)
Lehet hogy vesztemre ültem be oda? A saját autóm hirtelen vánszorgó csiga lett, és kivillant a tuningördög patája sok év után újra. Elnyomtam, eltemettem, lebetonoztam és egy chiptuniggal kiszúrtam a szemét. De visszajött a szemét..
És hát előkerült Föckös laptopja, a kábelek és már bújtuk is a táblázatokat, hol mennyit lehet még ráírni, egy kis nyomást még, ez a limiter feljebb, áááháá ez fogja meg...franc. Kell erre egy nagyobb turbo, kevés a levegője. Elvesztem.
Remélem kialszom. Bár ha jól látom egy másik ablakban most is turbo hirdetések vannak megnyitva, szóval erről ennyit.
Majd jövő ilyenkor kiderül, hogy kialudtam e. Egy biztos, ismét nagyon jó volt, mint legutóbb: Napsütés, Alfák, Betoncsík



a nagy coollert egyenlőre mellőztük így hát a gyárit raktuk vissza ...de lyukas volt --->hüllő kft --> másnap már át is vehettem
Történt a héten, hogy Pityukomától hazafelé, egy jobbos kanyar a dupla villamos sínen alkalmával egy nagyobbacska csattanás hallatszott a jobb első futómű felől. Első körben betudtam egy sima odaverésnek, de később a zene ellenére is figyelmes lettem fémes zajokra bal elölről. Zseblámpával végignéztem, de semmi különös, azaz egy valami volt, furcsaság a stabrúd bölcső rögzítésénél. Ez látszik az első képen. Telefon cartársnak és indulás vissza... Zene nélkül teljes rémálom az a pár km.
Szétszedés után konstatáltuk, hogy a stabilizátor rúd bal oldali szilentjének hátsó átmenő rögzítő csavarja elhagyódott, az első kisebb csavarból pedig az erősebb jobbos indulás következményeként kifordult a szilent. Zömében Pisti önzetlen munkájának köszönhetően 2 órás szopás után sikerült vissza erőszakolni a helyére...
Az alsó-hátsó lengőkar szilentek nemrég lettek cserélve szakember által, amihez az "elveszett" csavart bontani kellett. És meghúzni is kellett (volna).



A fényszóróim állító pöckei sajnos eltörtek, ezért a belsejük mozog. Holnap viszem felújításra, tzoli155-höz. A tervek szerint, néhány nap alatt elkészülnek.
A kiszedésük egyszerű volt. A hűtőrács és a fényszórók fölötti kis szemöldökök leszedése után, már csak három csavar tartja: fölül egy, alul pedig kettő. Az elektromos csatlakozók lehúzása és a csavarok kiszedése után, nagyon könnyen kiemelhetők.





Tegnap (14/10/04), négy napos hírdetést követően elvitték a kis pirosat. Egy Nyíregyházi Olasz autós srachoz került. Sztem jó kezekben lesz. A terveit elhallgatva, elképzelve nagaon szép és hosszú élet vár még majd rá. Aki Nyír1en jár és látja a kis GIN-t integessen helyettem is cefetül!
Megvolt az intercooler csere:)! Az előző már nagyon szorta az olajat mert a tetején lévő gumitömítés el volt pukkanva. Mivel már elég rossz állapotban volt ezért úgy döntöttem h kicserélem de nem holmi bontott agyonhasznált vacakra hanem vadi újjra. Sikerült is egyett szereznem 30eFt-ért úgyh amint lehetett ki is cserélték!
Váltóolaj csere: Tutela Technyx 2 liter
107000 km
Motorolaj csere: Selénia 20K 10w40 5 liter és Ufi olajszűrő
107900 km