Blog
Történt, hogy hosszú úton voltunk és klíma mellett arra lettem figyelmes, hogy melegszik a vizem. Nagyon meglepődtem és megijedtem, de szerencsére menet közben visszahűlt üzemi hőfokra, viszont városban eléggé melegedett, ill. majdnem forrt is már. Mint kiderült nem ment a hűtőventim sem klímával, sem anélkül. Amint hazaértünk elkezdtem kutatni, hogy mi lehet a bibi. Odáig jutottam, hogy a relék és biztosítékok mind rendben voltak, a hűtőventinek adtam direktben áramot, hál' Istennek működik. Akkor mi lehet a nyűgje? Elvittem autóvillamosságishoz és kiderült, hogy a ventillátor kapcsoló kakkant meg. Hívtam is egyből vm(NagyVad) kollegát és megrendeltem a kapcsolót (4800,-). Még aznap meg is kaptam (ezúton is köszönöm neki a gyors ügyintézést) és másnap ki is cseréltük. Azóta ismét jól működik a rendszer, megy mindkét fokozata a ventinek klímával és anélkül is. :-)


Egy hete egy hűvösödő péntek reggel a kijelzőn megjelent az "alacsony töltés" ikon. Mivel előző aksi csere idejéről nem volt info, a legvalószínűbb hibának az aksi állapotát tartottam.
A hibát hétvégén nem sikerült orvosolni, vasárnap beindítva az autót az összes elektronikus berendezés hibaüzenetet adott - ABS, VDC, légzsák, hill holder (jéé, ez is van benne?), stb..
Neten rendelve keddre megérkezett az új akkumulátor. Sajnos a csere után a hiba nem szűnt meg, így felkerestem a szerelőmet. A hibát a generátor kiégése okozta - felújítás, tekercselés, ki-/beszerelés megvolt 28e forintból.
Lehet, hogy az aksi csere nem lett volna kötelező, de nem bánom, hogy új darabbal nézek a közelgő hideg hónapok elé.
Romeo újra a ház előtt, feltöltődve :)
a váltó cseréért kaptam még egy gyári Sportcsomagos kormányt ez is megvan! :) rég kergettem már egy ilyet :) sajnos újra kell bőrözni de ez egy későbbi blog


Marklarral elcseréltük a Speeres váltót és kaptam cserébe egy jobb hátsó sárvédőt , mivel a jelenlegit nyaralásom alatt megnyomták

Történt hogy kiégett a bal oldali tompított izzóm, mivel már korábban ideiglenesen száműztem a xenont.... sőt a nappali menetfényt is... Nem saját döntés volt hanem egy magát istennek képzelő Rendőré . Bár abban rendes volt hogy csak figyelmeztetett, mert a tompítottal nem éghet együtt a menetfény ami igaz is. Ezért fájó szívvel de kivettem a xenont, és visszaraktam a veleo izzókat, ami persze 2 hét után ahogy kell ki is égett.
Sokat olvasgattam és sokan is dicsérték ezeket az Osram Night Breaker Unlimited izzókat. Majd meglátjuk mit bír :) minden esetre nem voltak olcsók szóval remélem jó minőségűek lesznek. Tapasztalatokról később :)
Km: 141 148



MOL TEMPO DIESEL
65,67 L
előző tankolástól futott km: 764 km
átlagfogyasztás: 8,59 l/100 km
költség: 28 166 Ft
pontjóváírás: 0 (1 155 pont)
kedvezményes költség: 28 166 Ft
El volt repedve a 2. henger trafója kicseréltem,az autó azóta hidegben melegben szépen indul stabil alapjárattal.És csak 5 percembe került a csere.Az autóba visszatértek ezáltal lovak is:D közben találtam egy kis hibát oxidálva voltak a gyújtókábel csatlakozói azokat még meg kell tisztítanom.
Mai nappal sikeres műszaki vizsgát tettünk.
2016.09.03-ig nyugodtság!