Blog
A motorháztetőn található V alak immár olyan ezüst színben tündököl, mint a kocsin egy két apróság. A közepét egy nagy "kígyó" díszíti, amelyet külön köszönök Gáspár Tamásnak.

Majd 9 év, és 111 043 km után (igen jól írtam) történt meg, hogy rászántam magam a fékek cseréjére. Érdekes, hogy még legalább 10 ezret elment volna, látván kiszedve a betéteket, na de sebaj.
Előre fúrt-mart Sportmaxx tárcsa került, Ferrodo Racing betétekkel,
Hátra TRW tárcsa, TRW betéttel.
A műveletet Olman Zsolték végezték, és miközben vártam szerencsém volt egy Zagato műhöz is :)



73400km-es óraállásnál vizsgáztunk egyet minden gond nélkül
A baráti körömben van egy nagyonjó fotós, es joideje terveztünk vele egy fotozast az autokrol, ezt ejtettük meg most.
Innen is köszi Krisz!








Ma ValeRossi46 által megtisztultak eme csodás szerkezetek :)
Mindkettőre ráfért a puccer mert akadt rajtuk bőven nem oda való finomság.
Köszönöm mégegyszer a segítséget! :)
KM: 152.022
Miután jó állapotúnak ítéltük a padlólemezt, és a küszöböt, úgy gondoltam hogy ez így is maradjon tenni kell vmit. Levonultam drótkefével, kisflexel drótkoronggal.2 réteg rozsdaátalakítót küldtem rá, majd eztán majd egy kiló bitumenes alvázvédőt 2 rétegben,a veszélyeztetett helyeken még többben.Ezen kívül ráfújtam 1,5 doboz alvázvédő sprayt a problémás helyekre.



Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.

Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100
Megvásárlás után a haza vezető úton máris jöttek elő a problémák a nagy esőben. :(
Párásodtunk mindenhol. Másnap délelőtt gyorsan sikerült is orvosolni a problémát egy pollen-szűrő cserével és némi tisztítással.
De borzasztó volt látni, hogy mennyire nem törődtek a kicsikével. :(
Viszont most már jó kezekben van. :D

