Blog
Generátor cserénél feltűnt, hogy kicsit le van nyalva a jobb első guminak a belső fele, így bejelentkeztem futómű állításra. Az állításra nem került sor, mert arra lett következteteve, hogy még egy korábbi futómű hibából adódóan van a kopás.
A beállítások szerint inkább a külső felét kéne ennie a gumiknak. A gyári beállításokhoz képest összetartása van az első kerekeknek, de mivel van egy kicsi dőlésük is, ez kompenzálja az összetartást és ezért nem állítottak rajta.
Mai napon az alábbiakat javítottam:
-olajnyomás kapcsoló csere
-olajcsere: Total Quartz Racing 10W-50, új szűrő
-tank és fémcső közötti gumicső cseréje
-új BCD Corona AC pumpa
-gyári Bosch gyújtótrafó beszerelése
-új Valeo vízhűtő beszerelése, új rózsaszín fagyálló
-új hűtőventilátor hőkapcsoló
Boldog eseménytelenségben telnek a mindennapok. A karácsonyi családlátogatáskor kiégett egy Night Breaker. Teszkós vacak ment a helyére, mert az volt a kesztyűtartóban.
Kilométeróra állása: 168 003
Elérkezett az idő egy akksi cserére, ehhez az időjárás is kedvezett!
N - Natural
Motor: ECO
ESC: Normal
Q2: OFF
Kormány: Comfort
Fék: ECO
D - Dynamic
Motor: Performance
ESC: Sport
Q2: ON
Kormány: Sport
Fék: Prefill
A - All Weather
Motor: Control
ESC: Traction
Q2: ON
Kormány: Comfort
Fék: Prefill
Egyedül a váltó beállításai hiányoznak a képernyőről...



A navis fejegységem nem nagyon szereti az írott CD-ket. Vagy lassan vált a számok közt, vagy gondol egyet és megáll.
Így vettem egy Yatourt, amivel végre megoldódott a problémám. Pendrive-ról és SD kártyáról is olvas, valamint van AUX bemenete is. + kapható hozzá Bluetooth csatlakozáshoz való kütyü is, ezen még gondolkodok, hogy vegyek e hozzá a jovőben.
Beszerelése annyira nem volt bonyolult. Vettem egy M4-s csavarral megegyező menetesszárat, abból 25-25 cm-s darabokat vágtam, ezekkel könnyen kiszedhető a fejegyszég. Előkészített CD tár csatija ki, Yatouré be... majd szében elrejtettem a kesztyűtartóba.
Megéri az árát!



Szokásos olajcsere, 5W-40.
Km: 188.000
Rángatott pár hete, és nem tudtam rájönni, mi baja van, élőadat olvasással sem. Már mindent végignéztem, amikor eszembe jutottak az akku előtti relék. Kiderült, hogy a befecskendezés reléjének sarui kontakthibásak. A hiba végre megoldódott.