Blog

>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-12-04

4 db nyári gumi vásárlás
2 db téli gumi vásárlás
4 db acélfelni
4 db dísztárcsa
KM: 198.978

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-05-24

Szülinapomra valami irtózatos nyöszörgéssel lepett meg a kormány felől valami, plusz a szervóolajam is folyt össze-vissza.
Kapott egy kormánymű felújítást plusz új szervóolajat és kb minden ami a kormányműhöz tartozott az cserélve lett. (55+40ezer)
Kormánymű 2 évig garanciás.
KM: 197.655

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-03-10

Már vásárláskor kuka volt a kuplung munkahenger. Szóval annak a cseréje volt az első a sorban. Kicseréltük az alsó kuplung munkahengert és kapott új sebváltóolajat (28ezer).
Aztán kiderült, hogy nyilván a felső munkahengert is cserélni kell. Hurrá (30 ezer)
KM: 197.334

 
>> SzervizJock // Alfa 156 1.6 TS // 2014-03-08

Nőnap alkalmából meg is leptem magam az új kedvenccel.
A komplett motor a vásárlás előtt kb három hónappal lett kicserélve. Az új motorban 168.000 km volt. Nyilván nem íratták át az új motort a forgalmiban úgyhogy az eredetvizsgáról már indulhattam is a KPM-hez megcsinálni az új forgalmit (persze kellett hozzá egy számla is-ezúton is köszi T.R.) Durr 5000+7000 ft. Majd jöhetett az eredetvizsga+átírás+kötelező körök. Kb. 84 ezer.
KM:197.032

 
>> Szervizmisike76 // Alfa 146 1.9 jtd // 2017-02-23

55000km körül mentem az autóval, úgy döntöttem időszerű a vezérműszíj készlet csere. Megbeszéltem a emberrel, keddbe egyeztünk meg. Elvitte az autót, kisvártatva hívott, hogy van egy kis hoppá, mert a felső motorkitámasztó basz megkotlott. "persze rendelj egyet, aztán cseréld azt is, ha idődből futja. Sőt, ha már aknán van a gép, nézd már meg az alját, futómű, fék ilyenesmi." Megnézte, megint hívott, hogy fékbetét csereérett. "persze, azt is rendelj, had menjen". Aztán megint hívott, mert a fékmunkahenger is cserés, annyira be van rozsdásodva, hogy lehetetlenség össze rakni. Értem én, hogy 18 éves autó, 283000km-el és ezek leginkább olyan kopóalkatrészek, amik kopnak, ha használva van az autó (márpedig használva van), csak így egyszerre egy kicsit sok volt. De akárhogy matekozok még így is elég gazdaságos kis autó.Meg szép. Meg jó:-)

 

- életkor: 452 nap
- km óra állás: 56.938 km
- össz. menetidő: 787,05 óra (32,79 nap!)
- átlagsebesség: 72 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.412,51 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,96 Ft/km
- átlagos napi futás: 125,97 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,26 %

 
>> EseményManky956 // Alfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-02-23

El jött ennek is az ideje program kész , kicsit túl is írva biztos ami biztos
Üzemanyagra számolva 325le környéke , de tudtam ennyi nem lesz csak reméltem
300at megkarcolja.

315,6le 4409rpm-nél ,de szépen tartja 4800ig, 5000nél elveszem tőle.
593nm 3350nél-nél

turbó 2 baron üzemel.
valószínű így is marad ennél feljebb már elég komoly átalakítás kéne és drágább lenne, így is élet veszélyes.

 
>> Szervizkenyer79 // Alfa 156 SW 2.0 TS // 2017-02-22

7ezer.
olajcsere. Mert megérdemli :)

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2017-02-22

"Olyan nekem már az Alfa, mint az a gyerekem, akiről tudom, hogy mindig hazudik, és ahogy nem nézek oda, azonnal verni kezdi az öccsét. Újra meg újra meghallgatom a csillogó szemmel előadott magyarázkodását, újra meg újra teljes szívemből hinni akarok neki, s amikor megint elkövet valami csíny és gaztett határát súroló oktondiságot, megint csak meglágyul a szívem."

totalcar

 
>> SzervizTedi // Alfa MiTo 1.4 TB 155 Le // 2017-02-22

Nem, szerencsére nem cekcuális baleset áldozata lettem, de az eredmény így is hajmeresztő volt.
Romboltunk haza az M1-esen, amikor arra lettem figyelmes, hogy az autó kicsit mintha jobbra húzna és eléggé imbolygós. Gyanítottam, hogy lassúdefekt, de rázni nem rázta a kormányt, úgyhogy Bicskétől azért csak becsorogtam Budapestre.
Ekkor szálltam ki megbizonyosodni arról, hogy ez bizony defekt, valami kátyú, vagy akármi a gumi oldalfalát vágta ki. Próbáltam bele egy benzinkútnál levegőt fújni, de egyből elengedte, úgyhogy óvatosan elgurultam egy biztonságos helyre, ahol le lehetett tenni a vasat. A mankópótkerék egyrészt eszemben sem volt, másrészt a csavarok be voltak gyógyulva.
Szerencsére a Budagumi közel volt, elmentem hozzájuk, és rendeltem két 18-as gumit, bár nem Michelint, mint ami rajta volt, mert nem volt nálam az aranyrúd. Vredestein Ultrac Satin lett végül, a tesztek is elég jókat írnak róla. Hamarosan a hátsókat is cserélni fogom, csak el kell ugrani a bankba azért a bizonyos aranyrúdért.
Hogy miért kell az aranyrúd? Mert Giovanni kitalált egy olyan idióta méretet a MiTóra, ami az egyik legritkább, és a váltóméretei is csak elbaszottak. 215/40.