Blog
Már rég megvettem a cuccokat de végre beszerelésre kerültek a dolgok. A projektor Made in China meglátjuk mennyit fog bírni, ha megfő veszek minőségit. A xenon Hornyák Gabitól való...lett volna de mint utólag kiderült nem megy bele a projektorba így csak a trafót tudtuk felhasználni belőle és Bárdi féle xenon ment bele. Ez sokkal kékebb mint a Gabié lehet azért is nem világít olyan jól!? :)
Projektor:14.000
Gabi féle xenon: 15.000
Bárdis xenon:5000
Első lökhárító is végre fényezésre került, nagyon csúnyán pattogott le a festék róla.
Venni kellett új lököst is mert az enyém nem volt heggesztve csak vagy 34 helyen
..:D
Lökhárító:6000
Fényezés+4 elem polír: 30000
Sajnos a tavaly ősszel beszerelt munkahenger csere hiába való volt. Ugyanazzal a hibajelenséggel vittem szervizbe mint tavaly a régi szerelőmnek. Ott megállapították, hogy nagyon rossz állapotban van már a kuplung muszáj cserélni szerkezetet, kinyomócsapágyat és tárcsát.
Valeo került bele olyan a kuplung mint a vaj. :)
Km:262000
Eljött ismét az olajcsere ideje. Ismét Motul ment bele de most nem 10w40 hanem 10w60-at próbálom ki. Szűrők ugyanúgy MannFilter.
Km:259500
Elkezdte az autó produkálni a már más Cartársaknál is igen gyakori hibajelenséget, hogy melegen nem indul az autó. Vagy 2 napig játszottunk egymással kétszer is beégetett a parkolóban, hogy nem indul a "tesók" beakartak tolni...:D
Gépre dugtuk kiírta egyértelműen a hibát cserére került a sor. Tökéletes. :)
Aknára gurultunk szétnézni miujság odalent. jobb féltengely porvédőm szétszakadt, kicseréltük. Szijjak megfeszítve, klíma és a szervó kivételével (az egy csúnya történetnek látszik) böcső meg húzva, megtépve. Kézifék tartó beszakadt csavarja kifurva menet újravágva, helyére felrakva.


Kb 1 éve vettem egy szett BL felnit, amik eléggé le voltak verve. Már túl voltam egy szett felújitásán, szal nem ijedtem meg nagyon. Hozzá is láttam, de 2 felnin olyan sok gitt volt, h úgy döntöttem inkább lecsiszolom alapozóig. Nem kevés meló volt. 2 felni peremén kellett 1-1 db-ot hegeszteni is, mert a gitt oda már nem lett vna elég (erős) + 2-t görgőzni kellett. Nagyon kevés alus gittel precizen kijavitottam a hibákat, majd kamrában lefújattam grigio quarzo metallizato szinre. Újszerű felnikhez úgy véltem dukál az új gumi is, mert a használt nem lett vna annyival olcsóbb, mint amennyivel az új többet tud. 2 db Pirelli Pzero Nero (elöl) és 2 db Barum Bravuris 3 került fel. Rendeltem 1 szett gyári új felniközepet, a csavarokra grafit kupakokat és gorilla type forgógalléros kerékőrt.
Pontos árakat nemtok mindenre de kb: felnik 110e körül, gumik 108e, szerelés 10e, kupakok 10e, kerékőr 5e körül.

Régi vágyam volt bőrülésekre váltani,kb fél év keresgélés után találtam egyet,igaz nem fűthető de már nem érdekel.

Rég írtam már blogot,de ezt meg kell hogy osszam,hátha valakinek a segítségére lesz.Na szóval,a 17" teledial felniket kicsinek találtam még az állítható futóművel is,ezért elhatároztam magam hogy nagyobbra váltok.Választásom a Cast13 Rb2(5x100 18x8.5 ET35)típusú felnikre esett amit az rs shopon keresztül tudtam beszerezni újan.Gumikat per 40nél nagyobbat nem akartam semmiféleképp,de viszont kellett a keskenyebb is ezért 205/40 gumik kerültek fel.Felnipróba minden megvolt,de még magasnak találtam így is,de lentebb tekerni már nem tudtam,elől a gólyalábak miatt hátul az állíthatón található anyák értek bele a felni belső peremébe.Hátul kikerültek a segédrugók,elől mivel nem volt segédrugó azok meg össze lettek kovácsoltatva(-3cm).Lentebb került sokkal,de nem érzem azt még most sem hogy az igazi.Idén marad már így,jövőre pedig tervben van valami másik alfa levegős futóművel.




Tegnap felkerült két új Bridgestone Potenza előre, nagyon (és ferdén, belül) kopottak voltak a papucsok amikkel vettem a 159-et. Elöl biztonság, de hátul maradtak a 4 éves, elég kopott Pirelli PZero gumik (le vagyok nettósodva :) amiket terveim szerint jövő nyárra cserélek majd le.
Viszont ... a 120km/h fölött jelentkező rezonancia nem múlt el, a felni-súlyokat elnézve a jobb hátsó kerékre gyanakszom. Irány a gumis még nyaralás előtt ...
127.000 km
UPDATE: gumis megnézte, megforgatta, kivett belőle egy bika csavart (szeget?) ami be volt ékelődve a vízelvezető bordába, centrírozta, ugyanígy ha már ott voltam a bal hátsót is és kész! MEGSZŰNT a remegés. A felnik pedig épek.

Kipufogó csere katalizátortól hátra. Sportdob nélkül gyári rendszer. Egyedül a széles vég került vissza a hátsódobra.
0
844
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10