Blog
Anno színre fújt, vagy króm tükörborítást lehetett kérni a TI felszereltséghez.
Az Enyém színre fújt volt. Vettem 1 pár krómozottat. Sokkal jobban tetszik!





Még a hétvégén megnéztük apóssal, hogy milyen rugókat lehetne rendelni, természetesen két darabot mindkét oldalra. Hétfőn hívott, hogy megrendelte a hátsó rugókat. Csúcs! Kedden délelőtt hívott, hogy megérkeztek. Übercsúcs! :-) Szerda szabadság, tűz haza futőművet építeni! :-) Suplex cucc került bele. Remélem jól fog teljesíteni hosszú távon. Sikerült még délelőtt elkezdeni. Gondoltam pikk-pakk szét-összedobom, aztán egy gyors próbakör és örülünk. Hááááát majdnem. Eltoltam vele a napot. Nem egy vészesen nagy kihívás, de az időt felemészti. A törött elég könnyen kifordult a helyéről, a másik oldalit biztatni kellett, kérte a pajszert is. Befelé az újak pedig követelték. Ki kellett bontani a puttonyban az oldalkárpitot is. A hátsó ülés támlájának a szélső fix részét is. Másodszorra már gyorsabb lenne ;-). Aztán próbakör. Határozottan jobban mozog az új rugókkal, kicsit feszesebbnek érződik a fara. És felkúszott egy kígyó is az index alá :-)








Az utolsó alkatrész beszerzésnél, felhívták a figyelmemet, hogy eléggé kopottak a fékeim. Úgy voltam vele, hogy még nem jelzett, de közelebbről megnézve tényleg eléggé vékonykáknak néztek ki. Úgy is jött egy kis koporgó hang a bal elejéről. Rendeltem első fékbetét készletet, meg stab.pálcákat is. Be is igazolódott a szerelésnél, hogy a stab.pálca egyik gömbfej lógott.
Ha a jobb oldalon is lenne becsatlakozás a fékbetét állapotának visszajelzésére, már kaptam volna értesítést a műszerfalról is. A jobb oldali fékbetétből még ki is esett az a vezeték darabka. Kitakarítottam a lyukakat, és a marásokat is a tárcsákon.




Eljött az injektor csatlakozók cseréjének a napja. Végre megszűnik az idegesítő hiba. Kora délután indultunk a műhelybe, és amikor odamentünk az autóhoz feltűnt, hogy éjszaka megültette magát. Leginkább a bal oldali farát. Hemperegtem ott kicsit hátha látok valami érdekeset, de nem szúrtam ki semmit. Amikor odeértünk a műhelybe az első dolog az autó megemelése, bal hátsó kerék le. Ekkor nyert értelmet az a hatalmas csattanás amit éjjel hallottam úgy, hogy a paripa a ház előtt parkolt, én meg félálomban voltam bent a házban. Bal hátsó rugó feladta a harcot. Hurrá! Nem baj, legalább új lesz benne, jobban ragad az úthoz :-). Nyugtáztam, hogy ezzel nem megyünk ezen a hétvégén haza :-(. Nagy elkeseredve azért gyorsan kicseréltem az injektorok elektromos csatlakozóit. Nem volt izgalmas feladat. Sajnos nagy próbálgatás így nem volt.


Itt az amorén már láttam valakinél, és nagyon meg tettszett. Így hogy magasabbra kerültek a nappali menetfények, akkor is időben észrevehetnek ha gödörből jövök felfele. Az index izzó helyére került, ennek azért kellet némi faragás, de megérte...
A DRL helyes működtetéséhez, hogy a helyzetjelző kapcsolásánál lekapcsoljon, itt is szükség volt egy relére, amit sajnos nem tartalmazott a csomag.
Egy kis videó a működésről.





235000 szervíz.
- OLaj csere Castrol Edge 5W40
- Levegő szűrő csere,
- Olaj szűrő csere,
- Pollen szűrő csere,
- Ablaktörlő lapát csere,
- EGR szelep kipucolva.
Semmi más nem volt.!!!
Mivel sikerült tökéletesen elnéznem a felnikupakok méretét a rendelésnél, így muszáj voltam még egyszer rendelni, most már 50 mm-s kupakokat! Most már minden embléma ki van cserélve a 2015-ösre. Megtetszett ismerőseim LED tolatólámpája, így rendeltem én is 2 darab LED izzót, ma érkeztek meg, így ki is cseréltem őket ügyesen, nekem nagyon tetszik.








Állandóan cserben hagytak a féltengelyeim, így úgy döntöttem legyártatok 2 darabot. Ha lúd, legyen kövér alapon erősítettet gyártattam, a teljesítményadatoknál és az elvárásaimnál azt tüntettem fel, hogy bírnia kell 300+ LE-t illetve 700 Nm nyomatékot a minennapi használaban, illetve versenyeken. Ami történt a gyártásnál: a saját féltengelyeimet egyesítették a BMW X5 csuklóival, kapott 2 rövid féltengelyt, emberesebb átmérővel. Sajnos 2 hónapig készültek a tengelyek, Alfacity előtt 4 nappal került beépítésre a hosszú tengely. Azért külön, mert első körben sikerült hosszabbat gyártaniuk és le kellett belőle esztergálni kb 5 mm-t. Az autó továbbra is kellemetlenül vergődik az úton, szerintem vagy a váltóm vagy a difi adta meg magát. Mindegy, AlfaCityre elmegyünk, aztán szétborítom ezt a vacakot :)



Nagyon csúnyák voltak már az emblémáim. Aliexpresszről jöttek az újak. Ennyi pénzért szerintem tökéletesek ,méretben is jól passzolnak. A csomagtartónyitó gombtól kicsit féltem ,de arról is könnyen lejött a régi.Jól bevágdostam pengével aztán csavarhúzó ,kalapács kombóval adtam neki a wattot😃




Vétel: 2009.07.08
Eladás: 2017.07.05. 15:00
Kor: 2.919 nap
Vétel óraállás: 133.187 km
Eladás óraállás: 184.577 km
Megtett út: 51.389 km
Átlagos futás: 17,61 km/nap
Összes tankolt üzemanyag: 4.214,49 liter
Összes átlagfogyasztás: 8,20 liter/100km
Összes benzinköltség: 31,27 Ft/km
1 liter üzemanyag átlagára: 381,15 Ft/liter
A szereléseken készített fényképek: 6.505 db








0
598
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Spider
- Adok-veszek
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10